Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Tenkte jeg bare skulle vise dere at Strawberrynet refunderer utgifter man har til toll og mva, når handlebeløpet overstiger tollgrensen her i landet som er på latterlige 200,- Her er kopi av mailen jeg fikk fra de: We have confirmed with our credit card company the refund for the customs duties (US$27.26) has been submitted. Please understand that credit card companies tend to take longer to show a credit than they do a charge. However, the refund should show on your account within the next 1-2 weeks. Please accept our sincere apologies for any inconvenience that this may have caused. If you have any further queries, please feel free to contact us. Yours sincerely, Gene Dy Customer Services www.StrawberryNET.com Var ikke det hyggelig gjort av Strawberrynet, jeg ble ihvertfall veldig glad
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Tenkte jeg bare skulle vise dere at Strawberrynet refunderer utgifter man har til toll og mva, når handlebeløpet overstiger tollgrensen her i landet som er på latterlige 200,- Her er kopi av mailen jeg fikk fra de: We have confirmed with our credit card company the refund for the customs duties (US$27.26) has been submitted. Please understand that credit card companies tend to take longer to show a credit than they do a charge. However, the refund should show on your account within the next 1-2 weeks. Please accept our sincere apologies for any inconvenience that this may have caused. If you have any further queries, please feel free to contact us. Yours sincerely, Gene Dy Customer Services www.StrawberryNET.com Var ikke det hyggelig gjort av Strawberrynet, jeg ble ihvertfall veldig glad Veldig hyggelig ja:) jeg skal gjøre det samme siden fikk en utfigt på 150,- kr og jeg bestilte under 200,- kr
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hva gjorde du for å få tilbake pengene?
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hva gjorde du for å få tilbake pengene? du kopierer kvitteringen du fikk på posten der det står toll og mva
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Veldig hyggelig ja:) jeg skal gjøre det samme siden fikk en utfigt på 150,- kr og jeg bestilte under 200,- kr Hvorfor betalte du 150kr, når du bestilte for under 200?
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Hvorfor betalte du 150kr, når du bestilte for under 200? vettafaen eg:S ble vel stoppt i tollen av en eller annen grunn. det skjer vel av å til kanskje. jeg har vært heldig da og aldri betalt før der og bestilt mye
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 vettafaen eg:S ble vel stoppt i tollen av en eller annen grunn. det skjer vel av å til kanskje. jeg har vært heldig da og aldri betalt før der og bestilt mye Har jo ikke noe med å være heldig å gjøre, men skal ikke betale noe hvis man bestiller for under 200. Da må det være en feil e sted. Fikk en gang krav om å betale mva på en pakke som kostet under 200 (det var fordi de som sendte den hadde påført portoutgiftene også utenpå pakken), da bare mailet jeg en kopi av bestillingsbekrefelsen, og kunne hente pakken allerede neste dag.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 vettafaen eg:S ble vel stoppt i tollen av en eller annen grunn. det skjer vel av å til kanskje. jeg har vært heldig da og aldri betalt før der og bestilt mye Det samme skjedde meg en gang jeg bestilte for under 200,- Strawberrynet skriver prisen for det du har kjøpt på en sånn klistrelapp på pakken, men problemet er at de skriver veldig slurvete. Så posten hadde en gang trodd at en pakke jeg hadde kjøpt for 120,- kostet 720,- og jeg måtte betale toll for dette. Ringte og klagde og dem ba meg sende en skriftlig klage. Så sendte jeg en skriftlig klage på mail og la ved kvitteringen for både hva jeg betalte på posten, samt kvittering for produktene jeg hadde kjøpt, men fikk mail tilbake om at jeg måtte sende en lang tekst i et skrifltig BREV og sende til dem så skulle de vurdere saken.. Latterlige greier..ble til at jeg ikke gjorde noe mer med den saken..=/ Og nå tror jeg det er for sent, er vel snart ett år siden..ble bare så utrolig lei av at det skulle være såå vanskelig å refundere de pengene.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Det samme skjedde meg en gang jeg bestilte for under 200,- Strawberrynet skriver prisen for det du har kjøpt på en sånn klistrelapp på pakken, men problemet er at de skriver veldig slurvete. Så posten hadde en gang trodd at en pakke jeg hadde kjøpt for 120,- kostet 720,- og jeg måtte betale toll for dette. Ringte og klagde og dem ba meg sende en skriftlig klage. Så sendte jeg en skriftlig klage på mail og la ved kvitteringen for både hva jeg betalte på posten, samt kvittering for produktene jeg hadde kjøpt, men fikk mail tilbake om at jeg måtte sende en lang tekst i et skrifltig BREV og sende til dem så skulle de vurdere saken.. Latterlige greier..ble til at jeg ikke gjorde noe mer med den saken..=/ Og nå tror jeg det er for sent, er vel snart ett år siden..ble bare så utrolig lei av at det skulle være såå vanskelig å refundere de pengene. Jøss, jeg sendte bare en kopi av ordrebekreftelsen, og så ordnet det seg med en gang. Men gjorde det før jeg hadde betalt noe som helst, sikkert verre å få penger tilbake fra dem når man allerede har betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå