Hinata Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Kjønn: Alder: Siviltilstand: Legning: Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Hvor mange partnere har du hatt? Angrer du på noen av dem? Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Har du hatt analsex? Hva er din mest skitne fantasi? Hva tenner deg mest ved en partner? Hva er skikkelig turn-off? Endret 15. mars 2009 av Hinata
Hinata Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Får begynne jeg da;) Kjønn:Jente Alder:21 Siviltilstand:Singel Legning:Heterofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 20 Hvor mange partnere har du hatt? 4 Angrer du på noen av dem? Nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei, heldigvis ikke Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) han 8 mnd yngre enn meg, begge 21 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 21, han 30 Har du hatt analsex? Nei, men kommer vel snart Hva er din mest skitne fantasi? Bli skikkelig dominert, litt sånn voldtektsaktig. Hva tenner deg mest ved en partner? Først og fremst at han viser at han har lyst på meg, men ved kroppen er det hender og rumpe som står høyest Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene, manglende entusiasme, og selvfølgelig sokker i senga Endret 15. mars 2009 av Hinata
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn:Jente Alder:24 Siviltilstand:Singel Legning: Homofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 8-9 år Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Aldri hatt samleie, men har hatt sex, og første gang var da jeg var 18 år. Hvor mange partnere har du hatt? 2 Angrer du på noen av dem? Nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Like gammel som meg Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? Vet ikke Hva tenner deg mest ved en partner? At hun er interessert i meg Hva er skikkelig turn-off? Lange negler
Gjest Gjest jente Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Jente Alder:24 Siviltilstand: Samboer Legning: Heterofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): 16 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?: 16 Hvor mange partnere har du hatt?: 7 Angrer du på noen av dem?: Ja, nr.1 Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?; Ja, onanert Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 16, jeg 17 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 31, jeg 17 Har du hatt analsex? Ja Hva er din mest skitne fantasi?: Gruppesex, med meg og flere menn Hva tenner deg mest ved en partner?: Utseende, dominerende Hva er skikkelig turn-off?: Kjapp grafsing i skrittet, og så rett på sak.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Kvinne Alder: 25 Siviltilstand: For å gjøre det enkelt: Singel Legning: Tja. Om jeg skal sette meg i bås så blir det bifil, men kun hetrofil/hetrosexuall erfaring. Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) rundt 5-8 år Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 Hvor mange partnere har du hatt? 1 Angrer du på noen av dem? Nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, men den som oppdaget meg merket det ikke. Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 21 og han 28 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 21, og han 28 Har du hatt analsex? Nei. Hva er din mest skitne fantasi? Trekant, gangbang, se andre ha sex, stort sett slike ganske standard. Hva tenner deg mest ved en partner? God lukt, at h'n ser meg, selvsikkerhet. Hva er skikkelig turn-off? Dårlig lukt og generell dårlig hygiene. Usikkerhet. (Greit å ikke vite hva en bør gjøre, men prøve seg frem eller spørre kan som regel hjelpe)
Gjest Hm.. Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Kvinne Alder: 24 Siviltilstand: Samboer Legning: Hetro Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker ikke helt... 11 kanskje? Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14 Hvor mange partnere har du hatt? Aner ikke - alt for mange, ca 15-20 Angrer du på noen av dem? Ja Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 2 år yngre, jeg var 15 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 19 år eldre, ved 2 anledninger, da jeg var 15, og da jeg var 22. Har du hatt analsex? Ja Hva er din mest skitne fantasi? Tunge i rumpa Hva tenner deg mest ved en partner? han er kåt, og tar kontroll. Hva er skikkelig turn-off? som over; hvite sokker. at han er pinglete i oppførsel(uerfaren).
Gjest jente86 Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Kvinne Alder: 22 Siviltilstand: Singel Legning: hetrofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 18 år alene med vibrator. Aldri med en gutt Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15 Hvor mange partnere har du hatt? 8 Angrer du på noen av dem? Ja halvparten :S Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja under sex. en av de første gangene :O Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 20 år og han 19 :O Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 20 år og han 26 år Har du hatt analsex? Ja, ikke og anbefale Hva er din mest skitne fantasi? hmm, kanskje å ha sex på en offentlig plass, der man kan risikere og bli oppdaget ( men ikke blir det da..) Hva tenner deg mest ved en partner? Høye gutter.. Som viser at de tenner på meg.. Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene helt klart.. Svette lukt og dårlig ånde.. æsj...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: kvinne Alder: 24 Siviltilstand: singel Legning: heterofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 16 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 Hvor mange partnere har du hatt? 3 Angrer du på noen av dem? nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? tror ikke det Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) like gamle (16) Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 18, han 29 Har du hatt analsex? ja Hva er din mest skitne fantasi? å bli bundet fast Hva tenner deg mest ved en partner? lyder han lager når han har det godt Hva er skikkelig turn-off? dårlig kroppslukt, lange negler!!
Gjest Modine Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Mann Alder: 41 Siviltilstand: Gift Legning: Hetrofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13, ble "fiklet" med av en jevnaldrende vennine Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 13 Hvor mange partnere har du hatt? Over 50, under 100 Angrer du på noen av dem? Ja, men ikke veldig Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, pinlig, men sånt skjer Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 14 år, men jeg var 13. I voksen alder 21, jeg var 33 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) I ungdommen: 27, jeg var 17. I voksen alder: 40, fruen i går. Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? Dårlig med sånt. Hva tenner deg mest ved en partner? Personligheten, humor, trygghet på seg selv Hva er skikkelig turn-off? Klaging
lovenemo Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Jente Alder: 20 Siviltilstand: Samboer Legning: Heterofil, men bi-nysgjerrig (om en kan si det slik..) Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): Husker ikke, rundt 14 kanskje? Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14 Hvor mange partnere har du hatt? Fem Angrer du på noen av dem? Jepp Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Oppdaget og oppdaget, vi ble sett mens vi hadde oss på et offentlig sted da :gjeiper: Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han var 19, jeg var 15, så fire år Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 14 og han var 21, syv år mellom. Har du hatt analsex? Ja Hva er din mest skitne fantasi? Playrape, trekant/gruppesex Hva tenner deg mest ved en partner? Med han jeg er sammen med nå: alt! Hehe.. Elsker kroppen hans, magen, rompa, armene.. Herlig! Hva er skikkelig turn-off? Hår!! :gjeiper: Stram svettelukt, nedprioritert personlig hygiene *fiss*
Inwe Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Jente Alder: 20, snart 21 Siviltilstand: Samboer Legning: Hetrofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Sikkert sånn 10 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15 Hvor mange partnere har du hatt? 10 Angrer du på noen av dem? et par stykker kanskje Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 18 han var 18.. Har nesten bare hatt folk som er eldre enn meg Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 18 han var 23 Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? ... Hva tenner deg mest ved en partner? Øyne og kyssing Hva er skikkelig turn-off? Promping og sånne ting
MRN Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Kul tråd Kjønn: Mann Alder: 28 Siviltilstand: Singel Legning: Hetero (med minimalistiske bifile tendenser) Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) -> 9 år, i badekaret. Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? -> 26 år Hvor mange partnere har du hatt? -> 1 Angrer du på noen av dem? -> Nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? -> Nei Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) -> 26 vs 21 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) -> 26 vs 21 Har du hatt analsex? -> Nei (La meg få lov til å si nei...) Hva er din mest skitne fantasi? -> Det bryter dessverre med samfunnets lover og normer. Hva tenner deg mest ved en partner? -> Har ikke et fullgodt svar på dette. Hva er skikkelig turn-off? -> Utroskap, mange partnere trekker godt ned.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Alder: Kvinne Siviltilstand: Kjæreste Legning:Hetero Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 16 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 Hvor mange partnere har du hatt? ca 25 Angrer du på noen av dem? Ja, kunne glatt stått over noen av dem.... Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han 27, jeg 40 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han 25, jeg 18 Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? Aner ikke.... Hva tenner deg mest ved en partner? Øyne, hender, berøring Hva er skikkelig turn-off? Dårlig kroppslukt, manglende tenner, stor overvekt
Seth Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Kjønn: Mann Alder: 25 år Siviltilstand: Singel Legning: Hetro Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 8-10 år tenker jeg Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? En uke etter min trettende bursdag Hvor mange partnere har du hatt? Angrer du på noen av dem? Ja Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Min yngste må vel være 19, mens jeg var/er 25. Altså 6 års forskjell Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 19, hun var 42. Har du hatt analsex? Ja Hva er din mest skitne fantasi? Aner ikke faktisk Hva tenner deg mest ved en partner? Åpenhet, ærlighet, selvsikkerhet og bein i nesa Hva er skikkelig turn-off? Uærlighet Endret 15. mars 2009 av Seth
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Kvinne Alder: 28 år Siviltilstand: Kjærste Legning: Hetero Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) tja, rundt 12 kanskje Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 Hvor mange partnere har du hatt? 9 Angrer du på noen av dem? Ja, et par stykker Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, ble fersket på en offentlig plass en gang... Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 27,han 22 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 28, han 31 Har du hatt analsex? Nei, ikke enda Hva er din mest skitne fantasi? Litt usikker faktisk, har så mange Hva tenner deg mest ved en partner? Selvsikkerhet, at han viser han tenner på meg Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #17 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Mann Alder: 39 Siviltilstand: Enslig Legning: Heterofil (men litt sibi, situasjonsbetinget bi) Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker det men ikke hvor gammel jeg var, 15 kanskje. Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 eller 22 Hvor mange partnere har du hatt? 7 Angrer du på noen av dem? Tror ikke det nei. Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Jeg 27, hun 20. Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Jeg 36, hun 44. Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? Det må bli noe med trekant mann, mann, dame og at mennene er bi. Kanskje at en annen mann suger meg, f.eks. på et offentlig sted (prøverom i butikk, off. toalett e.l.) og en dame kommer og overrasker oss og blir tent av det hun ser. Og etterhvert blir hun også med på moroa. Hva tenner deg mest ved en partner? At hun tør å kle seg litt dristig, er selvsikker og vet hva hun vil ha. Gjerne initiativrik. Kanskje litt dominerende også. Hva er skikkelig turn-off? Urenslighet og ekstrem fedme.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #18 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn:Gutt Alder:23 Siviltilstand:Singel Legning:Heterofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17 Hvor mange partnere har du hatt? 5 Angrer du på noen av dem? Nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, både onani og sex :-( Må vist være mer forsiktig Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 17, hun var 16 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 20, hun 31. Har du hatt analsex? Nei. Hva er din mest skitne fantasi? Trekant med en yngre og en eldre jente ;-) Hva tenner deg mest ved en partner? At hun viser interesse. Og at hun er selvsikker. Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene, liten innlevelse og faking
Anglofil Skrevet 15. mars 2009 #19 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn: Kvinne Alder: 22 år Siviltilstand: Forlovet Legning: Heterofil Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker ikke, lenge siden. Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 år Hvor mange partnere har du hatt? 1 Angrer du på noen av dem? Nei, han er min forlovede i dag. Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Både og. Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 23 den gang, 2 år eldre enn meg, jeg var 21. Sammen enda. Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Samme som over, bare da han fylte år ble han 24 år. :-P Har du hatt analsex? Nei Hva er din mest skitne fantasi? No can tell. Hva tenner deg mest ved en partner? Alt egentlig, vanskelig å på velge en ting. Hva er skikkelig turn-off? Bare det å snakke om fisiting. Høres forferdelig ut. Mvh Yvonne
Dathos Skrevet 15. mars 2009 #20 Skrevet 15. mars 2009 Kjønn:Mann Alder:41 Siviltilstand:gif Legning: hetero Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?19 Hvor mange partnere har du hatt? 20 Angrer du på noen av dem? nei Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? kanskje.. er ikke sikker. Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 16 jeg 20 Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 41/41 Har du hatt analsex? ja Hva er din mest skitne fantasi? gruppesex. en helg med 3 luxusprostituerte på 5 stjernes hotel Hva tenner deg mest ved en partner? munnen Hva er skikkelig turn-off? for my hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå