Gjest Overrasket Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 For en uke siden "sto jeg fram" med graviditeten min på jobben, etter det har det komt fire stykker til som jobber på samme kontor som meg. Pluss ei som tror hun er gravid. Hva er dette her da? Er jo usannsynlig at det er smittsomt, men en begynner å lure litt avogtil
Knøttet Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Det kan virke slik av og til! Virker som det er smittsomt på legekontoret mitt også... Legen min ble gravid og fikk vikar, vikaren var gravid og gikk ut i svangerskapspermisjon og nå har faktisk vikaren til vikaren gått ut i svangerskapspermisjon også! Endret 2. juni 2008 av Knøttet
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Det kan virke slik av og til! Virker som det er smittsomt på legekontoret mitt også... Legen min ble gravid og fikk vikar, vikaren var gravid og gikk ut i svangerskapspermisjon og nå har faktisk vikaren til vikaren gått ut i svangerskapskontor også! Svangerskapskontor?
Nicky B Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Slik var det på gamlejobben min! Jeg fortalte til en kollega av meg at jeg skulle ha barn, da lo hun godt og fortalte at hun også skulle ha barn rundt på samme tid. Kort tid etterpå dukket det opp tre damer til. Våre mannlige kollegaer gikk i bue forbi oss så ikke smittsomheten skulle feste seg og de skulle få det med hjem... Nå når jeg ventet andremann, skjedde litt av det samme bare i mye mindre skala. Jeg jobber i en liten avdeling med to menn og to damer. Og når hun ene annonserte at hun ikke orket holde magen inne lengre, måtte jeg også stå frem. Når jeg fortalte det til sjefen min pekte jeg bare på kollegaen min og sa at hun har smittet meg.
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Samme her, enda jeg ikke har sagt det til noen enda. To venniner fortalte meg at de var gravide, vi har termin med to mnd mellomrom hehe. Det er vel kanskje helst at man legger bedre merke til at andre er gravide når man selv er det, men litt rart er det likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå