Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, helt ærlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, helt ærlig. Hva er det som er galt med det da? Det er jo ikke det ytre som teller i et forhold, det er det indre. Det er personligheten som gjør at jeg blir forelsket, ikke om han er gul, brun, blå eller rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Klart jeg kunne vært. Som det blir sagt over her, det er det indre som gjør om jeg også faller for en person eller ikke. Men store kulturforskjeller ville vært vanskelig. Det er en helt annen sak. Om mannen var bleikere enn puddersnø og så blond og blåøyd at det skinte av han, så kunne jeg ikke vært sammen med han om han så veldig forskjellig på livet i forhold til mitt syn. Hudfarge/utseende har jo ingenting med personlighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, hvorfor ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 9. februar 2009 #6 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå må du passe deg på hva du skriver. Snakker vi om utlending? Eller noen ikke etnisk norske? Mange negrer kan være født norske også. Selv er jeg mulat, og er født og oppvokst i norge, aldri bodd noen annen plass. At noen skulle lavære å være med meg grunnet hudfarge ser jeg på som veldig lite etisk. Utledninger derimot, annen kultur, annet forhold til kvinner i norden ect. Da stiller det seg andeledes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 9. februar 2009 #7 Del Skrevet 9. februar 2009 I utgangspunktet JA. Men det kommer an på kulturforskjeller, holdninger, verdier, religion osv. Så hudfargen er ikke viktig i forhold til alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2009 #8 Del Skrevet 9. februar 2009 ja, helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke skulle kunne være det. En av mine beste venner, som jeg er sammen med mye og gjerne reiser rundt i landet og verden med, er "svart". Han er riktignok ikke neger etter ordets rette forstand (han er altså ikke fra afrika, sør for sahara og har ikke de mer typiske trekkene som flat nese, store store lepper etc), men hadde kjemien vært slik mellom oss, hadde vi vært kjærester og ikke bare goooode venner som kan gjøre alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 9. februar 2009 #9 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, er forlovet med en, til og med utlending ogsaa Men han er vestlig da, saa kulturforskjellene er ikke saa store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 9. februar 2009 #10 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ja, jeg er det. Gift til og med. Og han er fra Afrika. Ble du sjokkert? Endret 9. februar 2009 av Sheherasade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jam Skrevet 9. februar 2009 #11 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, helt ærlig? Nei, - det kunne jeg ikke. Tenner ikke på mørke menn. Hver sin smak, - noen er veldig pen som jeg kan flørte med men ikke å leve sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 9. februar 2009 #12 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, helt ærlig? Som noen skriver over, så er det viktigst for meg at man har samme verdier og syn på ting. Men jeg tror faktisk ikke jeg kunne vært sammen med en med en annen hudfarge. Rett og slett fordi jeg ikke er tiltrukket av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #13 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde ikke vært noe problem det! Hadde vært mer skeptisk til å være sammen med en som i 2009 fortsatt bruker ordet "neger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 9. februar 2009 #14 Del Skrevet 9. februar 2009 Enkelt og greit, NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. februar 2009 #15 Del Skrevet 9. februar 2009 Som noen skriver over, så er det viktigst for meg at man har samme verdier og syn på ting. Men jeg tror faktisk ikke jeg kunne vært sammen med en med en annen hudfarge. Rett og slett fordi jeg ikke er tiltrukket av dem. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kila Skrevet 9. februar 2009 #16 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, helt ærlig? Kan du ikke si en svart person istdenfor Neger? Jeg tenner ikke på svarte menn, men hadde jeg gjort det, så hadde jeg blitt sammen med en, kan jo hende jeg blir forelsket i en svart/mørk mann en dag, da hadde jeg blitt sammen med personen om han da ikke hadde hatt noe imot bli sammen med en hvit kvinner da;) Hudfarge spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaR Skrevet 9. februar 2009 #17 Del Skrevet 9. februar 2009 Klart jeg kunne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 9. februar 2009 #18 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja det kunne jeg, har en gang i ungdommen vært sammen med en utrolig flott svart gutt/mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Africa Skrevet 9. februar 2009 #19 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja og vi er forlovet til og med. Once you go black, you`ll never go back. Kunne aldri tenkt meg noe annet selv om jeg er pur norsk selv. Men jeg ville unngått å bruke ordet neger. Tilhører fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #20 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, de har enormt store peniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå