Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hva vil menn flest at kvinnen skal ta initiav til i sengen når man ligger der? Mannen har gjort sin innsats: slikket der nede, vært på topp en stund og tatt initiativ: hva etter det? Hva er bra for mannen og hva ønsker menn at kvinner skal gjøre og ta initiativ til? Håper på mange bra svar!
Gjest Gjest-M- Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Min erfaring er at mannen ønsker det samme som han gir selv. Hvis han har slikket, vært på topp og tatt initiativ, ønsker han vel at kvinnen stryker han, suger han, sitter oppå, tar initiativ til variasjon i stillinger og er aktiv. Hvis han skulle ha noen fetisjer, ønsker han helt sikkert at kvinnen kan være med å prøve noe av det han har spesielle tenninger i forhold til.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hva vil menn flest at kvinnen skal ta initiav til i sengen når man ligger der? Mannen har gjort sin innsats: slikket der nede, vært på topp en stund og tatt initiativ: hva etter det? Hva er bra for mannen og hva ønsker menn at kvinner skal gjøre og ta initiativ til? Håper på mange bra svar! Ærlig talt kan ein ikkje kreve meir av kvinna enn at ho ligger der tilgjengeleg og tek imot. Heile poenget er jo at ein har hatt sex, ikkje kven som tek initiativ el.l. Gjest
Gjest ts Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Ærlig talt kan ein ikkje kreve meir av kvinna enn at ho ligger der tilgjengeleg og tek imot. Heile poenget er jo at ein har hatt sex, ikkje kven som tek initiativ el.l. Gjest Ok, tar svaret ditt seriøst...(det var ikke et ironisk tullesvar?)
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Ok, tar svaret ditt seriøst...(det var ikke et ironisk tullesvar?) Nei det var ikkje det. Er forresten en forhaldsvis ung mann. mvh Gjest
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Nei det var ikkje det. Er forresten en forhaldsvis ung mann. mvh Gjest Rettar opp: ein ung mann, ikke en. Gjest
Sarah_83 Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Min erfaring er at mannen ønsker det samme som han gir selv. Hvis han har slikket, vært på topp og tatt initiativ, ønsker han vel at kvinnen stryker han, suger han, sitter oppå, tar initiativ til variasjon i stillinger og er aktiv. Nettopp!! Og at dama er den som også tar initiativ til sex i utgangspuktet. Det er jo mye mer moro og digg når man er skikkelig med og bytter i status, altså noen ganger tar jeg styringa, noen ganger tar han styringa. Sånn skal det være i et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Nettopp!! Og at dama er den som også tar initiativ til sex i utgangspuktet. Det er jo mye mer moro og digg når man er skikkelig med og bytter i status, altså noen ganger tar jeg styringa, noen ganger tar han styringa. Sånn skal det være i et forhold. Hva syns menna om at kvinner overkjører dem på den måten...som en anna bulldoser?
Wildy Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Vel, her i gården er det en som er storfornøyd i allefall.....
Lille Lea Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Har ikke lest igjennom innleggene så jeg håper jeg ikke misforstår spm ditt. Når gutten ligger øverst å jokker, kan jenta ta intiativ ved å prøve ut litt forskjellig stillinger med beina. Samle dem, spre dem, ha dem på siden samlet, osv! Er jo sånn begge veier, når vi rir gutten også, er jo ikke så mye å gjøre bortsett fra å stønne, puste, kysse, slikke, klore, klemme, vise at man syns det er godt Hvis sexlivet trenger en opp-pussing foreslår jeg å ta fram ett stort speil å sette det bak senga mens du rir! Det er sååååååååå digg!! Avhengig!
Sarah_83 Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Hva syns menna om at kvinner overkjører dem på den måten...som en anna bulldoser? Bulldoser??? Man er ikke en bulldoser eller overkjøre typen sin fordi jeg selv også tar styringa. Hvem sier at det bare er mannen sitt ansvar å ta initiativ til sex?? Fleste menn liker vel å ha en aktiv dame. Dessuten skrev jeg at man kan bytte på i status, altså hvem som tar styringa. Man er 2 i et forhold. Typen min syns vartfall det er ekstra kos de gangene jeg legger opp til sex.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Hva vil menn flest at kvinnen skal ta initiav til i sengen når man ligger der? Mannen har gjort sin innsats: slikket der nede, vært på topp en stund og tatt initiativ: hva etter det? Hva er bra for mannen og hva ønsker menn at kvinner skal gjøre og ta initiativ til? Håper på mange bra svar! Hva ønsker du at mannen skal gjøre etter at du har vært på topp en stund, sugd ham og tatt initiativ? Svaret sier seg selv, og det samme ønsker nok han tilbake. Men må den enes del komme først og den andres sist? Kan ikke kvinnen gjøre sin innsatts først, og må man alltid gjengjelde alle handlinger eller kan man heller variere litt ut i fra hvem som gir og hvem som tar fra gang til gang også? Slik du beskriver det høres det ganske "tilgjort" ut. Mannen ønsker akkurat det samme som kvinnen ønsker i sengen. Oppmerksomhet, nørhet, spenning, slikking, suging, berøring, masasje, hardhet, mykhet etc. etc. etc.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste jenter her på forumet at vi ikke har krav til å gjøre stort annet i senga enn bare å ligge der og bli pumpet. Hvorfor tror dere gutter at vi blir kvotert inn i styrer, og får egne kvoterings p-plasser? Det er fordi vi ikke gidder jobbe, så jeg bare ligger der og stønner i ny og ne når kukken åpner fitta
Gjest Alabama Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste jenter her på forumet at vi ikke har krav til å gjøre stort annet i senga enn bare å ligge der og bli pumpet. Hvorfor tror dere gutter at vi blir kvotert inn i styrer, og får egne kvoterings p-plasser? Det er fordi vi ikke gidder jobbe, så jeg bare ligger der og stønner i ny og ne når kukken åpner fitta
Jalp Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Hva vil menn flest at kvinnen skal ta initiav til i sengen når man ligger der? Mannen har gjort sin innsats: slikket der nede, vært på topp en stund og tatt initiativ: hva etter det? Hva er bra for mannen og hva ønsker menn at kvinner skal gjøre og ta initiativ til? Håper på mange bra svar! Du har ikke fått mange saklige svar på spørsmålet ditt, så derfor skal jeg forsøke. Jeg øsnker at kvinner skal ta initiativ til det de der og da får lyst til å gjøre. Hun har forhåpentligvis en egen og velutviklet seksualiet som hun ikke er redd for å leve ut. Hun skjønner at hun må "være tilstede" og hun skjønner at sex aldri blir bedre enn det hun selv bidrar til. Hun stresser ikke, og hun er i stand til å virkelig vise at hun liker deg og det du gjør. Gjør hun alt dette, så bidrar hun til at man selv kan gjøre det samme. Det gir tenning og lidenskap når hun tør vise sin kåthet. På den måten får man en selvforsterkende virkning og lyst til å la flyte med på en bølge av lidenskap og kåthet. Og da er man langt på vei i mål etter min mening. Orgasmer er stort sett et biprodukt av alt det jeg beskriver.
Gjest Gus Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 Fake et par-tre orgasmer med høye klynk og mye risting. Ettterpå sier du at pikken min er diger og at jeg er en helt vanvittig god elsker. Da er jeg i himmelen i flere dager. :-)
Gjest kar Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 Hva vil menn flest at kvinnen skal ta initiav til i sengen når man ligger der? Mannen har gjort sin innsats: slikket der nede, vært på topp en stund og tatt initiativ: hva etter det? Hva er bra for mannen og hva ønsker menn at kvinner skal gjøre og ta initiativ til? Håper på mange bra svar! vis at du lliker det han gjør. stønn gjerne litt men bare hvis det er naturlig. ev pust tungt.. igjen hvis naturlig. jukk med! støt i mot når han støter inn/fra når han går ut, eventuelt kan du rotere litt på hoftene. flytt på beina. KNIP! slapp av når han kommer inn, knip når han skal ut.. Det er viktig å gjøre disse tingene i en felles rytme. finn rytmen sammen. er det vanskelig så kan dere starte saktere. ta ellers initiativ til akkurat det du har lyst til, hva enn som gjør deg kåtere, og vis at det gjør deg kåtere! Det kan være tabu å si det, men ikke å vise det! prøv iallefall å unngå å bare ligge der uten å lage lyder, eller noe.. Da kan han tro at han gjør det dårlig, og det finnes vel ikke noe som er mere turnoff for en mann, enn en kvinne som får han til å føle at han er dårlig i senga.. Dette svinger og andre veien: det finnes vel ikke noe som er mere turnON for en mann, enn en kvinne som får han til å føle seg konge i senga men ikke far med skuespill.. Vis/si at du liker det du liker med sexen.. da gjør han det mere. kom med forslag! I motsetning til hva mange tror, er nesten alle menn veldig motiverte til å bli superelskere, de vet bare ikke hva de skal gjøre for å være det..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Min erfaring er at menn liker kvinner som er lidenskapelige i senga. Hvis du er skikkelig kåt på akkurat ham og viser det med hele deg, tror jeg ikke det er så nøye akkurat hva du gjør, og tror heller ikke det er noen regler for at må bytte på, gjøre det samme, osv osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå