Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil gjerne gå ned i vekt. jeg skal spise hver tredje time, mellommåltid blir frukt(en banan). Bevege meg mer, skal prøve å trene 2 ganger i uken, og de dagene jeg ikke trener skal jeg gjøre øvelser, begynte igår. 15*3 rumpeløft på hvert bein, knelbøy 10*3, og endel sit ups. vil jeg merke forskjell? tar det veldig lang tid?
fløtepia Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 det vil jo være bedre enn om du ikke gjør noe i det hele tatt da jeg selv tar 100 situps morgen og kveld så ofte jeg gidder, og synes det funker greit til nå har veldig mye magefett som jeg sliter med å få bort. i tilleg danser jeg hjemme, og har tatt av 6 kg på 1 mnd nå med å legge om kostholdet litt, og danse og situps hver dag. jeg har fulgt noe som heter flat belly diet, og er kjempe fornøyd med den du ser ikke mirakler med en gang selvfølgelig som med alt annet, men jeg føler meg utrolig mye bedre, og er ikke så oppblåst. om du vil vite mer om denne, så er det bare til å spørre jeg gikk også en gang på sykehusdietten som går over 7 dager, og da gikk jeg ned 8 kg. men disse kom ganske raskt på igjen, selv om jeg prøvde å spise sunnt.. i terorien skal man forbrenne mer kalorier enn man tar inn for å gå ned i vekt. om du har anledning, hva med å gå en times tur på kvelden, eller på morgenen før jobb? finn en tur venninde, eller hiv på noe bra musikk på mp3'spilleren man skal faktisk ha 10 000 skritt til dagen for å være aktive! moren min gikk ned 27 kg på 1 år ved å bytte til pepsi max (hun drikker veldig mye brus!) og gikk en times tur til dagen. ellers så satt hun bare hjemme! så sånne småting kan ha veldig mye å si for vekta
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil gjerne gå ned i vekt. jeg skal spise hver tredje time, mellommåltid blir frukt(en banan). Bevege meg mer, skal prøve å trene 2 ganger i uken, og de dagene jeg ikke trener skal jeg gjøre øvelser, begynte igår. 15*3 rumpeløft på hvert bein, knelbøy 10*3, og endel sit ups. vil jeg merke forskjell? tar det veldig lang tid? Banandietten kan fort gjøre deg feit Du skriver jo ingenting om hva du skal spise til de vanlige måltidene, så å skulle mene noe om dette kan fungere eller ikke blir som å kaste terning. Skriv hva du spiser i løpet av en dag, så går det an å faktisk mene noe om dette opplegget.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 kl0800:starter med fittness til frokost, med "ekstra lett" melk. 1100: lunsj, grovt rundstykke eller salat kl 1400: 1 banan kl 17: middag mager middag kl 20. litt fittness med ekstra lett melk. kl 23. Sovetid
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Men hva skal man spise til mellommåltid man IKKE blir feit av? frukt er visst ikke helt topp likavell skjønner jeg.
Mehe Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Du kan fint ta noen frukt om dagen, så lenge det ikke gjør at dagens inntak blir mer enn du har forbrent. Så da kommer det an på hva du spiser resten av dagen. Ingen matvarer gjør deg fet alene, det er det daglige inntaket det kommer an på.
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 kl0800:starter med fittness til frokost, med "ekstra lett" melk. spis heller havregrøt, bland inn cottage cheese hvis du liker det, og lag med melk. Kanskje et egg også? 1100: lunsj, grovt rundstykke eller salat Pass på å få i deg enten proteinrikt pålegg eller protein i salaten kl 1400: 1 banan kl 17: middag mager middag Igjen, få i deg nok protein. Det er heller ikke et mål at alt skal være så himla magert hele tiden, det er også viktig å få i seg sunt fett. kl 20. litt fittness med ekstra lett melk. For mye sukker, se frokost. spis heller noe med mer protein og mindre raske karbohydrater. kl 23. Sovetid Fitness kan du i hvertfall slutte å spise. Det er fantastisk mye sukker i de såkalte "sunne" frokostblandingene, og ikke mye næring. Bytt ut med havregryn, firkorn eller noe liknende, så kommer det næringsstoffer med på kjøpet også. En banan om dagen er helt greit, folk har bare en tendens til å hive innpå med frukt ukritisk, og havner fort i kalorioverskudd av samme grunn. Dette er en typisk jentediett, med masse sukker, masse raske karbohydrater og lite fett og proteiner. Øker du protein og fettinntaket vil du føre deg mettere. Hvis jeg hadde spist sånn som det der hadde jeg følt at jeg sultet ihjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå