Pingting Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg ble inspirert av denne tråden, og lurer på hva slags rare, sære og nesten ekle forelskelser/interesser/betattheter folk har. Ikke alle kan like Brad og Johnny, eller? Endret 30. november 2008 av Pingting
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg ble dødsbetatt av fyren som spiller Earl i My name is Earl serien, og det er ikke lenge siden Ellers har vi vært innom Dante son of Sparda karakteren i ett SPILL faktisk.. ja, mye rart
Gjest *Mim* Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg liker menn som var kjekke på 50-tallet.
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg liker menn som var kjekke på 50-tallet. Jeg fant ett svart hvitt bilde av en ung Marlon Brando her om dagen.... :rødme: Er ikke han død i tillegg?
Pingting Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg ble dødsbetatt av fyren som spiller Earl i My name is Earl serien, og det er ikke lenge siden Haha, han var jo litt...nusselig, da!
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Haha, han var jo litt...nusselig, da! Haha, jeg vet ikke hva han er, men etter å ha sett 20 episoder eller noe, fant jeg jo ut at han var egentlig ganske kjekk med den rare oppførselen sin og ansiktsutrykkene Men så såg jeg ham som langhåra jesusaktig fyr i en film som het Big trouble eller noe, da var det jo bare... Ja, jeg husket ham lenge!
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Men hey Pingting, har ikke du noe å dele med oss som sitter her og blottlegger våre tanker og følelser om urgamle/eventuelt dataskapte helter?
Daenrys Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 (endret) Yay! Endelig en sånn type tråd! Jeg må si at jeg liker bad guys. Det er noe med dem som bare gjør meg helt mo i knærne. Sånn ei lita liste med navn jeg klarer å huske her og nå: Joker, T-bag, en del av karakterene som Gary Oldman har spilt (dvs. Gary Oldman), han ulven i Rock`n Roll Wolf (aner ikke navnet). Hmmm... Vanskelig å komme på flere eksempler.. Ja! Menn med sminke! Dvs. svart kajal. Som for eksempel Ville Valo, Toumas Holopainen, Richard Kruspe mm. :rødme: Endret 30. november 2008 av Daenrys
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Yay! Endelig en sånn type tråd! Jeg må si at jeg liker bad guys. Det er noe med dem som bare gjør meg helt mo i knærne. Sånn ei lita liste med navn jeg klarer å huske her og nå: Joker, T-bag, en del av karakterene som Gary Oldman har spilt (dvs. Gary Oldman), han ulven i Rock`n Roll Wolf (aner ikke navnet). Hmmm... Vanskelig å komme på flere eksempler.. Ja! Menn med sminke! Dvs. svart kajal. Som for eksempel Ville Valo, Toumas Holopainen, Richard Kruspe mm. :rødme: åh... :rødme: :rødme: Ellers enig med deg, bad gyus er en egen fetish for meg liker jeg å si, klarer ikke å holde meg unna
Daenrys Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 åh... :rødme: :rødme: Ellers enig med deg, bad gyus er en egen fetish for meg liker jeg å si, klarer ikke å holde meg unna Ja hva er det egentlig med dem? Det sitrer i kroppen bare ved tanken...
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Ja hva er det egentlig med dem? Det sitrer i kroppen bare ved tanken... Jeg har ingen idè, men når det kommer en kjekk, høy langhåret mann inn i ett rom jeg er i, som gjerne lyser styrke og bad boy lang vei.. vel, da er det gjort
Gjest LanaLane Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg synes Gordon Ramsay er dyrisk sexy. Jeg har en tendens til å falle for gutter som har "quirks". Takler ikke sånne glatte gutter med gele i håret, smykker og dyrere klær enn meg(vil ikke fornærme dere som har slike altså), min må ha særpreg! Nå går vel kjæresten min under klassifiseringen "kjekk" han da, men kjekk men en "quirk", dvs ikke glatt-kjedelig-kjekk. Også har han veeeldig dårlig klessmak Mannfolk som Edward Norton, litt sånn nerdesexy, er det jeg går for. Edit: OH OH, OG MATT DAMON SEFF! Endret 30. november 2008 av LanaLane
Gjest StockDama Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Støtter Edward Norton. Og siden noen her nevner The joker fra batman legger jeg til Poison ivy =p og sean connery.
Pingting Skrevet 30. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2008 (endret) Haha, jeg vet ikke hva han er, men etter å ha sett 20 episoder eller noe, fant jeg jo ut at han var egentlig ganske kjekk med den rare oppførselen sin og ansiktsutrykkene Men så såg jeg ham som langhåra jesusaktig fyr i en film som het Big trouble eller noe, da var det jo bare... Ja, jeg husket ham lenge! Jaaah, den har jeg sett og! Han var nok litt søt i den filmen ja Men hey Pingting, har ikke du noe å dele med oss som sitter her og blottlegger våre tanker og følelser om urgamle/eventuelt dataskapte helter? Ja jøss! Det er lenge siden jeg fakt pladask for noen som ikke er en "vanlig" person, men litt betatt har jeg da blitt til tider. Jack Black House (eller er han mer "populær" enn jeg tror?) Alan Rickman. SÆRLIG når han spiller professor Snape... Michael Wincott Owen Wilson (DET er vel ikke så uvanlig, vel?) David Walliams (han tynneste fra Little Britain) Hmh, kommer sikkert på flere etterhvert Er det noe særlig fellesnevner på de her da? Næh. Ikke helt på den der bad guy-greia vanligvis. Men den eneste gangen jeg har oppfattet George Clooney som kjekk var i From Dusk till Dawn... Endret 30. november 2008 av Pingting
Pingting Skrevet 30. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. november 2008 Jeg synes Gordon Ramsay er dyrisk sexy. Selvfølgelig er han sexy, han kan jo lage MAT!
Gjest Bond Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 (endret) Ikke meg men en venninne var flere år forelsket i Seinfeld. Endret 30. november 2008 av mrs_bond
hjertesukka Skrevet 30. november 2008 #17 Skrevet 30. november 2008 Ikke meg men en venninne var flere år forelsket i Seinfeld. Seinfeld?? oh, my God - takke meg til Kramer,da.
mocci Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Alan Rickman er bare rådeilig!! Samme med Russel Crowe....kommer aldri aldri til å glemme han i Gladiatoren, sukk Stemmen hans gjør meg mo i knærne og det som verre er hehehehe
Daenrys Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Jeg slenger meg på Alan Rickman og Jack Black! Professor Snape er naaaais.
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Jeg slenger meg på Alan Rickman og Jack Black! Professor Snape er naaaais. Jack Black er faktisk ganske skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå