Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 jeg lurer på hvordan du som kvinne tørker seg? jeg vet at vi skal tørke oss bakover. men hvordan gjør dere det? jeg er så kort i armene at jeg kan ikke ta hånda bak/innunder låret for å tørke meg bakover. kan noen gi en kort beskrivelse av hvordan de gjør det? P.S: dette er ikke tulletråd!!!
Freckles Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Er det så mange måter å tørke seg bakover på da?
Gjest Elfrida Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Du kan jo prøve å spre bena og tørke deg bakover forfra kanskje, hvis du ikke når rundt. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg må innrømme at jeg tørker meg forover foran, og bakover der bak.. Dvs... Når jeg tørker meg "framover" så passer jeg på så jeg ikke begynner lengre bak enn ved inngangen til skjeden... Når jeg tørker meg bakover tørker jeg fra mellomkjøttet og videre bak...
Rioja Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tørker meg med dopapir jeg.. Ja det er ikke særlig lurt å bruke dobørsten...
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 tror dette er et vanlig problem hos overvektige (menn og kvinner). er ikke alltid det er så lett å strekke hånda bak når jeg er stiv i ryggen til tider. så jeg tar som regel hånda mellom låra og unngår å komme borti skjeden.
Bomullstrusa Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...&hl=t%F8rke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå