Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Våren er rett rundt hjørnet. Jeg gleder meg veldig, huden min gleder seg mindre.

Jeg har en sensitiv og tørr hud. På vår- og sommertider blir jeg ofte solbrent i ansiktet, spesielt kinnene. Har brukt Vichy krem m/ solfaktor 30, men ikke fornøyd. Jeg ble fortsatt rød og fikk utslett i ansiktet.

Har dere noen kloke råd og tips?

Er det flere der ute som sliter med noe lignende?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt denne fra Clinique i over et år, er veldig fornøyd! Den har solfaktor 25 :sol:

Skrevet

takk jenter..

Den fra MD formulations frister, står at konsistensen er lett, forebygger hudaldring og fuktighetsgivende. Just what I need :)

Jeg så også at Matis har en med 40 i solfaktor. Får se om jeg kan få noen prøver fra parfymeriene.

• 4 uker senere...
Gjest Firecat
Skrevet
Jeg har brukt denne fra Clinique i over et år, er veldig fornøyd! Den har solfaktor 25 :sol:

Flere har fått pigmentflekker ved bruk av denne grunnet fruktsyrene i den. Jeg ville gått for en annen.

Gjest Firecat
Skrevet
takk jenter..

Den fra MD formulations frister, står at konsistensen er lett, forebygger hudaldring og fuktighetsgivende. Just what I need :)

Jeg så også at Matis har en med 40 i solfaktor. Får se om jeg kan få noen prøver fra parfymeriene.

Det var denne jeg skulle svare på!

Flere har fått pigmentflekker ved bruk av denne grunnet fruktsyrene i den. Jeg ville gått for en annen. (MD, Matis er trygg)

Skrevet

I tillegg til krem så finnes det også sminke med solfaktor ( id bareMinerals). Denne inneholder solfaktor 15 og kan være en ekstra beskyttelse i tillegg til krem.

Siden du har en tørr og sensitiv hud anbefaler jeg å kjøpe krem hos hudpleier (Matis og Decleor) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...