Gå til innhold

Lange indre kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha indre kjønnslepper som henger utenfor de yttre? Hvor mange her har det? og hva synes menn om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Er det normalt å ha indre kjønnslepper som henger utenfor de yttre? Hvor mange her har det? og hva synes menn om dette?
Ja, det er normalt og ikke minst kanondeilig. Utrolig flott å se på, utrolig flott å småbite i.

Min favoritt er å ha dem i munnen samtidig som jeg bruker tungen på klitten. Det finnes en del tilhengere av mindre kjønnslepper, og det finnes sågar dem som forminsker dem ved hjelp av kirurgisk inngrep. Greit nok med mindre lepper om de kommer fra naturens side, men de grelle eksemplene jeg har sett etter inngrep er mildt sagt skuffende. Jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg får assosiasjoner til småjenter når jeg ser slikt, og da byr de meg rett og slett imot. Da får jeg det ikke til. Bare et hull der liksom.... ?

Skrevet

Hehe enig med gjest_mann over meg - jeg får også assosiasjoner til småjenter, og synes kke det er spesielt tiltrekkende med veldig små... og store er NORMALT! :)

Skrevet
Hehe enig med gjest_mann over meg - jeg får også assosiasjoner til småjenter, og synes kke det er spesielt tiltrekkende med veldig små... og store er NORMALT! :)

Og jeg igjen er glad for at mine indre kjønnslepper holder seg innenfor de ytre. Smaken er som baken, og (så godt som) alt er normalt! :)

Skrevet
Og jeg igjen er glad for at mine indre kjønnslepper holder seg innenfor de ytre. Smaken er som baken, og (så godt som) alt er normalt! :)

Hvorfor er du glad for dette?

Skrevet
Hvorfor er du glad for dette?

Er ikke det opplagt? Fordi jeg synes det er finest.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Er ikke det opplagt? Fordi jeg synes det er finest.
Jaja, din mening skal selvfølgelig respekters, vi er jo ikke like. Uansett, jeg holder en stor knapp på de store tunge som tyter ut. Mer å bite i :-D
Skrevet
Jaja, din mening skal selvfølgelig respekters, vi er jo ikke like. Uansett, jeg holder en stor knapp på de store tunge som tyter ut. Mer å bite i :-D

Lenge leve variasjoner! :enig:

Skrevet

Er så lei av disse diskusjonene. Dette blir som å diskutere om man liker lyse eller mørke gutter. Vi er alle forskjellige, og hva vi tenner på er forskjellig.

Fordelen med store lepper, er vel at de blir mer blodfylte. Svulmer opp ved opphiselse, ergo mer blodgjennomstrøm som gir bedre og mer intense orgasmer.

Skrevet
Er så lei av disse diskusjonene. Dette blir som å diskutere om man liker lyse eller mørke gutter. Vi er alle forskjellige, og hva vi tenner på er forskjellig.

Fordelen med store lepper, er vel at de blir mer blodfylte. Svulmer opp ved opphiselse, ergo mer blodgjennomstrøm som gir bedre og mer intense orgasmer.

Oi! Det viste jeg ikke, er det sant?

Gjest Elfrida
Skrevet
Oi! Det viste jeg ikke, er det sant?
Ja, det er sikkert like sant som at de med stor penis har bedre orgasmer... Altså rent sprøyt.
  • 2 år senere...
Gjest jente27
Skrevet

Det som slår meg gang på gang, er at det er de jentene med korte indre kjønnslepper som skal skrike høyest om at dette skal være finest?

Hva slags bitching er dette? Mine stikker litt utenfor, og ja-jeg har intense orgasmer. Jeg storkoser meg med de, og det gjør guttene også ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Så da er jeg stygg altså for at jeg har indre kjønnslepper som IKKE vises utenpå? :gjeiper:

Gjest Steganoz69
Skrevet

De er så opphissende at jeg blir helt skjelven her jeg sitter. Vær glad for dem du. Superopphissende og flott. Forresten er det helt normalt.

Dette er tabu å skrive hva jeg skriver på siste linjen, men sånn føler jeg det:

Skulle ønske jeg fikk se.

Gjest Steganoz69
Skrevet

Så da er jeg stygg altså for at jeg har indre kjønnslepper som IKKE vises utenpå? :gjeiper:

Tull.

De finnes ikke stygge vaginaer. Bare fine og opphissende på sin måte. Jeg hadde nok elsket den du har som hvilken som helst annen og sånn er de vell for de fleste tror jeg. Noen liker si og andre så og noen begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...