Gå til innhold

Elixir cosmeceuticals

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Søtnos_*
Skrevet

Hei :-) Jeg har fått med meg at flere brukere av dette forumet bruker elixir cosmeceuticals og jeg lurer på hvor dere kjøper dette? Finnes det en amrikansk nettside eller noe? Var inne på ei norsk nettside, men 800 kr for 30 ml krem synes jeg er noe drøyt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Hei :-) Jeg har fått med meg at flere brukere av dette forumet bruker elixir cosmeceuticals og jeg lurer på hvor dere kjøper dette? Finnes det en amrikansk nettside eller noe? Var inne på ei norsk nettside, men 800 kr for 30 ml krem synes jeg er noe drøyt..

Jeg kjøpte min på en klinikk. Det var ikke noe billigere der enn på nett. MD koster vel rundt det samme. Vet ikke om man får kjøpt det fra utlandet. Jeg kjøpte smoothing cream og den kostet "bare" rundt 600 kroner :) Man betaler vel for hva man får er det noe som heter.

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Aleris private sykehus i Trondheim selger også Elixir, men prisen er den samme.

Skrevet

Produktene selges kun på klinikken, og nettsiden.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Produktene selges kun på klinikken, og nettsiden.

Jeg kjøpte nylig Elixir av en plastikk kirurg i Asker så det er flere klinikker som fører serien. Jeg bruker for øyeblikket anti-wrinkle serum. Noen andre som har erfaring med produktene?

Gjest Gjest_Søtnos_*
Skrevet

Takk for svar :-) Det er vel ofte sånn at man får det man betaler for ja, men nå bruker jeg Jan Marini og produktene bestiller jeg på nett til halv pris i forhold til hva de koster på klinikk i Norge så kommer nok til å holde meg til deres produkter.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Det hadde jeg også gjort hvis du har produktene. Jeg har også Jan Marini og liker enkelte av deres produkter. Jan Marini er mye svakere enn Elixir, men har mange virkningsfulle kremer de også. Si ifra hvis dere finner en måte å kjøpe Elixir billigere.

Skrevet
Jeg kjøpte nylig Elixir av en plastikk kirurg i Asker så det er flere klinikker som fører serien. Jeg bruker for øyeblikket anti-wrinkle serum. Noen andre som har erfaring med produktene?

Jeg mente klinikkeR, ikke klinikkeN. Unnskyld :O)

Gjest Uerfaren
Skrevet

Hei. Har sett på nettsiden som selger Elixir. Har lyst til å prøve Glycolic acid toning pads for hjemmepeeling. Tenkte jeg kunne begynne med 20%, men det er kanskje for sterkt? Har noen prøvd padsene? Hadde satt stor pris på svar

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Jeg tror du bør begynne med 20%. Jeg har brukt 10% pads, og nå gått opp til 15%. Blir rød i huden etter jeg har brukt dem, og får en skikkelig peel. Tror det er lurt å begynne forsiktig som anbefalt jeg ;)

Skrevet
Jeg tror du bør begynne med 20%. Jeg har brukt 10% pads, og nå gått opp til 15%. Blir rød i huden etter jeg har brukt dem, og får en skikkelig peel. Tror det er lurt å begynne forsiktig som anbefalt jeg ;)

Du mente vel 10 %? :O) Jeg har begynt med 10%. Det svir en del, men tror de virker godt.

Man skal ikke skylle ansiktet etter man har brukt dem vel?

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Du mente vel 10 %? :O) Jeg har begynt med 10%. Det svir en del, men tror de virker godt.

Man skal ikke skylle ansiktet etter man har brukt dem vel?

Jeg har brukt 10% et par måneders tid. Har nå gått opp til 15% pads. De er ganske "heftige" :) Bruker padsene 4 dager i uken nå. Jeg har ganske tolerant hud, men det her er den kraftigste behandlingen jeg har prøvd hjemme noen gang. Har vært innom MD, exuviance og andre serier før, men ikke fått samme effekt av noen som dette. Jeg vasker huden min først med en cleanser, så tar jeg på pads. Vasker ikke huden etterpå. Deretter venter jeg en 10 minutter så tar jeg på anti-wrinkle serum. Huden har blitt 10 år yngre så jeg er veldig fornøyd. Var veldig skeptisk i starten da det er ganske dyrt, men betaler heller litt ekstra når jeg ser det fungerer.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Å ja..... så jeg skrev feil før. Man bør begynne med 10% tror jeg. 20% pads er nok alt for kraftige å begynne med. Jeg har kommet opp til 15%, og tror ikke huden min tåler noe sterkere enn det.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei! Jeg kjøper ELIXIR på dermamedic i Asker. www.dermamedic.no :goodbye:

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Trampe -mod-

Endret av Trampe
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg har osgå prøvd Elixir, synes det er noe av det beste jeg har prøvd! Fikk plutselig gløden tilbake, så man kan virkelig se resultat etter bare noen få ganger.

I Trondheim får man kjøpt Elixir på Dermamedic som ligger ved parkeringsplassen til Lade Arena. Synes prisen på produktene er helt grei jeg, resultatet som teller om et produkt er "dyrt" er ikke spør du meg... :jepp:

• 2 måneder senere...
Gjest Marianne fra Elixir
Skrevet

Hei,

Jeg er veldig glad for at så mange er fornøyd med Elixir produktene. Jeg jobber selv med disse i Norge og synes det er helt fantastisk å jobbe med et produkt som faktisk fungerer...

Hvis dere vil lese mer om produktene og hvor du kan kjøpe dem så kan dere gå inn på de nye nettsidene våre:www.elxr.no . Dere kan også adde oss på Facebook. Spør oss gjerne hvis dere ønsker mer informasjon om produktene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ser at dette er en gammel tråd, men prøver likevel.. :gjeiper:

Jeg er veldig interessert i disse produktene, men ønsker noen råd/tips først, da dette er ganske sterke produkter. Hvordan er langtidseffekten, og kan man bruke glycosepadsene sammen med produkter fra andre merker med god effekt? Håper noen som har god erfaringer kan svare. Takker... :jepp:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som har god langtidserfaring med elixirproduktene? Hvilke produkter kan dere anbefale? Blir dere veldig tørre av padsene på 20%?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...