Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Del Skrevet 19. juni 2008 At det ikke lønner seg å være snill på kjønnsmarkedet er nå vitenskapelig dokumentert. Amerikanske forskere har nemlig konkludert med at menn med ondskapsfulle personlighetstrekk har flere partnere og mer sex enn andre menn, Stemmer dette med dine erfaringer? Hvorfor tror du mange kvinner foretrekker "slemme gutter"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thera Skrevet 19. juni 2008 #2 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva er "ondskapsfulle personlighetstrekk"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke om det med ondskap stemmer...men mer pågående gutter får mer sex....og kanskje ondskapsfulle gutter er mer pågående. Byr man ikke opp til dans...så blir det også lite dans.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 19. juni 2008 #4 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er mulig det stemmer generelt, men det gjør ikke det med mine erfaringer. Jeg har alltid gått for "de snille" gutta, da jeg som regel velger ut hvem jeg ønsker å tilbringe tid med ut i fra hvem jeg tror det er vil være mest hyggelig å være sammen med, både seksuelt og ellers. Nå er jeg sammen med verdens snilleste gutt og han får nesten så mye sex han vil ha, så min erfaring konkret er nok at det ikke stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnillMann Skrevet 19. juni 2008 #5 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er mulig menn som ikke bryr seg om hva andre syns om dem har mer sex, men jeg har til nå bare hatt kjærester jeg har vært veldig glad i. Hvis disse kjekkasene føler for å ta alt som glitrer på overflaten, hvorfor skal jeg bry meg? Jeg trenger bare en kjæreste, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. juni 2008 #6 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke om det med ondskap stemmer...men mer pågående gutter får mer sex....og kanskje ondskapsfulle gutter er mer pågående. Byr man ikke opp til dans...så blir det også lite dans.... Tror også det ligger der. "Ondskapsfulle" gutter har vanligvis mye selvtillit og er pågående. I tillegg har jeg inntrykket av at disse guttene har sex med en jente, og går videre til en annen neste dag uten problem. Det er jo egentlig logisk at det er de som får mest sex, når jeg tenker over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. juni 2008 #7 Del Skrevet 20. juni 2008 At en del kvinner har en hang til "bad guys" er ingen hemmelighet. Men - her får jeg nok en skremmende bekreftelse, jfr flere av svarene over: Litt på siden av tema men dog passende å spørre; er det slik at menn får sex og kvinner gir sex???? Litt sånn belønningsgreie? Huff, ikke rart at prostitusjon er verdens eldste "yrke" og fremdeles høyst aktivt og oppegående enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. juni 2008 #8 Del Skrevet 20. juni 2008 At en del kvinner har en hang til "bad guys" er ingen hemmelighet. Men - her får jeg nok en skremmende bekreftelse, jfr flere av svarene over: Litt på siden av tema men dog passende å spørre; er det slik at menn får sex og kvinner gir sex???? Litt sånn belønningsgreie? Huff, ikke rart at prostitusjon er verdens eldste "yrke" og fremdeles høyst aktivt og oppegående enda Litt slørvete skrevet av meg, var ikke ment sånn Jeg tenkte mer på at disse "slemme guttene" går ut på byen med one night stand som et mål. Ikke som at de mottar og "får" sex, men får anledning til å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 20. juni 2008 #9 Del Skrevet 20. juni 2008 Enten er det slik at disse personlighetstrekkene ikke går i arv, eller at disse slemme gutta til syvende og sist blir valgt vekk som farsemner. Ellers hadde det vært slik at de fleste mannfolk i verden var ondskapsfulle, og slik er det heldigvis ikke. Og takk for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 20. juni 2008 #10 Del Skrevet 20. juni 2008 Og takk for det. Var det ikke en slik undersøkelse hvor kvinner rangerte menn med maskuline trekk som de potensielt beste sexpartnerne, mens de som hadde mest feminine trekk ble vurdert som de potensielt beste samboere/ektemenn/fedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 20. juni 2008 #11 Del Skrevet 20. juni 2008 Var det ikke en slik undersøkelse hvor kvinner rangerte menn med maskuline trekk som de potensielt beste sexpartnerne, mens de som hadde mest feminine trekk ble vurdert som de potensielt beste samboere/ektemenn/fedre? Jo, det har jeg hørt om også. Men det beste er selvsagt en som har begge type egenskaper, og ikke er enten "feminin og snill" eller "bad guy". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #12 Del Skrevet 21. juni 2008 At det ikke lønner seg å være snill på kjønnsmarkedet er nå vitenskapelig dokumentert. Amerikanske forskere har nemlig konkludert med at menn med ondskapsfulle personlighetstrekk har flere partnere og mer sex enn andre menn, Stemmer dette med dine erfaringer? Hvorfor tror du mange kvinner foretrekker "slemme gutter"? Jeg kan skrive under på dette. Men er det noe å misunne ondskapsfulle menn egentlig, de har jo et sykt problem. Jeg har møtt menn som har fremstått som en helt annen enn den de er. En oscar i skuespill burde de fått. De lyver for å få seg noe, enten det dreier seg om å lyve om egne prestasjoner, at de er single,at de er ute etter et forhold, you name it. Så det er ikke så rart at de får seg noe, når det ligger løgn bak. En av de verste skuffelsene jeg opplevde var med en mann som fremstod som seriøs og han var virkelig ok og morsom å prate med. Han viste interesse, ringte meg og inviterte meg hjem til seg to helger på rad. Lurte litt på hvorfor vi ikke forlot leiligheten hans de dagene......men det viste seg at akkurat de to helgene var kjæresten hans bortreist... Veldig festlig å finne ut, nyforelsket som jeg var, at han ikke ikke var i østerrike.(som han sa til meg på tlf)..men i oslo med kjæresten. Jeg ante ingenting om at hun eksisterte og jeg var fly forbannet for at han fortalte meg at han var single. Jeg har mye større respekt for de menn som sjekker meg opp ved baren med et "skal vi pule?", selv om det er harry så det holder. De fremstår i det minste dønn ærlig og sier rett ut hva de er ute etter. Bedrag suger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #13 Del Skrevet 21. juni 2008 At det ikke lønner seg å være snill på kjønnsmarkedet er nå vitenskapelig dokumentert. Amerikanske forskere har nemlig konkludert med at menn med ondskapsfulle personlighetstrekk har flere partnere og mer sex enn andre menn, Stemmer dette med dine erfaringer? Hvorfor tror du mange kvinner foretrekker "slemme gutter"? Dette er da ikke så overaskende. "Slemme" menn, er ofte playere/drittsekker, som lyver og manipulerer. Sex er tilsynelatende en av de få gledene de har her i livet, og de gjør hva som helst for å få det. Selvsagt er det lettere å "få" sex hvis man ikke skyr noen midler (tenker på løgn, manipulering osv). Det er ikke dermed sagt at kvinner setter direkte pris på drittsekkvaliteter som dette. Playere/slemme menn er nemlig ofte utrolig flinke til å gi seg ut for noen de egentlig ikke er. Noe som er verdt å legge merke til, er at de samme mennene ofte er veldig ensome. De greier ikke å få kjærlighetsforhold til å fungere, nettopp fordi de er "slemme". De er ofte umodne og usympatiske, og har en lite tiltrekkende personlighet når man kommer nær nok til å se det. Det er ikke uten grunn at de først og fremst brukes til one night stands. Så fort den ekte personligheten deres dukker opp, forstår man raskt at dette ikke er kjærestemateriale. Selv forstår jeg ikke hvordan det å ha seg med flest mulig kvinner kan være viktigere enn å finne kvinnen i sitt liv, men disse mennene er vel gjerne litt feil skrudd sammen ofte. Selvsentrerte, rastløse, dårlig selvtillit (et sykelig stort behov for sex kan bety stort behov for bekreftelse) og ulykkelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #14 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor er dere så negtive til "slemme menn". Dere puler da dem som bare det, så enten liker dere dem, eller så har de en stor penis bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 22. juni 2008 #15 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) De menn som lyver og bedrar for å få sex vinner liten eller ingen respekt og tillit i det lange løp, de får kun kortsiktig gevinst. Menn som tenker langsiktig og likevel er Menn vinner mest. Endret 22. juni 2008 av Casey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 22. juni 2008 #16 Del Skrevet 22. juni 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #17 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor er dere så negtive til "slemme menn". Dere puler da dem som bare det, så enten liker dere dem, eller så har de en stor penis bare Du misforstår litt kjære deg. Les svarene her en gang til, og hvis du fremdeles ikke forstå kan jeg gjøre det enda litt klarere for deg: 1. Slemme menn LURER ofte kvinner til å ha sex med dem, ved at de manipulerer og gir seg ut for å være intressert i noe mer enn kun et knull. Det er tross alt derfor de kalles slemme i utgangspunktet. De spiller ikke med åpne kort, og synes det er helt ok å såre jenter så lenge de finner et hull å stappe pikken sin i. 2. Det finnes også kvinner som kun er intressert i sex. De vet at ved å velge menn med de samme intensjonene, slipper å være redd for kompliserte følelser og slikt i etterkant. Man har sex, og så går man hver til sitt. Til dette formålet er slemme menn ideelle, siden de aldri vil forsøke å innlede et forhold på noe dypere plan. 3. Og for å understreke noe flere kvinner her har sagt: De aller fleste kvinner er IKKE intressert i disse slemme mennene, når vi skal finne oss kjæreste/livspartner. Playere/slemme menn er rett og slett ikke egnet til dette. Jeg synes oppriktig synd på slike menn. Det må være et ensomt og tomt liv, hvis flest mulig sexpartnere er viktigere enn ekte kjærlighet. Ser for meg at slike menn ofte stoppet å utvikle seg mentalt et sted i puberteten. Voksne, ekte menn har tross alt behov for kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #18 Del Skrevet 23. juni 2008 3. Og for å understreke noe flere kvinner her har sagt: De aller fleste kvinner er IKKE intressert i disse slemme mennene, når vi skal finne oss kjæreste/livspartner. Playere/slemme menn er rett og slett ikke egnet til dette. Jeg synes oppriktig synd på slike menn. Det må være et ensomt og tomt liv, hvis flest mulig sexpartnere er viktigere enn ekte kjærlighet. Ser for meg at slike menn ofte stoppet å utvikle seg mentalt et sted i puberteten. Voksne, ekte menn har tross alt behov for kjærlighet. Er de interessante når dere ikke skal finne kjæreste da..? Fordi sånn som du skriver det her, egner de seg fint til litt useriøs sengevals, og da er man vel ikke så mye bedre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #19 Del Skrevet 23. juni 2008 Er de interessante når dere ikke skal finne kjæreste da..? Fordi sånn som du skriver det her, egner de seg fint til litt useriøs sengevals, og da er man vel ikke så mye bedre selv? Hva er det du ikke forstår? Om en singel kvinne ønsker en elsker eller en ons så behøver hun ikke å se han for seg som fremtidig partner. Tvert i mot, mange playere er mer enn bra nok til dette formålet, fordi de er ute etter sex og kun sex. Enkelt og ukomplisert. De tror kanskje at de bruker deg, men som oftest er kvinnen klar over dette og bruker han i like stor grad. Jeg har hatt knullekompiser som jeg vet er notorisk utro i hvert forhold de har vært i, kunllekompiser som jeg vet holder på med flere jenter. Men jeg har ikke brydd meg om det, for jeg var kun ute etter sex. Men jeg hadde aldri noensinne sagt ja til å bli sammen med en slik mann. Jeg vet at flere av de mennene jeg var med for 5-10 år siden, fremdeles er på jakt på kjøttmarkedet, på det samme stedet som de alltid har vært. De vil nok sikkert forbli der en stund til, for behovet for bekreftelse, spenning og nye erobringer er det viktigste, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thera Skrevet 23. juni 2008 #20 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir ganske overrasket over at mange ser ut til å sette likhetstegn mellom "feminin" og "snill" og "maskulin" og "slem" (eller faktisk ond). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå