Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det er som koster 14,90 i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor mye kjøtt er det som koster 14,90? Er det nok middag til en person, f.eks.? Eller må man ha fem pakker for å bli mett? Pakkens vekt er litt viktig for å vite hvor godt tilbudet er. :)

Noen som vet?

Skrevet

Får man kjøpe så mange pakker man vil? Eller er det begrenset antall pr kunde?

Skrevet
Noen som vet hva det er som koster 14,90 i morgen?

Forige helg var det svinefilet........frister ike til gjentakelse. Det var seigt som f...ie mye av fileten er nei, sånn at du er obs.....

Skrevet
Forige helg var det svinefilet........frister ike til gjentakelse. Det var seigt som f...ie mye av fileten er nei, sånn at du er obs.....

Sikker på at det ikke var du som gjorde noe feil da? Kjøtt blir seigt hvis man steker det for mye. Og det kan være lurt å banke kjøttet først og så la det mørne i marinade før man steker det.

Skrevet

jeg syns svinefileten var veldig god:)

Skrevet

Det var 160 gram av svinefilet hvertfall, sikkert det samme i alle pakkene. Syntes ikke svinefileten var seig.

Jeg tror ikke det er noen begrensning på hvor mye man kan kjøpe. Og de hadde igjen til meg på lørdag. :)

Skrevet

Du synes kanskje den smakte feil fordi det faktisk var kyllingfilet og ikke svinefilet? Hallo? Noen hjemme?:P

Skrevet

Det var 150 gram mørbradbiff i dag.

Skrevet

Forrige helg var det kyllingfilet. Helgen før var det svinefilet. Her på nordmøre iallefall:)

En kyllingfilet kosta 14,90. Ikke akkurat stortilbud.

Regner med det er entrecote for en person til 14,90. Det er jo billig :)

Skrevet

Mørbradbiff er jo godt, kanskje jeg må på kiwi før jeg drar hjem.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Hvor er det dere finner disse tilbudene a?

Skrevet

Hvor har de mørbradbiff da? Her er det entrecote. Trodde det skulle være likt på alle kiwibutikker jeg..

Skrevet
Hvor er det dere finner disse tilbudene a?

Gå inn på www.kiwi.no så kan dere melde dere på nyhetsbrev sånn at dere får en mail om hva som er helgetilbudet hver uke! =)

Skrevet

Jeg kjøpte ytrefilet første uka tilbudet var. Beste og møreste ytrefileten jeg har smakt på lenge.

En kyllingfilet kosta 14,90. Ikke akkurat stortilbud.

Det er jo billig i forhold til feks prior.

Hvor har de mørbradbiff da? Her er det entrecote. Trodde det skulle være likt på alle kiwibutikker jeg..

Ifølge kiwi.no er det mørbradbiff denne helgen. Kanskje de ikke fikk tak i nok eller noe slik at det måtte byttes ut med entrecote?

Skrevet
Gå inn på www.kiwi.no så kan dere melde dere på nyhetsbrev sånn at dere får en mail om hva som er helgetilbudet hver uke! =)

Synes de er skikkelig treig med de mailene jeg. Jeg har ikke fått den enda. Burde sendt de ut seinest torsdag synes jeg.

Skrevet
Synes de er skikkelig treig med de mailene jeg. Jeg har ikke fått den enda. Burde sendt de ut seinest torsdag synes jeg.

hmm hørtes jo dårlig ut! Kanskje den har havnet i junk mailen din??

Men jeg må si jeg ble skuffet i dag.. var innom kiwi.. men så ikke noe til noe helgetilbud?? Er det ikke merket på noe vis???

Var lang kø i kassa så jeg gadd ikke stå i kø for å spørre om det.. fant ikke noen i butikken å spørre akkurat da..

Skrevet

Her i min butikk i oslo var det mørbradbiff. Det var endel igjen i 4 tiden i dag. Og jeg må si jeg er ekstremt fornøyd! Mørere biff er det lenge siden jeg har spist! :jepp: Er glad jeg kjøpte tre pakker, så har jeg til middag to dager til. Veldig imponert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...