Lillerose Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Våren er rett rundt hjørnet. Jeg gleder meg veldig, huden min gleder seg mindre. Jeg har en sensitiv og tørr hud. På vår- og sommertider blir jeg ofte solbrent i ansiktet, spesielt kinnene. Har brukt Vichy krem m/ solfaktor 30, men ikke fornøyd. Jeg ble fortsatt rød og fikk utslett i ansiktet. Har dere noen kloke råd og tips? Er det flere der ute som sliter med noe lignende?
Hilde Christina Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hva med å prøve MDs nye moisture defense dagkrem med SPF20? Skrevet kort om den her: http://www.hildechristina.com/2009/02/nyhe...soon-to-be.html Den vil ihvertfall være bedre enn Vichy når det gjelder utslett
Ida* Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har brukt denne fra Clinique i over et år, er veldig fornøyd! Den har solfaktor 25
Lillerose Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 takk jenter.. Den fra MD formulations frister, står at konsistensen er lett, forebygger hudaldring og fuktighetsgivende. Just what I need Jeg så også at Matis har en med 40 i solfaktor. Får se om jeg kan få noen prøver fra parfymeriene.
Gjest Firecat Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har brukt denne fra Clinique i over et år, er veldig fornøyd! Den har solfaktor 25 Flere har fått pigmentflekker ved bruk av denne grunnet fruktsyrene i den. Jeg ville gått for en annen.
Gjest Firecat Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 takk jenter.. Den fra MD formulations frister, står at konsistensen er lett, forebygger hudaldring og fuktighetsgivende. Just what I need Jeg så også at Matis har en med 40 i solfaktor. Får se om jeg kan få noen prøver fra parfymeriene. Det var denne jeg skulle svare på! Flere har fått pigmentflekker ved bruk av denne grunnet fruktsyrene i den. Jeg ville gått for en annen. (MD, Matis er trygg)
Bahia Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 I tillegg til krem så finnes det også sminke med solfaktor ( id bareMinerals). Denne inneholder solfaktor 15 og kan være en ekstra beskyttelse i tillegg til krem. Siden du har en tørr og sensitiv hud anbefaler jeg å kjøpe krem hos hudpleier (Matis og Decleor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå