Gå til innhold

Menssmerter etter fødsel

dreia

Menssmerter etter fødsel  

21 stemmer

1. 1. Korleis er menssmertene dine etter du fekk barn?

• forbedra
      7
    • uendra
      8
    • forverra
      6

Anbefalte innlegg

Eg har høyrt om mange som har opplevd at menssmertene har forsvunne eller blitt svakare etter dei fekk barn. Samtidig kjenner eg andre som har verre menssmerter etter fødsel enn før, mens andre ikkje kjenner forskjell.

Etter nesten ein heil laurdag i fosterstilling på sofaen er eg nysgjerrig på kor mange som har kjent endringar i menssmerter etter å ha fått barn. Treng eg seia at eg håpar eg tilhøyrer gruppa som har merka forbedringar? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine menssmerter forsvant etter fødselen, og jeg har hatt voldsomme smerter så lenge jeg har hatt mensen. De har dog kommet noe tilbake etterhvert (men jeg har endometriose så kan hende det er pga at den holder på å blusse opp igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mindre menssmerter, men om det er fordi jeg har født eller på grunn av hormonspiralen vites ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

De første gangene var det MYE verre, det var så ille at jeg ikke klarte å stå oppreist. Dro til legen for jeg skjønte ikke at det var mensen som var på vei tilbake. Trodde det var noe alvorlig galt. Men nå har det gått seg til og det er ikke spesielt vondt mer, pluss at den varer kortere nå enn de første gangene etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt en mens etter fødsel da, men den var helt smertefri. Veldig deilig siden jeg har pleid å ha mye vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg er det li8kt som før. Like vont med andre ord :sukk:

Håper på at hormonspiralen gjør slik at mensen forsvinner helt denne gangen også(har hatt det før) slik at jeg slipper smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...