Gå til innhold

Fotobok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å lage fotobok? Er det vanskelig? Erfaringer med hvilken leverandør som bør/ikke bør velges, og hvor man kan få best resultat billigst mulig etc etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fotobok
Skrevet
Noen som har erfaringer med å lage fotobok? Er det vanskelig? Erfaringer med hvilken leverandør som bør/ikke bør velges, og hvor man kan få best resultat billigst mulig etc etc?

Denne leverandøren leverer fotobøker, det er veldig enkelt å sette opp bøkene selv og de ser veldig profesjonelle ut når du får de hjem. (Jeg har gjort det selv)

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Dette var en knall-ide til gave til bestemor.

Skrevet

Jeg har brukt den som Elkjøp/ japan photo har. Den er veldig enkel og grei!

Skrevet

Jeg har laget fotobok på Eurofoto. Det var enkelt, og resultatet ble veldig fint :-D

Skrevet
Dette var en knall-ide til gave til bestemor.

Hehe, jeg har også tenkt det som en bestemorgave! Hun har hintet overtydelig om at dette er noe hun ønsker seg... Så får vi se om jeg klarer å lage det da :jepp:

Skrevet

Ser at det er kommet flere forslag til leverandører dere er fornøyd med (takker og bukker for forslag!) Ingen som advarer mot noen?

Når jeg lager dette (har ikke hatt tid til å lese noen "bruksanvisning" enda), er det slik at det kan lagres underveis og gjøres over litt tid (noen timer eller kanskje dager?), eller må alt gjøres i ett?

Skrevet

Den hos Elkjøp/ japan photo kan du lagre pådin egen pc og jobbe videre med senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...