Gjest barnslig Skrevet 25. desember 2008 #1 Del Skrevet 25. desember 2008 Har dere forsøkt å bytte ut j og erstatte den med en p i alle de kjente og kjære juleordene våre? Ganske fornøyelig for oss barnslige. Hva er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. desember 2008 #2 Del Skrevet 25. desember 2008 Blir noe spesielt med den rituelle gangen rundt puletreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_cam_* Skrevet 25. desember 2008 #3 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg gleder meg mest til pulepølsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yesss Skrevet 25. desember 2008 #4 Del Skrevet 25. desember 2008 rompul med god pulemat, og gå pulebukk i nabolaget kan jo bli spennende God puletid til alle sammen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. desember 2008 #5 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva fikk dere i pulegaver da folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 25. desember 2008 #6 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk to pulekuler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #7 Del Skrevet 25. desember 2008 vi hadde ganske enkelt 1. puledag. masse go og deilig sex hele dagen. hærli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #8 Del Skrevet 27. desember 2008 Kom dere i mål med alle puleforberedelsene i år da? Jeg gikk på pulemesse (sexibition) og kjøpte puletre i god tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 27. desember 2008 #9 Del Skrevet 27. desember 2008 ah, pulemiddag med levende pulelys på bordet. Liker også veldig godt puleblomster. Gir skikkelig pulestemning... Og mannen min ser virkelig ut som en ordentlig pulenisse når han kler seg ut. Elsker pulekos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulemor Skrevet 28. desember 2008 #10 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg og min kjære hadde oss en liten puledans på morgenkvisten og jeg har drukket masse pulebrus. Det var også en del bra pulefilmer på tv :gjeiper: hehe, bra tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 1. januar 2009 #11 Del Skrevet 1. januar 2009 Var på pulefest i jula. Det var gøy! Mye folk og god pulestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UllaG Skrevet 4. januar 2009 #12 Del Skrevet 4. januar 2009 Her hjelper det godt på å være litt overtrøtt! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå