Gå til innhold

Finnes de?

Snill

Anbefalte innlegg

...jentene, som vil ha det stødige og stabile. Uten de store (negative) overraskelsene som ikke-klarerte nachspiel i stua, flørting med alt med mer enn to bein, konstant rennning på byn uke som helg, beskjeden interesse for det meste av sport, med normal hygiene, aldri hverken sure eller nyvaskede sokker på gulvet, og med et aldri så lite nedarvet husmorgen?

Begynner å lure litt egentlig. Nærmer meg 30, har til gode å treffe (den single) sjelevennen, samtidig som det for hver dag virker som motehysteriet, tv-galskapen og det overfladiske griper mer og mer om seg.

Skulle man være så heldig å treffe noen som er perfekte så er de enten allerede på gang med en kar, de blir snappet opp av en kompis...ja, noe går i alle fall alltid galt, og jeg føler det er fint lite jeg gjør galt selv.

Er kravet til jentene å bli underholdt av spennende og superaktive menn? Må man ha 4 kvadratmeter med tatoveringer, 40 forhold og 70 damer på CVen and so on?

Er det over og ut for den HELT normale mannen, som står opp tidlig for å gå på jobb, lufter bikkja (som han ikke har) om kvelden, tar seg en pils, men gjerne med ukers mellomrom, jobber med barn\unge, følger med på det som skjer i verden, og generelt rett og slett har lyst til å ha noen å være opptatt både av og med?

Virker som vi er bortskjemt. Vi vil hele tiden bli underholdt på tv. Så fort det blir kjedelig skifter vi kanal. Føler det samme i singellivet også. Kan man ikke tilby noe "ekstra" utover det som alltid har vært der (kjekk, snill og ærlig), ja så står man der.

Begynner i alle fall å bli rimelig lei, og spesielt etter at siste interessante jente sansynligvis forsvinner til ulven(e). Bakgrunn for innlegget? Hvem vet, frustrert, lei, deprimert, ustabil, søkende, desperat, du har sikkert rett om du mener noe annet :)

Ligner litt på en annen tråd denne, beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente38
...jentene, som vil ha det stødige og stabile. Uten de store (negative) overraskelsene som ikke-klarerte nachspiel i stua, flørting med alt med mer enn to bein, konstant rennning på byn uke som helg, beskjeden interesse for det meste av sport, med normal hygiene, aldri hverken sure eller nyvaskede sokker på gulvet, og med et aldri så lite nedarvet husmorgen?

Begynner å lure litt egentlig. Nærmer meg 30, har til gode å treffe (den single) sjelevennen, samtidig som det for hver dag virker som motehysteriet, tv-galskapen og det overfladiske griper mer og mer om seg.

Skulle man være så heldig å treffe noen som er perfekte så er de enten allerede på gang med en kar, de blir snappet opp av en kompis...ja, noe går i alle fall alltid galt, og jeg føler det er fint lite jeg gjør galt selv.

Er kravet til jentene å bli underholdt av spennende og superaktive menn? Må man ha 4 kvadratmeter med tatoveringer, 40 forhold og 70 damer på CVen and so on?

Er det over og ut for den HELT normale mannen, som står opp tidlig for å gå på jobb, lufter bikkja (som han ikke har) om kvelden, tar seg en pils, men gjerne med ukers mellomrom, jobber med barn\unge, følger med på det som skjer i verden, og generelt rett og slett har lyst til å ha noen å være opptatt både av og med?

Virker som vi er bortskjemt. Vi vil hele tiden bli underholdt på tv. Så fort det blir kjedelig skifter vi kanal. Føler det samme i singellivet også. Kan man ikke tilby noe "ekstra" utover det som alltid har vært der (kjekk, snill og ærlig), ja så står man der.

Begynner i alle fall å bli rimelig lei, og spesielt etter at siste interessante jente sansynligvis forsvinner til ulven(e). Bakgrunn for innlegget? Hvem vet, frustrert, lei, deprimert, ustabil, søkende, desperat, du har sikkert rett om du mener noe annet :)

Ligner litt på en annen tråd denne, beklager det.

Wow. Hvor i all verden finner jeg menn som deg?? :lete: Har lett hele mitt liv etter deg, men desverre truffet altfor mange dritsekker på veien. Er blitt kynisk av det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Hvor i all verden finner jeg menn som deg?? :lete: Har lett hele mitt liv etter deg, men desverre truffet altfor mange dritsekker på veien. Er blitt kynisk av det hele..

Enig! Lurer også på hvor jeg finner menn som deg TS :( Hvor er det dere gjemmer dere hen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: *signerer*

:goodbye: Her er jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er (eller prøver i alle fall ikkje å vere) en negativ person, men må bare generalisere. Jenter sliter med sine drittsekker og sportidioter, gutter (eller kanskje bare jeg) med alt for selvopptatte (eller i alle fall tv-opptatte) jenter med null interesse av "større" ting enn salg og tv-serier.

Synes jenter er fine jeg, selv om de har interessene jeg kritiserer, men alt med måte. Takk for svar, og forhåpentligvis tok du generaliseringen med humør ;)

Ja, hvor finner man meg? Vel, jeg, som så mange andre sitter her jeg. På rekken bak førstevalget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at den store kjærlighet kommer når man minst venter det... ;)

Sant nok ;) Skal prøve å ikke forvente noe jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på friern også? :ler:

Frir ikke til noen i grunn. Lufter bare irritasjonen (les: kamuflert kontaktannonse;) ). Faktum er, jeg vet jeg er ok, har heller så sære skavanker og vaner, (EDIT: ...heller så FÅ sære skavanker... selvsagt) kunne tenkt meg en "kjedelig" storbyferie med deg (ikke bli innbilsk plis), oppfører meg som folk både til daglig og på julebord...

...samtidig som jeg ikke er selvgod verdensmester, bergenser eller en lite dyp brønn.

Men speigler du deg i vannflaten kan jo brønnen være så dyp den vil...det ser du ikke likevel.

Virkelig koselig med god respons fra kvinner (og menn - ikke bli innbilsk som sagt) og jenter. Det betyr jo en del selvsagt, samtidig som det (uheldigvis bare) bekrefter det jeg selv vet, og dessverre hjelper det jo fint lite :)

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frir ikke til noen i grunn. Lufter bare irritasjonen (les: kamuflert kontaktannonse;) ). Faktum er, jeg vet jeg er ok, har heller så sære skavanker og vaner, kunne tenkt meg en "kjedelig" storbyferie med deg (ikke bli innbilsk plis), oppfører meg som folk både til daglig og på julebord...

...samtidig som jeg ikke er selvgod verdensmester, bergenser eller en lite dyp brønn.

Men speigler du deg i vannflaten kan jo brønnen være så dyp den vil...det ser du ikke likevel.

Virkelig koselig med god respons fra kvinner (og menn - ikke bli innbilsk som sagt) og jenter. Det betyr jo en del selvsagt, samtidig som det (uheldigvis bare) bekrefter det jeg selv vet, og dessverre hjelper det jo fint lite :)

Det du siterte til dette innlegget var ymtet på seth ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du siterte til dette innlegget var ymtet på seth ;)

Forb@£â‚¬@!a (sitat:) "satans kvinnfolk"...! Du kunne ikke la meg få D E N lille om ikke annet? ;)

Velvel...regner med jeg har ett frikort som newbee, slik at den ikke havner på tabbekvoten :)

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jaja...for de som lurer, om noen...

...nok en gang er man på kafé, kommer tilfeldigvis i prat med veninna til veninna, og blir sittende å ha en god og interessant samtale med en godt over middels reflektert og velformulert jente.

Jeg har jo sett henne før, ikke sett så mye "på" henne, men flott figur, sindig, og generelt en kroppsholdning og nøktern fremtoning som er sjarmerende. Litt usikker på en søt måte, litt kloms, på en søt måte, og med utstråling langt over den klassiske "høye og deilige" blondinen...

...så avsluttes selvsagt samtalen med helgeplanene, jeg skulle mitt, og hun...? Nei, hun skulle hjem til typen hun...................I should have seen it coming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også singel
...................I should have seen it coming

Er også singel, altfor gammal for deg, da, men på en måte har jeg registrert det samme. Med motsatt fortegn.

En gang i sydligere strøk, skulle jeg liksom prøve å hive meg utpå. Ta initiativ og greier.

Det var midt på formiddagen, og jeg skulle vente på en venninne. Ved et bord på en utekafe satt en kjekk mann alene. Jeg tenkte at det var kanskje forsøket verdt og spurte om jeg kunne sitte der. Joda, sa han med et smil, værsågod.

Ikke før hadde jeg satt meg, så la jeg merke til et par damesolbriller på bordet.

Og mannen kunne fortelle meg at ; "kona mi er inne og kjøper kaffe".

Og sånn går no dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Jaja...for de som lurer, om noen...

...nok en gang er man på kafé, kommer tilfeldigvis i prat med veninna til veninna, og blir sittende å ha en god og interessant samtale med en godt over middels reflektert og velformulert jente.

Jeg har jo sett henne før, ikke sett så mye "på" henne, men flott figur, sindig, og generelt en kroppsholdning og nøktern fremtoning som er sjarmerende. Litt usikker på en søt måte, litt kloms, på en søt måte, og med utstråling langt over den klassiske "høye og deilige" blondinen...

...så avsluttes selvsagt samtalen med helgeplanene, jeg skulle mitt, og hun...? Nei, hun skulle hjem til typen hun...................I should have seen it coming

hei, hvor gammel er du da?

Er en snill, reflektert og søt jente som vil treffe en snill gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg må dessverre si at jeg gjerne vil ha en type som var uforutsette nachspiel av og til, som ikke alltid er like flink til å rydde og være fornuftig hele tiden. En god blanding av positive og negative sider synes jeg er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvor gammel er du da?

Er en snill, reflektert og søt jente som vil treffe en snill gutt.

Se hovedinnlegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre si at jeg gjerne vil ha en type som var uforutsette nachspiel av og til, som ikke alltid er like flink til å rydde og være fornuftig hele tiden. En god blanding av positive og negative sider synes jeg er det beste.

Joda, hver sin smak. Vi har vel alle våre negative sider hva fornuft og "ikke-klarerte avtaler" angår...man må bare lete bedre om man ikke ser noe med en gang ;)

Er jo fullstendig klar over at å leve med noen som faktisk var 100% perfekt (som i ryddig og ordentlig) ville vært til å få både en og flere lidelser av. Det er derimot et godt stykke fra småirritasjoner over sure sokker og et og annet nachspiel, til å være konsekvent uryddig og festløve.

For min egen del har jeg ingen verdens ting i mot jenter ser på diverse serier, reality og den slags (er en del av sjarmen det), men å nærmest ha TV-titting som religion er ikke aktuelt. Og slik er det med de fleste andre interesser og fritidsaktiviteter også vil jeg tro.

Skader jo heller ikke å lese litt mellom linjene siden det ikke er bare enkelt å uttrykke seg fullstendig korrekt og "vanntett" på et uformelt forum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...