Gå til innhold

Nintendo og Super Mario

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en av de som husker den første Nintendomaskinen, og synes det er innmari moro med de gamle Super Mario spillene. Er det noen som vet om de finnes til en nyere Nintendomaskin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe de på nettbutikken på wii'en og spille de med wii kontrollen..

Skrevet

Jeg også elsker de gamle Mario-spillene! Selv har jeg fått tak i et samlespill til Supernintendo (SNES) på finn.no med Mario 1, 2 og 3 fra den gamle NES maskinen. Dersom du ikke har Supernintendo har jeg hørt at det er mulig å laste ned de gamle spillene slik at de kan brukes på wii. Kanskje noen andre som vet mer om dette? :)

Skrevet

Elsker også SuperNintendo. Jeg har fortsatt maskinen min stående. Spiller ikke så mye lengre. Kjøpte flere spill på qxl. Det er moro å spille inni mellom.

Skrevet

Heia,ja jeg vet masse,ha ha.Jeg har wii og har lasta ned ALLE de gode gamle Mario siden NES..Har du trådløst nett så handler du rett fra maskinen,hvis ikke så ta med maskinene til en som har så kan du kjøpe de der med visaen.Koseter ca 50-100 kr pr spill..Kan gjøre det på andre måter au men detta er lettest å forklare..Så løp å kjøp..

Skrevet

Trådstarter her... Tusen takk :) Dette var god info!! Gjett hva jeg skal kjøpe i morgen... hehe ;)

Skrevet
Trådstarter her... Tusen takk :) Dette var god info!! Gjett hva jeg skal kjøpe i morgen... hehe ;)

He he ja,det var som å være tenåring igjen,haha.Da får du litt å gjøre i jula ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...