Solfridbruda Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Er det noen som har erfaringer med å feste på litt løshår for å få en lengre og fyldigere brudefrisyre? Har hørt om sånn du ikke trenger å sveise på, og så som derfor ikke er så dyrt. Sånne man kan ta av igjen om kvelden liksom... Vet dere hva det i såfall koster?
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal pynte brud i juli og da skal vi bruke løshår. Da bruker vi fra http://www.sarashair.com/. Dette sitter veldig godt, og festes med små klips. Kommer jo an på håret ditt, men dette kan man få til å se veldig bra ut
Solfridbruda Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg skal pynte brud i juli og da skal vi bruke løshår. Da bruker vi fra http://www.sarashair.com/. Dette sitter veldig godt, og festes med små klips. Kommer jo an på håret ditt, men dette kan man få til å se veldig bra ut såg veldig bra ut Aner du hvor mye det koster å gjøre dette hos frisør? Endret 26. mai 2008 av Solfridbruda
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hva håret koster vet jeg ikke.. Men sette det på klarer man selv, så det kan da ikke bli noe ekstra hos frisøren pga det.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Hei Jeg kjøpte sånn løshår hos hair en frisør, det kostet 1500 kroner. Bruker håret ofte til spesielle anledninger, veldig bra hår Det er sånn med små klips på Jeg kjøpte det forresten på Hair and there.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Hei Jeg kjøpte sånn løshår hos hair en frisør, det kostet 1500 kroner. Bruker håret ofte til spesielle anledninger, veldig bra hår Det er sånn med små klips på Jeg kjøpte det forresten på Hair and there. Sorry, skrivefeil... hos en frisør
Solfridbruda Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 høres nesten for godt ut til å være sant at det ikke ramler av liksom
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 høres nesten for godt ut til å være sant at det ikke ramler av liksom Det faller ikke av Håret settes på lag for lag under ditt eget hår.
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Det sitter utrolig godt Trenger ikke bekymre deg for at det skal falle av
Solfridbruda Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2008 er jo supert Tror jeg skal gå for det. Da kan jeg faktisk få den frisyren jeg ønsker meg. Har langt hår, men skulle gjerne hatt litt lengre (og gjerne litt fyldigere) for å få den fine frisyren Forhåpentligvis så ses det ikke så lett at jeg har juksa heller Jeg har knaska b-vitaminer i evigheter (for å øke hårveksten), men nå ser jeg en bedre løsning :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå