Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Frem til jeg var ca 20 hadde hatt sex med 19 stykker. Så de neste årene tok det litt av så nå ligger jeg et eller annet sted mellom 140-150 tenker jeg (har fremdeles ikke runda 25). Jeg har en enorm appetitt på det kvinnlige kjønn, elsker å flørte og alt som hører med. Så utrolig mye! Noe sier meg at du har et problem... Slik desperasjon og løshet bunner om regel i behov for bekreftelse, dårlig selvtillit eller noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Så utrolig mye! Noe sier meg at du har et problem... Slik desperasjon og løshet bunner om regel i behov for bekreftelse, dårlig selvtillit eller noe annet. Det vet vel du fint lite om,hobbypsykologen! Det kan være mange grunner.Kanskje han bare er utrolig attraktiv,god på å flørte og glad i kvinner? Jeg vet om mange menn og kvinner som har hatt mange partnere og som er like oppegående som folk flest. Jeg har hatt mange flere partnere enn mine venninner. Det er fordi jeg har vært singel i 7-8 år i strekk mens de har vært i lange forhold fra de var ca 16. Men i de korte oppholdene de har hatt mellom disse lange forholdene så har de knullet som kaniner med ons de også.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Så utrolig mye! Noe sier meg at du har et problem... Slik desperasjon og løshet bunner om regel i behov for bekreftelse, dårlig selvtillit eller noe annet. Moralen som taler her? Sett at du trives som singel, men samtidig er glad i sex. Er du desperat eller har dårlig selvtillit for det?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Det vet vel du fint lite om,hobbypsykologen! Det kan være mange grunner.Kanskje han bare er utrolig attraktiv,god på å flørte og glad i kvinner? Jeg vet om mange menn og kvinner som har hatt mange partnere og som er like oppegående som folk flest. Jeg har hatt mange flere partnere enn mine venninner. Det er fordi jeg har vært singel i 7-8 år i strekk mens de har vært i lange forhold fra de var ca 16. Men i de korte oppholdene de har hatt mellom disse lange forholdene så har de knullet som kaniner med ons de også. Du som leker hobbypsykolog her... det er ikke normalt å knulle alle man kommer over bare fordi man er glad i kvinner... jeg er attraktiv, singl og glad i menn menn ikke f om jeg gidd knulle de alle for det... hva mer etiske perspektiver, selvrespekt.. intigritet.., mange som glemmer det i disse tider
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Moralen som taler her? Sett at du trives som singel, men samtidig er glad i sex. Er du desperat eller har dårlig selvtillit for det? er ikke det det handler om.. folk som puler ukritisk mangler noe vesentlig ja
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Du som leker hobbypsykolog her... det er ikke normalt å knulle alle man kommer over bare fordi man er glad i kvinner... jeg er attraktiv, singl og glad i menn menn ikke f om jeg gidd knulle de alle for det... hva mer etiske perspektiver, selvrespekt.. intigritet.., mange som glemmer det i disse tider Du eier ikke fasiten for hva som er normalt. Som singel kvinne ville jeg ha sex. Om jeg hadde sex med en ny mann annen hver helg da jeg var 20 så sier det fint lite om den kvinnen jeg er nå som 32. Min selvrespekt og intergritet er ikke knyttet opp til fitten min,slik det tydeligvis er hos deg. Det å opphøye seg selv til noe bedre enn andre er en jævlig dårlig kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 er ikke det det handler om.. folk som puler ukritisk mangler noe vesentlig ja Fordi du har hatt mange(noe som er relativt) betyr det ikke at du er ukritisk. Synes du det er ok om jeg synes du "mangler noe vesentlig" fordi jeg mener kjæresten din er stygg?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Du eier ikke fasiten for hva som er normalt. Som singel kvinne ville jeg ha sex. Om jeg hadde sex med en ny mann annen hver helg da jeg var 20 så sier det fint lite om den kvinnen jeg er nå som 32. Min selvrespekt og intergritet er ikke knyttet opp til fitten min,slik det tydeligvis er hos deg. Det å opphøye seg selv til noe bedre enn andre er en jævlig dårlig kvalitet. Du eier ingen fasit du heller, du føler deg truffet av at jeg sier det stikker litt dypere enn ett knull... hvis du virkelig puler ukritisk så værsegod og hindre deg ikke men jeg tror ikke du blir lykkeligere av det, tvert i mot eier du ikke kritisk sans... går ikke på å heve seg over andre, det går på normal kritisk refleksjon over hvem man deler kroppsvesker med, ikke f om jeg utsetter meg for sykdommer..
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Fordi du har hatt mange(noe som er relativt) betyr det ikke at du er ukritisk. Synes du det er ok om jeg synes du "mangler noe vesentlig" fordi jeg mener kjæresten din er stygg? mine kjærester har aldri vært stygg, tvert i mot....og jo, knuller du mange er du ukritisk...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Du eier ikke fasiten for hva som er normalt. Som singel kvinne ville jeg ha sex. Om jeg hadde sex med en ny mann annen hver helg da jeg var 20 så sier det fint lite om den kvinnen jeg er nå som 32. Min selvrespekt og intergritet er ikke knyttet opp til fitten min,slik det tydeligvis er hos deg. Det å opphøye seg selv til noe bedre enn andre er en jævlig dårlig kvalitet. Mennesker er helhet og vi tar valg, det finnes dårlige valg og gode valg som styrer vår adferd også seksuellt, hvem du velger å ha sex med er ett valg ikke sant? vel, det er også en del av en helhet og din intigritet og tanker om hvem du ønsker å være...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 mine kjærester har aldri vært stygg, tvert i mot....og jo, knuller du mange er du ukritisk... Skal jeg følge din tankegang så har det ikke noe å si at du synes at kjæresten din ikke er stygg. Det eneste som betyr noe er om jeg synes det - fordi jeg sitter med retten til å dømme deg som ukritisk(akkurat som du hevder retten til å dømme meg).
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Du eier ingen fasit du heller, du føler deg truffet av at jeg sier det stikker litt dypere enn ett knull... hvis du virkelig puler ukritisk så værsegod og hindre deg ikke men jeg tror ikke du blir lykkeligere av det, tvert i mot eier du ikke kritisk sans... går ikke på å heve seg over andre, det går på normal kritisk refleksjon over hvem man deler kroppsvesker med, ikke f om jeg utsetter meg for sykdommer.. Jeg føler meg ikke truffet en plass. Men jeg skjønner at du er seriøs og føler deg bedre enn de som ligger litt rundt mellom tja 16-23 år. For det er jo virkelig unormalt å være utforskende,nysgjerrig og feste mye da,ikke sant..... Men så har vel du aldri vært gjennom den fasen. Du fornedret deg vel ikke til slikt smuss... Men igjen, jeg dømmer ikke noen som sier at de har hatt mange partnere i ungdommen. Slik jeg ser det så er det slik flertallet av dagens ungdom oppfører seg. For deg er de vel alle uten integritet. Jeg tror nok helt sikkert det blir folk av de også og at de finner noen å elske etterhvert. Møter jeg en kvinne på over 30 som har hatt 40 partnere,så vet jeg like lite om henne som om hun hadde hatt 8 partnere. Men du hadde dømt henne nord og ned.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Jeg føler meg ikke truffet en plass. Men jeg skjønner at du er seriøs og føler deg bedre enn de som ligger litt rundt mellom tja 16-23 år. For det er jo virkelig unormalt å være utforskende,nysgjerrig og feste mye da,ikke sant..... Men så har vel du aldri vært gjennom den fasen. Du fornedret deg vel ikke til slikt smuss... Men igjen, jeg dømmer ikke noen som sier at de har hatt mange partnere i ungdommen. Slik jeg ser det så er det slik flertallet av dagens ungdom oppfører seg. For deg er de vel alle uten integritet. Jeg tror nok helt sikkert det blir folk av de også og at de finner noen å elske etterhvert. Møter jeg en kvinne på over 30 som har hatt 40 partnere,så vet jeg like lite om henne som om hun hadde hatt 8 partnere. Men du hadde dømt henne nord og ned. Bullshitt, min beste venninne på jord har sikkert hatt seg med over 50 men dømmer henne ikke.. har hatt en periode med festing jo.. men det har ikke fristet å pule hvem som helst.. betyr ikke at jeg ikke har hatt sex.. å ligge med hvem som helst er ikke bra, det gjør noe med mennesker
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Skal jeg følge din tankegang så har det ikke noe å si at du synes at kjæresten din ikke er stygg. Det eneste som betyr noe er om jeg synes det - fordi jeg sitter med retten til å dømme deg som ukritisk(akkurat som du hevder retten til å dømme meg). Det jeg prøver å si er at mennesker har valg, det finnes gode og det finnes dårlige..å pule ukritisk hvem som helst vil jeg si er ett dårlig valg...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Det jeg prøver å si er at mennesker har valg, det finnes gode og det finnes dårlige..å pule ukritisk hvem som helst vil jeg si er ett dårlig valg... Og jeg vil si at det er et dårlig valg å ukritisk være sammen med en stygg kjæreste Er min mening noe mindre verdt enn din?
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Og jeg vil si at selv om man har hatt mange partnere, trenger ikke det å bety at man puler ukritisk på enhver person man kommer over.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 Og jeg vil si at det er et dårlig valg å ukritisk være sammen med en stygg kjæreste Er min mening noe mindre verdt enn din? ka f er det du snakker om, er du helt blåst i hode? pul tuuusenvis for min del
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Og jeg vil si at selv om man har hatt mange partnere, trenger ikke det å bety at man puler ukritisk på enhver person man kommer over. Da er det hvertfall ett tegn på manglende dømmekraft... LOL
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hvorfor det? Altså, svar meg helt ærlig. Hvorfor er det et tegn på dårlig dømmekraft at folk lever ut sin seksualitet, uansett hvilken form den har? Endret 18. desember 2008 av Grafica
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 ka f er det du snakker om, er du helt blåst i hode? pul tuuusenvis for min del Hehe. Du er ikke fordømmende i det hele tatt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå