Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjønn:

Alder:

Siviltilstand:

Legning:

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?

Hvor mange partnere har du hatt?

Angrer du på noen av dem?

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Har du hatt analsex?

Hva er din mest skitne fantasi?

Hva tenner deg mest ved en partner?

Hva er skikkelig turn-off?

Endret av Hinata
Skrevet (endret)

Får begynne jeg da;)

Kjønn:Jente

Alder:21

Siviltilstand:Singel

Legning:Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 20

Hvor mange partnere har du hatt? 4

Angrer du på noen av dem? Nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei, heldigvis ikke

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) han 8 mnd yngre enn meg, begge 21

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 21, han 30

Har du hatt analsex? Nei, men kommer vel snart ;)

Hva er din mest skitne fantasi? Bli skikkelig dominert, litt sånn voldtektsaktig.

Hva tenner deg mest ved en partner? Først og fremst at han viser at han har lyst på meg, men ved kroppen er det hender og rumpe som står høyest

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene, manglende entusiasme, og selvfølgelig sokker i senga :ler:

Endret av Hinata
Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn:Jente

Alder:24

Legning: Homofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 8-9 år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Aldri hatt samleie, men har hatt sex, og første gang var da jeg var 18 år.

Hvor mange partnere har du hatt? 2

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Like gammel som meg

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Vet ikke

Hva tenner deg mest ved en partner? At hun er interessert i meg

Hva er skikkelig turn-off? Lange negler

Gjest Gjest jente
Skrevet

Kjønn: Jente

Alder:24

Siviltilstand: Samboer

Legning: Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): 16

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?: 16

Hvor mange partnere har du hatt?: 7

Angrer du på noen av dem?: Ja, nr.1 ;)

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?; Ja, onanert

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 16, jeg 17

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 31, jeg 17

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi?: Gruppesex, med meg og flere menn

Hva tenner deg mest ved en partner?: Utseende, dominerende

Hva er skikkelig turn-off?: Kjapp grafsing i skrittet, og så rett på sak.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn:

Kvinne

Alder:

25

Siviltilstand:

For å gjøre det enkelt: Singel

Legning:

Tja. Om jeg skal sette meg i bås så blir det bifil, men kun hetrofil/hetrosexuall erfaring.

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)

rundt 5-8 år

21

1

Nei

Ja, men den som oppdaget meg merket det ikke.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Jeg 21 og han 28

Jeg 21, og han 28

Har du hatt analsex?

Nei.

Trekant, gangbang, se andre ha sex, stort sett slike ganske standard.

God lukt, at h'n ser meg, selvsikkerhet.

Dårlig lukt og generell dårlig hygiene. Usikkerhet. (Greit å ikke vite hva en bør gjøre, men prøve seg frem eller spørre kan som regel hjelpe)

Skrevet

Kjønn: Kvinne

Alder: 24

Legning: Hetro

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker ikke helt... 11 kanskje?

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14

Hvor mange partnere har du hatt? Aner ikke - alt for mange, ca 15-20

Angrer du på noen av dem? Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 2 år yngre, jeg var 15

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 19 år eldre, ved 2 anledninger, da jeg var 15, og da jeg var 22.

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Tunge i rumpa

Hva tenner deg mest ved en partner? han er kåt, og tar kontroll.

Hva er skikkelig turn-off? som over; hvite sokker. at han er pinglete i oppførsel(uerfaren).

Gjest jente86
Skrevet

Kjønn:

Kvinne

Alder:

22

Siviltilstand:

Singel

Legning:

hetrofil

18 år alene med vibrator. Aldri med en gutt

15

8

Ja halvparten :S

Ja under sex. en av de første gangene :O

Jeg var 20 år og han 19 :O

Jeg 20 år og han 26 år

Har du hatt analsex?

Ja, ikke og anbefale :P

hmm, kanskje å ha sex på en offentlig plass, der man kan risikere og bli oppdaget ( men ikke blir det da..)

Høye gutter.. Som viser at de tenner på meg..

Dårlig hygiene helt klart.. Svette lukt og dårlig ånde.. æsj...

Gjest Gjest
Skrevet
Kjønn: kvinne

Alder: 24

Siviltilstand: singel

Legning: heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 16

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16

Hvor mange partnere har du hatt? 3

Angrer du på noen av dem? nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? tror ikke det

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) like gamle (16)

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 18, han 29

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi? å bli bundet fast

Hva tenner deg mest ved en partner? lyder han lager når han har det godt

Hva er skikkelig turn-off? dårlig kroppslukt, lange negler!!

Gjest Modine
Skrevet

Kjønn:

Mann

Alder:

41

Siviltilstand:

Gift

Legning:

Hetrofil

13, ble "fiklet" med av en jevnaldrende vennine

13

Over 50, under 100

Ja, men ikke veldig

Ja, pinlig, men sånt skjer

14 år, men jeg var 13. I voksen alder 21, jeg var 33

I ungdommen: 27, jeg var 17. I voksen alder: 40, fruen i går.

Har du hatt analsex?

Nei

Dårlig med sånt.

Personligheten, humor, trygghet på seg selv

Klaging

Skrevet

Alder: 20

Legning: Heterofil, men bi-nysgjerrig (om en kan si det slik..)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): Husker ikke, rundt 14 kanskje?

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14

Hvor mange partnere har du hatt? Fem

Angrer du på noen av dem? Jepp

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Oppdaget og oppdaget, vi ble sett mens vi hadde oss på et offentlig sted da :gjeiper:

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han var 19, jeg var 15, så fire år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 14 og han var 21, syv år mellom.

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Playrape, trekant/gruppesex

Hva tenner deg mest ved en partner? Med han jeg er sammen med nå: alt! Hehe.. Elsker kroppen hans, magen, rompa, armene.. Herlig!

Hva er skikkelig turn-off? Hår!! :gjeiper: Stram svettelukt, nedprioritert personlig hygiene *fiss*

Skrevet

Alder: 20, snart 21

Legning: Hetrofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Sikkert sånn 10

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15

Hvor mange partnere har du hatt? 10

Angrer du på noen av dem? et par stykker kanskje

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 18 han var 18.. Har nesten bare hatt folk som er eldre enn meg

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 18 han var 23

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? ...

Hva tenner deg mest ved en partner? Øyne og kyssing

Hva er skikkelig turn-off? Promping og sånne ting

Skrevet

Kul tråd :)

Kjønn: Mann

Alder: 28

Siviltilstand: Singel

Legning: Hetero (med minimalistiske bifile tendenser)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) -> 9 år, i badekaret.

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? -> 26 år

Hvor mange partnere har du hatt? -> 1

Angrer du på noen av dem? -> Nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? -> Nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) -> 26 vs 21

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) -> 26 vs 21

Har du hatt analsex? -> Nei (La meg få lov til å si nei...)

Hva er din mest skitne fantasi? -> Det bryter dessverre med samfunnets lover og normer.

Hva tenner deg mest ved en partner? -> Har ikke et fullgodt svar på dette.

Hva er skikkelig turn-off? -> Utroskap, mange partnere trekker godt ned.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Kjønn:

Alder: Kvinne

Siviltilstand: Kjæreste

Legning:Hetero

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 16

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16

Hvor mange partnere har du hatt? ca 25

Angrer du på noen av dem? Ja, kunne glatt stått over noen av dem....

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han 27, jeg 40

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han 25, jeg 18

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Aner ikke....

Hva tenner deg mest ved en partner? Øyne, hender, berøring

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig kroppslukt, manglende tenner, stor overvekt

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ups, skal stå 41 på alder.....

Skrevet (endret)

Alder: 25 år

Siviltilstand: Singel

Legning: Hetro

8-10 år tenker jeg

En uke etter min trettende bursdag

Ja

Ja

Min yngste må vel være 19, mens jeg var/er 25. Altså 6 års forskjell

Jeg var 19, hun var 42.

Har du hatt analsex?

Ja

Aner ikke faktisk

Åpenhet, ærlighet, selvsikkerhet og bein i nesa

Uærlighet

Endret av Seth
Gjest Gjest_lina_*
Skrevet

Alder: 28 år

Siviltilstand: Kjærste

Legning: Hetero

tja, rundt 12 kanskje

16

9

Ja, et par stykker

Ja, ble fersket på en offentlig plass en gang...

Jeg var 27,han 22

Jeg var 28, han 31

Har du hatt analsex?

Nei, ikke enda ;)

Litt usikker faktisk, har så mange :)

Selvsikkerhet, at han viser han tenner på meg

Dårlig hygiene...

Gjest Gjest
Skrevet

Alder: 39

Siviltilstand: Enslig

Legning: Heterofil (men litt sibi, situasjonsbetinget bi)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker det men ikke hvor gammel jeg var, 15 kanskje.

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 eller 22

Hvor mange partnere har du hatt? 7

Angrer du på noen av dem? Tror ikke det nei.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Jeg 27, hun 20.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Jeg 36, hun 44.

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Det må bli noe med trekant mann, mann, dame og at mennene er bi. Kanskje at en annen mann suger meg, f.eks. på et offentlig sted (prøverom i butikk, off. toalett e.l.) og en dame kommer og overrasker oss og blir tent av det hun ser. Og etterhvert blir hun også med på moroa.

Hva tenner deg mest ved en partner? At hun tør å kle seg litt dristig, er selvsikker og vet hva hun vil ha. Gjerne initiativrik. Kanskje litt dominerende også.

Hva er skikkelig turn-off? Urenslighet og ekstrem fedme.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn:Gutt

Alder:23

Legning:Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17

Hvor mange partnere har du hatt? 5

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, både onani og sex :-( Må vist være mer forsiktig

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 17, hun var 16

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 20, hun 31.

Har du hatt analsex? Nei.

Hva er din mest skitne fantasi? Trekant med en yngre og en eldre jente ;-)

Hva tenner deg mest ved en partner? At hun viser interesse. Og at hun er selvsikker.

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene, liten innlevelse og faking

Skrevet

Alder: 22 år

Siviltilstand: Forlovet

Legning: Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker ikke, lenge siden.

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 år

Hvor mange partnere har du hatt? 1

Angrer du på noen av dem? Nei, han er min forlovede i dag.

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Både og.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 23 den gang, 2 år eldre enn meg, jeg var 21. Sammen enda.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Samme som over, bare da han fylte år ble han 24 år. :-P

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? No can tell.

Hva tenner deg mest ved en partner? Alt egentlig, vanskelig å på velge en ting.

Hva er skikkelig turn-off? Bare det å snakke om fisiting. Høres forferdelig ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kjønn:Mann

Alder:41

Siviltilstand:gif

Legning: hetero

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?19

Hvor mange partnere har du hatt? 20

Angrer du på noen av dem? nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? kanskje.. er ikke sikker.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 16 jeg 20

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 41/41

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi? gruppesex. en helg med 3 luxusprostituerte på 5 stjernes hotel

Hva tenner deg mest ved en partner? munnen

Hva er skikkelig turn-off? for my hår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...