Gå til innhold

Gla'nyhet: Første horekunde tatt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Pris: 9000,- pluss trafikkbot på 4200,- Nå skal kåtskapen koste, alle hjerter gleder seg.

Har sosialistene vedtatt en lov som ytterligere stigmatiserer og vanskeliggjør innvandreres vilkår i vårt ugjestmilde land?

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott at loven er tatt i bruk, men det er ille at den skyldige kan betale en bot og dermed slippe å gå gjennom en rettssak det han blir eksponert som horekunde og kvinnemisbruker. Straffeutmålingen er dessuten en vits - et par års fengsel (og gjerne 5 år for min del) burde være minimum av straff for slike overgrep eller planlagte sådanne.

Om den skyldige er norsk eller utenlandsk, spiller da ingen rolle. Lovbruddet er like alvorlig i begge tilfeller. Loven må være lik for alle. Selv om det sikkert er riktig at de fleste horekundene er etnisk norske, vil det nok finnes både innvandrere og turister som kjøper sex.

Dersom vedkommende har vært forfulgt i Norge pga sin etnisitet, kan dette forsøkes brukt som en formildende omstendighet i en rettsak, selv om jeg tviler på at det vil føre fram.

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at loven er tatt i bruk, men det er ille at den skyldige kan betale en bot og dermed slippe å gå gjennom en rettssak det han blir eksponert som horekunde og kvinnemisbruker.

Om horene hadde vært enig med deg, så. Men det er de ikke. Men hey - hvem bryr seg om hva ei stakkars hore mener så lenge sosialismens flaggsaker får innpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne loven er så fantastisk morsom :) Jeg håper det blir forbudt å betale drinker på byen, samt spandere taxi etter en ONS. Hvor går grensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det blir forbudt å betale drinker på byen, samt spandere taxi etter en ONS. Hvor går grensa?

Ved kyssing og forelskelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne loven er så fantastisk morsom :) Jeg håper det blir forbudt å betale drinker på byen, samt spandere taxi etter en ONS. Hvor går grensa?

HAHA!!! ja det blir blir vanskelig, å spandre drinker på byen nå...Det kan sees på som et forsøk på kjøp av sex.

Den loven er helt merkleig. Det er lov å selge sex men ikke kjøpe?? hva er logiken i det? Kanskje det ikke er så dumt å ha lovelige bordeler? som de har i Nederland. Så skjer vertfall kjøp og salg av sex i orndnete forhold. Så får heller gate prostitusjonen bli kriminalisert (kjøp og salg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den loven er helt merkleig. Det er lov å selge sex men ikke kjøpe?? hva er logiken i det?

Logikken kan ligge i at de prostituerte sannsynligvis aldri kommer til å betale bøtene de får, og kommer de i fengsel vil de bare oppta hardt tiltrengte plasser fra andre kriminelle som for eksempel langere, bankranere, mordere og hvitsnippforbrytere. De prostituerte vil bety mer utgifter enn inntekter om det de gjør blir straffbart - kundene derimot, har gjerne råd til å betale boten og gjør i de fleste tilfeller det fremfor å velge fengsel. Dette betyr flere inntekter til staten. Og staten liker inntekter.

Endret av Perhaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir forbudt å betale drinker på byen, samt spandere taxi etter en ONS. Hvor går grensa?

Så lenge drinker, taxi eller andre ytelser er knyttet til avtale om sex, blir dette ulovlig, men uten slik assosiasjon blir det like lovlig som før å spandere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge drinker, taxi eller andre ytelser er knyttet til avtale om sex, blir dette ulovlig, men uten slik assosiasjon blir det like lovlig som før å spandere.

Sånn jeg har blitt fortalt det så betaler horekunder sjelden for sex. De kjøper en dyr massasje og så utvikler det seg derfra.

Så hvis du kjøper en dyr massasje, uten å ha nevnt et eneste ord med sex eller lignende i seg, er dette en forbrytelse om dama bestemmer seg for å ha sex med massasjekunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har blitt fortalt det så betaler horekunder sjelden for sex. De kjøper en dyr massasje og så utvikler det seg derfra.

Så hvis du kjøper en dyr massasje, uten å ha nevnt et eneste ord med sex eller lignende i seg, er dette en forbrytelse om dama bestemmer seg for å ha sex med massasjekunden?

Naturlig nok finnes ingen presedens for tolkning av den nye loven, men jeg vil anta at det du skriver, er en rimelig tolkning av loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn jeg har blitt fortalt det så betaler horekunder sjelden for sex. De kjøper en dyr massasje og så utvikler det seg derfra.

Så hvis du kjøper en dyr massasje, uten å ha nevnt et eneste ord med sex eller lignende i seg, er dette en forbrytelse om dama bestemmer seg for å ha sex med massasjekunden?

Dette må regnes som kjøpesex og dermed rammes av loven.

Jeg reagerer imidlertid på at politiet når de omtaler praktiseringen av denne loven, ikke prioriterer å avdekke det som er minst like utbredt (men som dog ikke alltid oppfattes som prostitusjon), nemlig sex som en gjenytelse for andre typer fordeler enn betaling med penger. Omfanget av dette er trolig svært stort, men dårlig kartlagt. Det rammes krystallklart av den nye prostitusjonsloven og må derfor bli et satsningsområde på linje med avsløring av horekunder som kjøper sex av gateprostituerte.

Politiet bør også sende ut lokkeduer som tilbyr seksuelle tjenester for så å arrestere horekundene i det de sier seg villige til å betale for sex-kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må regnes som kjøpesex og dermed rammes av loven.

Jeg reagerer imidlertid på at politiet når de omtaler praktiseringen av denne loven, ikke prioriterer å avdekke det som er minst like utbredt (men som dog ikke alltid oppfattes som prostitusjon), nemlig sex som en gjenytelse for andre typer fordeler enn betaling med penger. Omfanget av dette er trolig svært stort, men dårlig kartlagt. Det rammes krystallklart av den nye prostitusjonsloven og må derfor bli et satsningsområde på linje med avsløring av horekunder som kjøper sex av gateprostituerte.

Politiet bør også sende ut lokkeduer som tilbyr seksuelle tjenester for så å arrestere horekundene i det de sier seg villige til å betale for sex-kjøp.

Du mener vi skal importere de nigerianske horene igjen, men ansette dem til å knipe horekundene i stedet? Og jeg som trodde meningen var økt trygghet i bymiljøet ;)

Ser for meg 300 prostituerte på Karl Johan som maser på barnefamiliefedre om å kjøpe sex, men nå i samfunnets tjeneste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

......................... /´ /)

......................../¯ ..//

......................./... .//

....................../¯ ..//

...................../... ./ /

............./´¯/' ...'/´¯`•¸

........../'/.../... ./... ..../¨¯\

........('(....(...(....... ,~/'...')

.........\.......... ..... ..\/..../

..........\...\.... ..... . _.•´

............\....... ..... ..(

..............\..... ..... ...\

Til alle de som er for denne grusomme loven som brytrer menneskerettighetene på det groveste.

Få inn bordeller i stedenfor.

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vi skal importere de nigerianske horene igjen, men ansette dem til å knipe horekundene i stedet? Og jeg som trodde meningen var økt trygghet i bymiljøet ;)

Ser for meg 300 prostituerte på Karl Johan som maser på barnefamiliefedre om å kjøpe sex, men nå i samfunnets tjeneste :ler:

De må bruke politikvinner til disse oppgavene, da horekundene må kunne arresteres på flekken straks avtalen er inngått. Liknende fremlokking og avsløring av horekunder må kunne oppnås ved at politiet setter inn falske kontaktannonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må bruke politikvinner til disse oppgavene, da horekundene må kunne arresteres på flekken straks avtalen er inngått. Liknende fremlokking og avsløring av horekunder må kunne oppnås ved at politiet setter inn falske kontaktannonser.

Jeg trodde et øyeblikk at det sto politikerkvinner, noe som kanskje ikke hadde resultert i den inntekt til statskassen man hadde håpet på.

Ja, flere politikvinner altså? Ikke dumt det. Men man måtte ansette dem på grunn av utseende og kropp da? Om du ikke hadde vært en liten undecover agent for the blues så hadde du tenkt på det, vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle de som er for denne grusomme loven som brytrer menneskerettighetene på det groveste.

Få inn bordeller i stedenfor.

Det er ingen rettighet å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...