Gå til innhold

Føler meg dumpa!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Møtte en flott mann på nettet, vi fikk kjemi og ble "oppslukt" i hverandre. Tok nesten litt av!

Plutselig - er han sjeldent pålogga, jeg føler meg så trist når jeg logger på nettet hver kveld og blir sittende å vente på at navnet hans skal blinke rødt på skjermen min .. og han dukker ikke opp, bare en sjelden gang innimellom ..

Jeg føler meg så dum & desperat!! Jeg likte han jo så godt, å han gav uttrykk for det samme. Vi snakka åpent sammen om alt, virka det som. Hvorfor kan han ikke bare si i fra om han ikke vil bli mer kjent? Eller er det for mye å forlange? :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møtte en flott mann på nettet, vi fikk kjemi og ble "oppslukt" i hverandre. Tok nesten litt av!

Plutselig - er han sjeldent pålogga, jeg føler meg så trist når jeg logger på nettet hver kveld og blir sittende å vente på at navnet hans skal blinke rødt på skjermen min .. og han dukker ikke opp, bare en sjelden gang innimellom ..

Jeg føler meg så dum & desperat!! Jeg likte han jo så godt, å han gav uttrykk for det samme. Vi snakka åpent sammen om alt, virka det som. Hvorfor kan han ikke bare si i fra om han ikke vil bli mer kjent? Eller er det for mye å forlange? :huh:

Han ble nok ikke like oppskukt som deg....slik er livet...

Gjest *nurket*
Skrevet

Har selv klaffet med flere på nett, uten at det har skjedd noe mer... Hatt lange, fine samtaler på nett, virket ganske så oppslukt.. og så bare sklir det ut av ymse grunner......

Kan være det dukket opp noen andre mer interessante... Kan være han snakket med deg og flere andre samtidig... Man kan rett og slett ikke vite... Første tanken er ikke å informere noen du har prata med på nett, hvis man møter noen andre man syns er mer interessant... mange føler ingen forpliktelser ovenfor en de chatter med...

Så dessverre var han nok ikke så oppslukt av deg likevel...

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Nei, han er nok ikke det. Jeg ble nok mer oppslukt enn han, og nå sitter jeg med en følelse av å være dum & desperat! ingen god følelse ...

Skrevet
Nei, han er nok ikke det. Jeg ble nok mer oppslukt enn han, og nå sitter jeg med en følelse av å være dum & desperat! ingen god følelse ...

Han fikk ikke dårlig samvittighet pga en evt kjæreste da?

Skrevet

Kansje du la mer i det enn han, og derfor tydet ting på en annen måte enn de var ment?

Du må iallefall ikke ta det personlig. Jeg har, som Nurket, hatt mange kejkke samtaler med folk på nettet, men det er fordi de var interessante mennesker og vi hadde masse å prate om. Noen av dem la litt mer i det enn det jeg gjorde.... Er sikkert lett å gå i den fellen. Bare ikke ta det personlig. Kansje han merket at du likte ham litt mer enn det han ønsket og bare trakk seg stille og rolig tilbake?

Skrevet (endret)

Jeg var i den situasjonen en gang for flere år siden. Vi var to som ble særdeles oppslukt av hverandre, men plutselig merka jeg at han tok kontakt sjeldnere enn meg (jeg starta alltid samtalene). Ble veldig snurt av meg og tenkte at han ikke brydde seg like mye om meg som jeg brydde meg om han, og lot vær å ta kontakt med han helt til han tok kontakt med meg en måned senere. Da var vi begge såra. Jeg fordi han ikke hadde tatt kontakt før dette, han fordi han trodde jeg ikke likte han likavel. Og det gjorde jeg vel ikke heller etter den måneden uten kontakt.. Den lange perioden uten å prate ødela for oss, var et slags tillitsbrudd, men var greit nok å komme over.. Vi mista rett og slett følelsene pga litt misforståelser... Så vil virkelig råde deg til å ta dette opp med han snarest for å unngå noe lignende.

Er det på grunn av deg at han aldri er online så var det jo ikke meninga at det skulle bli dere to. Tar du det opp får du fortere muligheten til å gå videre.

Er det på grunn av noe helt annet og han fortsatt liker deg får du luka vekk disse dårlige følelsene før det går utover de ekte følelsene, det er kjedlig å miste et forhold pga en bagatell.

Edit: vet ikke om det kom helt fram at også min erfaring var over nett, men det var det altså.

Endret av Yoghurt
Gjest Gjest_mye_*
Skrevet

virker som han har blokkert deg og bare åpner for deg innimellom, slik at han bare ser borte ut, eller utilgjengelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...