Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Paladin er angivelig en mann, men tenker, føler og skriver som en kvinne. Menn burde ikke være på kvinneguiden, de burde være ute på tur, eller i sjarken. Alvorlig talt.
Heritære Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Paladin er angivelig en mann, men tenker, føler og skriver som en kvinne. Menn burde ikke være på kvinneguiden, de burde være ute på tur, eller i sjarken. Alvorlig talt. Og ellers så går det bra med deg?? Makan til kommentar skal man lete lenge etter!
Paladin Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 (endret) Paladin er angivelig en mann, men tenker, føler og skriver som en kvinne. Menn burde ikke være på kvinneguiden, de burde være ute på tur, eller i sjarken. Alvorlig talt. Det er ikke det inntrykket jeg sitter igjen med her på kvinneguiden. Mange av de som har registrert seg setter faktisk pris på å få analysert temaet med mannlige øyne, spesielt der en TS har problemer med den mannlige kjæresten sin. Om kun kvinner svarer henne så vil svarene kunne bli mer ensidige og man kan unngå å se situasjonen fra den mannlige kjærestens side. Jeg har heller ikke sett noe sted at moderatorene har skrevet "women only" i reglene sine. Jeg synes du skal overlate til moderatorene å bestemme hvem som kan poste på forumet istedet for å forsøke styre reglene på dette forumet som gjest. Gjester er det nok av her. Mange av disse kan være menn. Huff og huff. De kan jo ødelegge omdømmet til kvinneguiden som kvinneguide. Du skriver at jeg "angivelig" er en mann. Da kan jeg glede deg med å fortelle at jeg ER en mann sist jeg sjekket. Hvordan kan du analysere ut fra ett innlegg at jeg tenker, føler og skriver som en kvinne? Menn har da sunn fornuft også og man må ikke være kvinne for å gjenkjenne det hyklerske i væremåten til kjæresten til TS. På den annen side har jeg gjennom hele livet blitt fortalt av mange kvinner at jeg forstår dem bedre enn menn flest. Men det betyr ikke at jeg ER kvinne. Du sier jeg burde gå på tur. Da kan jeg glede deg med at jeg går ofte på tur (turorientering i Østmarka er favoritten). Jeg er ofte innom en tur til treningsstudio, senest idag. Sjarker finnes det dessverre ikke her i Oslo, da må jeg nok dra nordover, så der må jeg nok innrømme at jeg vil skuffe deg. Fysj for en mann som ikke er ute i sjarken hver dag. Er det noe mer du synes jeg burde gjøre når du er så godt igang? Endret 27. august 2008 av Paladin
Paladin Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Og ellers så går det bra med deg?? Makan til kommentar skal man lete lenge etter! Enig med deg her. Men det er ikke noe problem, gjest_lise har nok bare stått opp med det gale beinet idag eller kanskje kranglet med kjæresten sin og fått alle menn i vrangstrupen for en liten stund. Det som betyr noe er at menn er velkomne på dette forumet såfremt de skriver saklig og ikke forsurer trådene med mannsjåvinistisk grums. Det er første gang jeg har sett en slik kommentar som gjest_lise skrev og den er nok ikke representativ for synet til kvinnene som ofte skriver her. Jeg tror jeg stopper der da det ikke er høflig å spore av tråden til TS.
Heritære Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Enig med deg her. Men det er ikke noe problem, gjest_lise har nok bare stått opp med det gale beinet idag eller kanskje kranglet med kjæresten sin og fått alle menn i vrangstrupen for en liten stund. Det som betyr noe er at menn er velkomne på dette forumet såfremt de skriver saklig og ikke forsurer trådene med mannsjåvinistisk grums. Det er første gang jeg har sett en slik kommentar som gjest_lise skrev og den er nok ikke representativ for synet til kvinnene som ofte skriver her. Jeg tror jeg stopper der da det ikke er høflig å spore av tråden til TS. Nei, håper virkelig ikke det er det inntrykket du har. Heldigvis svært sjeldent vi opplever slikt og flertallet her inne setter nok stor pris på mannlige innspill og synspunkter. Men, jeg må innrømme at jeg grenser til å bli flau på kvinners vegne når jeg leser hva enkelte kan lire av seg.
Paladin Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Nei, håper virkelig ikke det er det inntrykket du har. Heldigvis svært sjeldent vi opplever slikt og flertallet her inne setter nok stor pris på mannlige innspill og synspunkter. Men, jeg må innrømme at jeg grenser til å bli flau på kvinners vegne når jeg leser hva enkelte kan lire av seg. Jeg har definitivt ikke inntrykk av at menn ikke er velkomne her. Tvert imot virker det som at menn er veldig velkomne til å skrive innlegg, spesielt i forumet Seksualitet. Jeg har mistanke om at svaret fra gjest_lise er et troll, spesielt fordi "hun" henspeiler på at mannfolk burde være ute i sjarken sin. Det er jo VELDIG få mannfolk som er fiskere og har en sjark så dette er nok skrevet ironisk. Siden vi har å gjøre med en gjest kan denne personen like gjerne være en mann.
Gjest gjest_pikenavn Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Siden vi har å gjøre med en gjest kan denne personen like gjerne være en mann. Selv om jeg ikke er gjest_lise, kan jeg garantere det at alle med slikt nick som meg er menn.
Gjest kona Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg syns det er flott med menn på KG, det gir ofte en balanse i diskusjonen. Og det er også nyttig å få et manneperspektiv på saker og ting innimellom. Så fortsett å være her kjære menn. :rødme:
Heritære Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Tanken har nok slått meg at gjest lise greit kan være en mann...muligens en mann som er misunnelig at slike menn som deg Paladin evner å tenke og ordlegge seg så godt at dine innspill alltid er interessante å lese. De gir dybde til diskusjonen og ofte en tankevekker siden vi får ta del i hvordan en manns tankegang er i saker som ofte menn helst vil unngå å snakke om
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Enig. Også burde kvinner stå på kjøkkenet i stedenfor å jobbe eller henge på internett. For når jeg kommer hjem fra jobb, da skal maten være klar på bodret.
Suzy Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Makan til tulletråd... Men leser jeg den.. å jadda, og vil jeg ha menn på KG.. å jadda :bukke:
Titti72 Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Makan til tulletråd... Men leser jeg den.. å jadda, og vil jeg ha menn på KG.. å jadda :bukke: Så enig, så enig. Vi trenger mannfolk her inne. Kan bli for mye PMS noen ganger.
Gjest Tidligere mannebruker Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes det er veldig få registrerte menn her nå. Og enda færre som flørter med dere. Den løsslupne stemningen forsvant et sted på veien, og jeg mistenker at all trollingen på sex- og samlivsforumene har noe av skylden. Men, men. Glad i dere likevel, selv om jeg neppe kommer til å registrere meg igjen.
Brunhilde Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes det er veldig få registrerte menn her nå. Og enda færre som flørter med dere. Den løsslupne stemningen forsvant et sted på veien, og jeg mistenker at all trollingen på sex- og samlivsforumene har noe av skylden. Men, men. Glad i dere likevel, selv om jeg neppe kommer til å registrere meg igjen. Det var da hyggelig sagt av deg - og jeg er enig med et par av de registrerte brukerne fra høyere opp i tråden: Vi trenger også menn på Kvinneguiden!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #15 Skrevet 28. august 2008 Selv om jeg ikke er gjest_lise, kan jeg garantere det at alle med slikt nick som meg er menn. Hvordan i huleste navn kan du garantere det? Det ER andre gjeste-jentenavn- brukere enn deg og dine kamerater!
Fønix Skrevet 28. august 2008 #16 Skrevet 28. august 2008 Menn burde ikke være på kvinneguiden, de burde være ute på tur, eller i sjarken. Alvorlig talt. Jeg visste det var noe jeg hadde glemt! Sjarken, ja! Sjarken sjarken sjarken sjarken sjarken sjarken! Skal prøve å huske det heretter.
Gjest Grafica Skrevet 28. august 2008 #17 Skrevet 28. august 2008 JA til menn på KG! Jeg skulle gjerne sett enda fler av dem, jeg. Vel, visse unntakk finnes det riktignok, men de FLESTE mennene her inne er jo bare fantastiske. Jeg synes det er veldig godt å se guttas syn på saker og ting
MarianneE Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Så enig, så enig. Vi trenger mannfolk her inne. Kan bli for mye PMS noen ganger. Bra sagt!
Gjest Gaia Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Hadde mannen min begynt å henge på KG hadde jeg virkelig stusset på hans mentale tilstand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå