Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vet egentlig ikke hvor jeg skal legge denne, men jeg putter de her siden det er litt generelt. Noen andre som har denne? Og har hatt den en stund? Har den funket til noe annet enn bare lek? Har den hjulpet når det gjaldt å trene/gå ned i vekt? Må ærlig talt si jeg er sliten etter 40 minutter med diverse aktiviteter der inne, nå fikk jeg beskjed om å ta pause så da fikk jeg vel gjøre det. Har prøvd det meste av det meste tror jeg, men lite styrke. Men så morro det er. Hvis denne type trening faktisk funker for å gå ned i vekt så er jo denne genial.
Brukernavn Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har vurdert å kjøpe den, men på en reklamefilm jeg så, så det egentlig ganske kjedelig ut Men det er gøy, altså? Da er det jo gull! *revurdere*
Kahlan Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Håper den funker, vurderer virkelig å kjøpe meg en da
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har vurdert å kjøpe den, men på en reklamefilm jeg så, så det egentlig ganske kjedelig ut Men det er gøy, altså? Da er det jo gull! *revurdere* Det er jo ikke sånn super gøy, det er jo trossalt trening. Men til å være trening så er det morsomt. Man har jo mange forskjellige yoga stillinger og diverse styrkeøvelser. Også er det jo f.eks step. Men hele poenget med wii fit er jo å trene opp balanset og holdningen din. Første gang jeg sto på den og sto helt normalt så så jeg at tyngdepunktet mitt var laaangt bak og litt til den ene siden.
Gjest StockDama Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 De snakket om WiiFit på god morgen norge for en liten stund tilbake. Og den skal visst ikke ha det største utbytte når det gjelder selve treningen. Spillet er laget mer for de som elsker mer enn noe annet å sitte i sofaen sin, for å få de opp og i bevegelse. Men moro var det visst lell.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg trener omtrent aldri og jeg er hvertfall sliten etter 30-40 min hehe. Og jeg har ikke åpnet de vanskelige enda. Kanskje jeg bare er i alt for dårlig form.
Katinka Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har kjempelyst på wii fit :D Skal man komme seg opp av sofan gjelder det å være litt kreativ! Dette er derfor ikke dumt. Kanskje ikke like bra trening som å løpe ute, men sikkert betraktelig mye morsommere! (dog dyrere)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 (endret) jogging er jo et alternativ der da. Da putter man wii kontrolleren i lomma og jogger på stedet. Det funka egentlig ganske dårlig siden jeg hadde den i hånda og ga opp etter kanskje 5 meter eller noe. Men om man f.eks drar på treningsstudio kun for å trene de øvelsene som er på spillet så er det jo billigere. Disse øvelsene er på spillet: Activities Training on Wii Fit is divided into four categories: aerobic exercise, muscle workouts, yoga poses, and balance games.[13] The activities provide a core workout, emphasising controlled movements rather than overexertion. Activities include: * Yoga Poses Deep Breathing, Half-Moon, Warrior, Tree, Sun Salutation, Standing Knee, Palm Tree, Chair, Triangle, Downward-Facing Dog, King Of The Dance, Cobra, Bridge, Crocodile Twist, Shoulder Stand * Muscle Workouts Single Leg Extension, Press-Up and Side Stand, Torso and Waist Twists, Jackknife, Lunge, Rowing Squat, Single Leg twist, Sideways Leg Lift, Parallel Stretch, Tricep Extension, Arm and Leg Lift, Single Arm Stand, Press-Up Challenge, Jackknife Challenge, Stretch Challenge * Aerobic exercise o Jogging, in two formats: fixed distance, and fixed time. o Step aerobics - Basic, Plus & Free o Hula Hoop- Basic and super. o Jogging 1 & 2 Player, Round the 3D Island of Wiifity o Rhythm boxing - similar to step aerobics but including the Wii Remote and Nunchuk to throw punches. * Balance games o Ski jumping o Ski and snowboard slaloms. o Heading Soccer balls. o Table tilt - Where the player shifts their balance to get balls into holes. o Tightrope tension - The player must cross a tightrope avoiding the snapjaws. o Balance Bubble - The player attempts to navigate down a river in a bubble without bursting it on the sides. o Penguin slide - The player has to catch fish whilst balanced on a piece of ice. o Zazen - The player must remain motionless whilst looking at a flame. Endret 22. mai 2008 av Gjest
Gjest Mazilla(utlogga på jobb) Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hatt Wii Fit i en snau måned nå, og det er fremdeles kjempemorro! Jogging eller step foran tvskjermen mens jeg ser på tv er en slager! Uansett om man kanskje ikke blir i super form, så er det jo bedre enn å bare ligge på sofaen! Jeg har kommet i bedre form, og har gått ned noen kilo på denne måneden! (kan jo selvfølgelig skyldes andre ting også, men wii fit er likefullt morro!)
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Her er en trailer om den: http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/200...fit-parody.html
Muffin! Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Syns dere som har hatt WiiFit en stund at det fortsatt er gøy? Lurer på å kjøpe meg det...
Gjest opia Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har hatt Wii Fit siden lansering og har lagt inn 32 timer i spillet siden da. Etter nesten to måneder må jeg si at jeg er veldig fornøyd med denne måten å trene på. Jeg er en dataspiller og for meg er både unlocking og highscore fiin motivasjon, men det som virkelig får meg til å fortsette er at jeg ser synlige resultater. (rumpa er fastere, magen flatere) Jeg har ikke noe mål om å gå ned i vekt (kanskje heller legge på meg et par kilo m muskler), men etter å ha vært skikkelig lat på treningsfronten i noen år var det på tide å stramme opp kroppen. Primært bruker jeg tid på yoga og styrkeøvelsene, (bruker 10 min bokse-step eller hola hoop som oppvarming). Balansespillene er fine for å bli kjent med hvordan brettet virker og er morsomme som underholdning, men de er mer lek enn noe annet . Det er fortsatt trening og som med all annen trening er det ikke alltid like lystbetont eller gøy, men Wii fit er for meg den beste hjemmetreningsløsninga til nå. Uansett; jeg føler meg kjempefin, formen kjennes bedre og kroppen er fastere enn på lenge. I år skal jeg pwn'e bikinisesongen
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Jeg må innrøme at jeg har latt den ligge ne stund nå, men det er pga jeg har kommet tilbake i jobb, hatt stress med den også har den rett og slett blitt glemt, men nå har jeg endelig kommet meg inn i jobben så tenkte jeg skulle leke meg litt med den i dag eller i morgen.
Muffin! Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Det er fortsatt trening og som med all annen trening er det ikke alltid like lystbetont eller gøy, men Wii fit er for meg den beste hjemmetreningsløsninga til nå. Uansett; jeg føler meg kjempefin, formen kjennes bedre og kroppen er fastere enn på lenge. Så bra at du har så positive erfaringer! Jeg trenger noe jeg kan trene med hjemme nå som det er sommerferie fra treninga, og ettersom jeg elsker spill så må jo WiiFit passe meg ypperlig :smile: Det store minuset nå er at den er utsolgt overalt.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 Why every guy should buy their girlfriend Wii Fit:
Muffin! Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Hvor mye vekt tåler brettet på den? Det tåler 150 kg.
Muffin! Skrevet 23. juli 2008 #18 Skrevet 23. juli 2008 Nå har jeg endelig fått meg WiiFit! Jeg har spilt noen dager nå, og er veldig fornøyd! Men jeg lurer på hva man skal gjøre for å få bra score på joggingen? Skjønner ikke helt hva jeg gjør feil, for jeg jogger jo. :gjeiper: Jeg holder kontrollen i hånda, for jeg har ikke lommer.
Meaty Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har hatt den en god stund og brukte den i en periode hver dag. Men etter at jeg kom hjem fra ferie har jeg ikke turt å ta body test for jeg vet at jeg har gått opp noe, og det er fryktelig demotiverende! Men jeg er i ferd med å komme i vanlig gjenge igjen og da er den et kjempefint motivasjonsverktøy i hvert fall. Nå brukte jeg den mest til å kontrollere vektnedgang, for jeg driver med Dancing Stage (dansematte) som en form for trening og da går jeg rett over til Wii fit etter danseøkta. Og jeg har i følge den fått bedre balanse! Når jeg kommer inn i rytmen med å brenne 200 kcal på dansematta 5 dager i uka, så Wii fit et kvarters tid pluss at jeg gjennom dagen tenker over hva jeg putter i munnen, da går jeg ned ca. en kilo i uka. Men så har jeg ca. 10 kg ekstra å ta av da... Jeg ble litt skuffet over step-funksjonen, jeg synes det går fryktelig tregt men det er sikkert fordi jeg er vant til å flytte føttene så fort på dansematta.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Noen som har fått noe bedre virkninger på wii fiten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå