Periwinkle Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hei og hopp:) Jeg vurderer å ta brasiliansk voksing nå om ikke så altfor lenge, og har funnet en klinikk, Klinikk Isis i Trondheim, som er billig og virker grei. Jeg har derimot ikke hørt noe om den, men hørt en del andre uheldige episoder med brasiliansk voksing, ikke nødvendigvis i trondheim men andre steder. Det jeg da lurer på er om noen har erfaring fra Isis, om personalet er hyggelig, og behandlingen profesjonell og ordentlig? Hørt episoder der personalet både har klaget over stygg lukt og mye hårvekst ved rumpa, og jeg er ikke interessert i å høre sånt når man skal gå til en profesjonell behandler. Tusen takk på forhånd:) Håper noen har erfaring med denne klinikken, eller andre, helst i Trondheim:) Melis :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 ,,Hørt episoder der personalet både har klaget over stygg lukt og mye hårvekst ved rumpa, og jeg er ikke interessert i å høre sånt når man skal gå til en profesjonell behandler,, skummelt....uuuuu... Jeg bor i Olso så jeg pleier o ta brazyliansk der jeg bor. Spa Miami anbefaler men ddet er lit lang fra Trondheim til Oslo...men hvis du blir i Oslo prøv denne kliniken ;-) første gangen var skremt da skulle jeg ta min første brazyliansk , men nå pleier jeg å ta brazyliansk en gang i mnd og det går helt fint ;-)
Gjest Gjest_birte_* Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 hva er prisen for brasiliansk voksing i trh? jeg har god erfaring fra å vokse meg der nede. det blir glatt en god stund. slipper å barbere deg. men når det er gått litto ver 2uker så er hårene uteigjen, og da må man jo vente over en uke eller 2 før man kan vokse seg igjen... så aller helst skulle jeg tatt hårene med laser. men vet ikek o jeg har stor tro på at det går helt bort etterhvert
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Når jeg tok min første brasiliansk voks, var det ikke akkurat en kjekk opplevelse. Først lå jeg naken der "nede" i et kvarter før hun kom (det var hun som sa jeg skulle gjøre meg klar). Deretter mitt under voksing stopper hun opp går ut og lar meg ligge der et kvarter til, sa ikke noe om hvorfor hun gikk ut. Så kommer hun tilbake igjen og gjør seg nesten ferdig. Brasiliansk innebærer voksing av rumpehullet også, men dette tok hun ikke. Etterpå spør jeg henne om når sånn ca bør jeg komme igjen. Det kunne hun ikke svare på. Var tydelig at hun ikke vil ha meg igjen som kunde. Utrolig dårlig service. Var litt nervøs så hadde vært kjekt med en dame som ikke viser med hele kroppen at dette hater hun. Vil bare si at jeg var helt nydusjet, og vasket meg itillegg med intimserviette rett før timen. Så var ikke slik at jeg kom og stinket. Dette var ikke i Trondheim da
Periwinkle Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 Hos klinikk isis er det kr 395 for brasiliansk voksing. http://www.klinikkisis.no/Priser.htm linken til hjemmesiden om noen er interessert. Er i Oslo-området ganske ofte i løpet av året, og flytter nedover til høsten så kanskje jeg prøver ut Spa Miami
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 I Oslo /Spa Miami prisen er 380 kr og terapeut er kjempe dyktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå