Gjest EkkelJenta Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hva er normal lengde på de indre kjønnsleppene? Hvor store er store kjønnslepper liksom? Er det vanlig å ha så lange at de i blant dras med litt inn i skjeden under samleie hvis man ikke manøvrerer utenom dem på en måte? Og hva tenker dere menn om slikt? Hilsen jente som føler seg ekkel
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Det du skriver er vanlig og du er ikke ekkel. Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor lange eller hvor korte kjønnslepper skal være. Du har helt sikkert et fungerende og friskt underliv - er ikke det det viktigste da?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Som en mann som har hatt et visst antall sexpartnere i tidligere år kan jeg da si at jeg har sett litt av hvert av utseende på det kvinnelige kjønnsorgan og jeg har syntes alle har vært like fine Kos deg med sexen du jeg vet mannen gjør det
Olive Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Uansett hvor store eller små de er så er det jo ikke ekkelt! Så lenge den funker ser jeg ingen grunn til å klage
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Sånn som du beskriver har jeg også det! Det er noen ganger jeg må "ordne" litt på lippene fordi de blir trekt med penis inni meg. Er litt ubehagelig, men jeg bare ber han trekke seg ut igjen så ordner jeg det. Men føler meg ikke ekkel, og det har ikke du heller noen grunn til!! Syns det er bra at alle er forskjellige!
Gjest muselise Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 mine indre kjønnslepper er korte og syns kun når jeg sprer. har hørt om noen som har så lange at de gjør vondt når man f.ex sitter på sykkelen :s
Gjest Manni'en Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 For å si det sånn: Hvis du er søt og har godt humør skulle jeg MEGET GJERNE hatt sex med deg, og jeg ville ELSKET å gi deg oralsex. Yummi!!!! Men det er ikke nok at du har store lepper, du må være søt og smilende også :D Jeg blir så oppgitt av at jenter synes de har for store lepper. Dere er DRITDEILIGE!!
Gjest amu Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Synes det er trist at noen ser på leppene sine som ekle. Selv har jeg en lang og en kort. Den lange kan være i veien og føre til smerter mange ganger, men rent utseendemessig synes jeg tissen min er veldig søt og sjarmerende. Er vel ikke noen normal lengde på leppene, på clitoris.com er det bilder hvor man kan se ulike varianter. Tror nok at du er fin som du er, og at de fleste menn synes leppene dine er helt perfekte.
Gjest Gjest_Vimsa_* Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Mine er også ganske store/lange, føler jeg. Og synes det har vært litt flaut å vise meg for ny kjæreste... Har jo ikke sett så mange andre, da. Men tror på en måte leppene har blitt dratt lengre med årene. (hvis det går an..?) Kan ikke huske de var sånn da jeg var i 20-årene. Nå er jeg over 40 og har født tre barn, så da er det kanskje ikke så rart de forandrer seg, eller..? Prøvde for et par år siden å barbere meg helt (veddemål...) men da ble alt mye "verre"... hehe.. da kunne jeg jo se alt, og hvordan hele stasen på en måte hang og slang som en skrukkete gammal mus... Huffameg, det skal jeg aldri gjøre mer.... Men tror nok vi jenter er mer opptatt av dette enn gutter. De bryr seg nok ikke om det, bare den "funker"...
Gjest Gjest_London_* Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Problemet ligger som vanlig mellom ørene, ikke mellom lårene. Jeg har sett jenter som har kjønnslepper som flaggermusvinger..ereksjonen kommer åkke som! Glem det snarest og tenk på noe viktigere og noe som gjør deg glad!
Rimmern Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Mange av oss bryr oss veldig mye om hvordan dere ser der nede, men ikke i på negativt vis. Personlig er jeg veldig detaljfokusert på den måten at jeg studerer dette ganske nøye. Men jeg har aldri sett ei fitte jeg synes var stygt, enten leppene har vært kjempelange eller så korte at de nesten er usynlige. Så jo - jeg bryr meg definitivt om hvordan du ser ut der nede - og du ser garantert flott ut :-)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Gjør som de fleste av mine venninner har gjort: oprerer bort det som stikker ut, unntatt klitoris og toppen/hudfoldene utenfor den, så der kan det jo stikke en del utover...Klitoris + hudfoldene rundt kan se ut som minipeniser, men de leppene som stikker ut ellers under klitorisområdet, de kan jo bare fjernes hos kirurg og det er det mange som gjør!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Jeg er nok en av de som mener at store flagrende kjønnslepper ikke er noe særlig sexy, men det gjør deg ikke uaktuell som partner av den grunn. Det er jo også mange som ikke bryr seg om det, eller som til og med tenner på det, hvorfor skal deres mening telle mindre enn min? Vær som du er, variasjon er bare positivt.
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Gjør som de fleste av mine venninner har gjort: oprerer bort det som stikker ut, unntatt klitoris og toppen/hudfoldene utenfor den, så der kan det jo stikke en del utover...Klitoris + hudfoldene rundt kan se ut som minipeniser, men de leppene som stikker ut ellers under klitorisområdet, de kan jo bare fjernes hos kirurg og det er det mange som gjør! Har vanskelig for å tro at det er så mange som tar denne operasjonen. Selv vet jeg ikke om noen som har gjort det. Er det mange her på forumet som har gjort det??? Synes det ville vært synd om det vanlig å ta en slik operasjon. Det naturlige er nå det fineste, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #15 Skrevet 26. november 2008 Hva er normal lengde på de indre kjønnsleppene? Hvor store er store kjønnslepper liksom? Er det vanlig å ha så lange at de i blant dras med litt inn i skjeden under samleie hvis man ikke manøvrerer utenom dem på en måte? Og hva tenker dere menn om slikt? Hilsen jente som føler seg ekkel Det er ikke ekkelt, så chill og kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå