Gå til innhold

Hva er din favoritt blant Toroproduktene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er ivrig bruker av Toro(og ikke flau over det!)

Mine favoritter er:

-Tandoori Chicken!

-Kinesisk Szechuan(Tikka Masala i samme serie er også kjempegod)

Kom gjerne med tips og anbefalinger!:)

Skrevet

Det jeg bruker oftest er faktisk buljonterningene, så da må vel de sies å være favoritten.

Gjest antigartner
Skrevet

Pizzabunn (familiepakning) er en gjenganger hos oss.

Skrevet

Jeg har brukt endel Toro-produkter tidligere, men har faset dem ut etter hvert som jeg har lært meg å lage mat fra bunnen. Buljongterningene er likevel veldig greie å ha, det er ikke alltid jeg har giddet eller hatt mulighet for å lage kraft selv :) Og hvis det er Toro som lager Rett i koppen er jo det greit å ha med på tur og sånt.

Gjest GinaTricot
Skrevet

Tikka Masala er kjempegodt , med tilsatt kyllingkjøttdeig !! :) Og kjempesunt!

Skrevet

Diverse gryterettposer er kjekke når man har dårlig tid :gjeiper:

Skrevet
Jeg er ivrig bruker av Toro(og ikke flau over det!)

Mine favoritter er:

-Tandoori Chicken!

-Kinesisk Szechuan(Tikka Masala i samme serie er også kjempegod)

Kom gjerne med tips og anbefalinger!:)

Kossn er den der Tandoori Chicken? Hva går det ut på? Høres spennende. Er det pose du varmer opp, inn i ovn. Jeg ble nysgjerrig :P

Skrevet

Kremet blomkålsuppe!

:jepp:

Er ikke så veldig glad i gryterettene, men det hender jeg lager de likevel. De er helt ok...

Skrevet

Toroprodukter er kjekt for meg som ikke er så flink og fantasifull med mat!

Mine favoritter er spansk gryte (den er så vidunerlig god!) og brownies. Disse rettene feiler aldri hos meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Kossn er den der Tandoori Chicken? Hva går det ut på? Høres spennende. Er det pose du varmer opp, inn i ovn. Jeg ble nysgjerrig :P

ÅÅh, du må prøve den!

Er en sånn oransje pappkartong. Er med marinade, sauspose og ris. Du må tilsette kylling og rømme/creme fraiche. Nydelig!

Skrevet

Grunnet allergi og generell glede av å lage mat fra bunnen av, bruker jeg sjelden Toro-produkter. Jeg har imildertid funnet to typer sauser som brukes jevnlig: kantarell og champignon og sjysaus. Jeg pleier som regel å "sprite de" opp med diverse.

I tillegg synes jeg at både kjøttsuppen og betasuppen er god som base i hverdagen.

Skrevet

Jeg elsket tandori sausen fra Toro før, men så fant jeg ut at magen min tåler lite av posematen (sensitiv mage)

Nå lager vi vel kun brownies fra toro en sjelden gang.

Resten blir fra bunnen.. unntatt buljong da.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

De eneste Toro produktene som det hender at jeg bruker er vaffel- og pannekakemixen. Siden jeg ikke drikker melk, kjøper jeg det nesten aldri. Derfor er det kjekt å kunne steke pannekaker og vaffler uansett.

Ellers lager jeg alt fra bunnen av selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Til kjøttkakene pleier jeg å blande viltsaus og peppersaus (en pose av hver). Litt mer smak enn bare kjøttkakesaus.

Skrevet
De eneste Toro produktene som det hender at jeg bruker er vaffel- og pannekakemixen. Siden jeg ikke drikker melk, kjøper jeg det nesten aldri. Derfor er det kjekt å kunne steke pannekaker og vaffler uansett.

Ellers lager jeg alt fra bunnen av selv.

Jeg prøvde vaffelblandingen fra Toro, men den rosa 1 kg posen gir utrolig mye bedre vafler enn Toro sin gjør, derfor bruker jeg heller den. Kan dessverre ikke huske produsent.

Skrevet

Bruker mindre og mindre Toro-produkter nå som jeg har begynt å lage mer mat selv, men Tandori Chicken er veldig god. Buljongterningene bruker jeg også endel i matlagingen.

Skrevet (endret)

Marsipankaken :) Kjempegod!:) men ikke like god som hjemmelaget, og alt for liten, jeg og kjæresten spiser lett en hel kake sammen som godis foran tv'n:P

Endret av Jane F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...