Gjest *Mim* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Handler du barneklær på nett? Jeg har ikke gjort det ennå, men ser at det er mye fint på nettet. Fin mulighet når det bare finnes et fåtall kjedebutikker her jeg bor. Har du lyst til å dele linker?
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Handler mye barneklaær på nett. www.muffeladen.no og www.lykkebarn.no er favorittene. www.engulknapp.no har også mye fint. mye av de samme merkene og klærne som går igjen, og prisene ligger ofte over H&M - men man får mye stilig på salg også. Og en olabukse brukes jo både sommer og vinter selv om det er sesongmerket... for eksempel.
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Også handlet på Linus & Lotta og Sportmann, liker sportmann, er ikke så fan av L&L.
Nala Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ja, handler en del på nett. Er stor tilhenger av merkene Katvig og IdaT. Disse finner jeg blant annet på muffeladden.no og lilletordivel.no. Andre butikker jeg vet om er: lilleskatt.no baldrian.no sweetlittlemonkey.com kidsfashion.no
Ghost Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Ja, har handlet en del på nett. Var litt morsomt idag, da jeg kom hjem låg det to store pakker i gangen (postdamen er min svigermor, så hun låste seg inn og la pakkene i gangen mens jeg var på jobb). Da har jeg pluselig en hel del klær til både meg og min mann og ungene, UTEN å ha vært i byen å shoppa Deilig! Jeg handler på Disneyshop, H&M, Barnegarderoben (kun 1 gang), La redoute, Sportmann, Kidsfashion.
Gjest Gjest_*Bringebær*_* Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er veldig glad i danske merker som katvig, idaT, kammacarlo og hollys baby. Jeg har bestilt masse fra prinsessebutikken.dk. Veldig stort utvalg i danske merker, greie priser, rask levering -og pakkene har aldri blitt stoppet i tollen. www.prinsessebutikken.dk anbefaler jeg virkelig på det varmeste.
monja Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Handler mye på de som er nevnt overfor her, men og på trendybaby.no og ebay.com
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Har desverre ikke barn selv, men har handlet endel på http://www.spiritofnature.co.uk/ når jeg har handlet gaver
LilleKylling Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Nå har jeg kikket på så og si alle sidene som er nevnt her... men det finnes jammen meg ikke mye til baby av uvisst kjønn Noen som har sett noe fint/billig og greit sommertøy til nyfødt i nøytrale farger?
ToveM Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Handler en del på Linus og Lotta, Buksene der har veldig god fasong til datteren min. Ikke sånn veldig lave i livet som mange bukser har.
MAcy Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Ja, har handlet en del på nett. Var litt morsomt idag, da jeg kom hjem låg det to store pakker i gangen (postdamen er min svigermor, så hun låste seg inn og la pakkene i gangen mens jeg var på jobb). Da har jeg pluselig en hel del klær til både meg og min mann og ungene, UTEN å ha vært i byen å shoppa Deilig! Jeg handler på Disneyshop, H&M, Barnegarderoben (kun 1 gang), La redoute, Sportmann, Kidsfashion. Hva er adressen til Disneyshop???
Ghost Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Hva er adressen til Disneyshop??? http://home.disney.go.com/shopping/
prinsessa Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Jeg handler mye barneklær på ebay. Der får du bla ralph lauren klær til 1/3 del av av de koster her. Er enig med Lille Kylling at der er lite av kjønnsnøytrale klær. Jeg viste ikke om jeg fikk jente eller gutt med mine barn og det var nesten umulig å få klær i en nøytral farge. Men jeg mener at de har en del nøytralt på La Redoute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå