Gå til innhold

Gratis leie mot naturalytelser i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Serendipity_*
Skrevet

Om man vil leie leilighet i Stavanger gratis kan man det, dersom man stiller opp på "naturalytelser". her søker mann 42 etter jente på 18+

men mener da mannen at han skal ha sex med jenta/kvinnen døgnet rundt? Hva om hun har fulltidsjobb utenfor hjemmet?

Hvordan kan menn gjøre slikt?! Han stiller seg ut med full adresse og alt...hva dagens menn gjør for sex er ubegripelig.

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[naiv]

Kanskje han ikke skjønner hva han skriver, og mener generelle tjenester og ikke sex?

[\naiv]

Skrevet

Merkelig at Finn.no ikke fjerner denne annonsen :klø:

Skrevet
Om man vil leie leilighet i Stavanger gratis kan man det, dersom man stiller opp på "naturalytelser". her søker mann 42 etter jente på 18+

men mener da mannen at han skal ha sex med jenta/kvinnen døgnet rundt? Hva om hun har fulltidsjobb utenfor hjemmet?

Hvordan kan menn gjøre slikt?! Han stiller seg ut med full adresse og alt...hva dagens menn gjør for sex er ubegripelig.

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link

Det fins flere måter å se dette på... det fins nok av tullinger der ute. En sånn annonse i seg selv kommer ikke som noen overraskelse på meg, det som overrasker meg i sånne tilfeller er de som faktisk flytter inn sammen med denne mannen. La nå mannen være en mann, det er jo ikke noe problem så lenge han ikke gjør noen noe vondt. Javel kanskje han mangler sosiale antenner, men det fins helt sikkert noen som syns det er greit. Hva syns du ts om de?

:)

Gjest FINN bør slette annonsen!
Skrevet

FINN burde absolutt fjerne annonsen. Det er ingen tvil om at mannen vil ha en som selger sex til seg - og kjøp av sex er forbudt i Norge.

Hun får 0,- i husleie i bytte mot sex: det er sexkjøp/handel.

"Naturalytelser" betyr sex. Det har det alltid gjort.

Skrevet
FINN burde absolutt fjerne annonsen. Det er ingen tvil om at mannen vil ha en som selger sex til seg - og kjøp av sex er forbudt i Norge.

Ikke før 1. januar...

Gjest Pupsilure
Skrevet
[naiv]

Kanskje han ikke skjønner hva han skriver, og mener generelle tjenester og ikke sex?

[\naiv]

:fnise: :fnise:

Gjest din tullete flisespikker
Skrevet
Ikke før 1. januar...

leiligheten er først ledig fra februar...

Skrevet
leiligheten er først ledig fra februar...

som betyr at noen leier der nå. Kanskje mulig å ringe henne for referanser? :ler:

Skrevet

HØH?! Kan kan ikke være seriøs! En jente kan tjene 10 000 på en kveld hvis hun bare går inn for det, og leve langt bedre! Fyren eier ikke smak! Bærer preg av billige løsninger, og ikke minst er det et furuhelvete. *AU* Gjør vondt i øynene mine.

:spy:

Hvis en jente går med på det der er a DUM!

Gjest Gjest_katrine_*
Skrevet
HØH?! Kan kan ikke være seriøs! En jente kan tjene 10 000 på en kveld hvis hun bare går inn for det, og leve langt bedre! Fyren eier ikke smak! Bærer preg av billige løsninger, og ikke minst er det et furuhelvete. *AU* Gjør vondt i øynene mine.

:spy:

Hvis en jente går med på det der er a DUM!

Hei

Hva er galt med å leie gratis mot natualytelse? Jeg sparer masse penger på det som jeg kan bruke på fest og moro. Litt seg om kveldene gjør ikke så mye.

Skrevet

Hvorfor sitter dere her og hyler? Dere er inne på Finn, men hva med å maile de å gjøre de oppmerksom på dette? Det går så langt at man kritiserer leilighetens utseende.

Det kan jo hende noen har satt inn annonsen på tull. Det kan være gjester om har vert i leiligheten og muligheter til å ta bilde, som vil ha det gøy på eiers bekostning.

Mulig det sitte en huseier og er driti ut over det ganske land, samtidig som det sitter noen frø på Kg og gulper opp bare drit.

Det er lov å ha to tanker i hodet, selv inne på Kg

Skrevet

Mannen som har annonsen ute er ikke den eneste. Det finnes mange flere derfra...og politiet bør jakte på disse og straffe de iht prostitusjonsloven.

Skrevet

Tråden er ryddet. Se reglerne

/Furstina (mod)

Skrevet
Merkelig at Finn.no ikke fjerner denne annonsen :klø:

Og der var den fjernet. Huff da. :(

Skrevet
Mannen som har annonsen ute er ikke den eneste. Det finnes mange flere derfra...og politiet bør jakte på disse og straffe de iht prostitusjonsloven.

link?

Skrevet

Det er da ikke ulovlig å kjøpe eller selge sex, ihvertfall ikke de neste tre dagene.

Skrevet

Dette kan jo like gjerne ha vært noen som har satt inn annonsen på spøk og lagt inn tlf. nr. og mailadr. til en annen. Dette er et ganske utbredt problem på finn.no fordi de opererer med gratisannonser (har i hvert fall gjort det) og annonsøren trenger ikke identifisere seg. Jeg vet om flere som har blitt bombardert med telefoner etter angivelig å ha "annonsert" gratis ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...