Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er helt knust! Vi skal flytte til byen (oslo) til grünerløkka og jeg gleder meg skikkelig, er virkelig sjeleglad for det! I dag da vi var inne og så rundt i området og rundt leiligheten, oppdaget jeg til min forferdelse at det er en erotikkbutikk ved siden av inngangen vår!!!:O:O Dette er faktisk helt forferdelig, det er dødsflaut bare i alle sammenhenger! Den kan ikke være der og jeg har bestemt meg for å få den lagt ned/flyttet, jeg vet bare ikke hvordan! En sånn butikk kan ligge i et kjøpesenter, karl johan o.l. IKKE i en fredelig bygård! Det er jo kjempeubehagelig! Håper noen forstår meg, forslag til hva jeg kan gjøre? Sende brev til kommunen? Jeg kommer ikke til å gi meg før den butikken er nedlagt.
Gjest Gjest_s&p_* Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Vel så lenge du ikke eier hele bygården så kan du ikke legge noen rettninglinjer på hva og hvem som holder til der. Om det ikke drives med ulovligheter så kan du heller ikke raportere til noen slik at de legger ned butikken. Om det er et slikt problem for deg så budre du kanskje kikket deg rundt før du leide/kjøpte leiligheten din. Bad luck! Flytt om du ikke kan leve med erotikken.
Gjest Dallandra Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Som siste innflytter må du nok bare finne deg i å ha naboer du ikke ville valgt selv, og så sjekke nærområdet litt bedre før du skaffer deg ny leilighet neste gang. Unnskyld meg men dette tror jeg virkelig må være noe av det mest tåpelige og sneversynte og blåøyde jeg noen gang har lest.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Så flott, da kan du jo bare stikke ned og kjøpe noe hvis behovet blir stort og akutt!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er helt knust! Vi skal flytte til byen (oslo) til grünerløkka og jeg gleder meg skikkelig, er virkelig sjeleglad for det! I dag da vi var inne og så rundt i området og rundt leiligheten, oppdaget jeg til min forferdelse at det er en erotikkbutikk ved siden av inngangen vår!!!:O:O Dette er faktisk helt forferdelig, det er dødsflaut bare i alle sammenhenger! Den kan ikke være der og jeg har bestemt meg for å få den lagt ned/flyttet, jeg vet bare ikke hvordan! En sånn butikk kan ligge i et kjøpesenter, karl johan o.l. IKKE i en fredelig bygård! Det er jo kjempeubehagelig! Håper noen forstår meg, forslag til hva jeg kan gjøre? Sende brev til kommunen? Jeg kommer ikke til å gi meg før den butikken er nedlagt. Bor du tvers over Sofienberg Tekniske Skole, den i Tr.Heimsveien - hører til Grünerløkka? Der ligger det en Orion butikk i et boligkompleks.
Gjest J Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er helt knust! Vi skal flytte til byen (oslo) til grünerløkka og jeg gleder meg skikkelig, er virkelig sjeleglad for det! I dag da vi var inne og så rundt i området og rundt leiligheten, oppdaget jeg til min forferdelse at det er en erotikkbutikk ved siden av inngangen vår!!!:O:O Dette er faktisk helt forferdelig, det er dødsflaut bare i alle sammenhenger! Den kan ikke være der og jeg har bestemt meg for å få den lagt ned/flyttet, jeg vet bare ikke hvordan! En sånn butikk kan ligge i et kjøpesenter, karl johan o.l. IKKE i en fredelig bygård! Det er jo kjempeubehagelig! Håper noen forstår meg, forslag til hva jeg kan gjøre? Sende brev til kommunen? Jeg kommer ikke til å gi meg før den butikken er nedlagt. Den saken har du nok allerede tapt!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Finn deg et nytt sted å bo da visst det er så ille. Herregud!
Gummiloppa Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Herregud... Er det rart det blir krig i verden sier jeg bare
miss mickey Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er helt knust! Vi skal flytte til byen (oslo) til grünerløkka og jeg gleder meg skikkelig, er virkelig sjeleglad for det! I dag da vi var inne og så rundt i området og rundt leiligheten, oppdaget jeg til min forferdelse at det er en erotikkbutikk ved siden av inngangen vår!!!:O:O Dette er faktisk helt forferdelig, det er dødsflaut bare i alle sammenhenger! Den kan ikke være der og jeg har bestemt meg for å få den lagt ned/flyttet, jeg vet bare ikke hvordan! En sånn butikk kan ligge i et kjøpesenter, karl johan o.l. IKKE i en fredelig bygård! Det er jo kjempeubehagelig! Håper noen forstår meg, forslag til hva jeg kan gjøre? Sende brev til kommunen? Jeg kommer ikke til å gi meg før den butikken er nedlagt. :S Og dette fant du ut av først nå? :O Visst den ligger rett ved inngangen må du jo ha sett den da du var på visning :S Og visst du ikke så den kan den jo ikke være så nærme inngangen som du påstår. Det å prøve å legge ned butikken på grunnlag av at du mener det er pinlig å ha en sånn butikk rett ved siden av leiligheten som du ikke har flyttet inn i enda en gang, er noe jeg kan si med sikkerhet at du ikke kommer til å få gjennomført. Men ja jeg er litt enig i det du sier at erotikk butikker egentlig burde ligge på et senter, eller i det minste i en gå gate med masse butikker, men det er ikke noe du kan gjøre med nå.
Gjest Pest Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Ja, butikken må nok legges ned og ofres slik at trådstarter slipper pinlighetene.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 Den sjappa har vært der leeeeenge! Får nok ikke flytta på den, nei. Hva er så flaut med det? Tror du at vennene dine stikker av når de finner ut at det er en forlystelsessjappe i samme bygård som du flytter inn i?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Som andre her sier, så du ikke dette på visningen? Men jeg hadde heller ikke villet bo i samme bygg som en slik butikk. Ottar ol er rett og slett for plagsomme når de får det for seg til at jeg hadde giddet.
Gjest Joker'n Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Godt gjort at du ikke så dette på visningen! Enten får du flytte eller så får du godta at den er der. Jøsses. Hva med de som driver butikken? Skal de lide for at du synes det er pinlig at den er der? Nei, dette må du nok finne deg i gitt!
Carebear1 Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Men herregud da menneske! Du skjønner vel at du ikke kan få bort denne butikken? Det er jo din egen dumhet når du ikke sjekket nabolaget og bygården bedre før du flyttet dit. Og ærlig talt; hvem bryr seg så mye om en slik butikk i disse dager? :klø:
Gjest Reka Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Så flott, da kan du jo bare stikke ned og kjøpe noe hvis behovet blir stort og akutt! Du er drit heldig skal jeg si deg!!!
Nigo-san Skrevet 31. mai 2008 #20 Skrevet 31. mai 2008 Bor du tvers over Sofienberg Tekniske Skole, den i Tr.Heimsveien - hører til Grünerløkka? Der ligger det en Orion butikk i et boligkompleks. Det finnes nok flere sex-sjapper enn det... blant annet en rett ved mitt barndomshjem på Løkka. Plaget meg ikke det minste :-D Og til TS, så synes jeg at hvis DET er det som plager deg mest med den nye leiligheten, så har du ikke mye å klage over. Og å forsøke og få den stengt er jo bare tullete. Det kommer du ingen vei med. Like greit å ta på seg skylappene med en gang, og huske på at du stort sett er inne i leiligheten, og dermed slipper å se den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå