Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt og diskuterte det her en dag, fordeler og ulemper med fremtørking og baktørking. Jeg er selv en baktørker, men kan ikke se noen umiddelbare fordeler med fremtørking. Med å angripe bakfra får jeg både mer kraft og presisjon enn ved en angrep forfra. Da forsvinner mye av krafta gjennom krummingen av armen, samt at man risikerer å dunke hodet i toalettskåla.

Men kanskje det er noen andre her som har fordeler med den andre måten også ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig tråd :ler:

Jeg er klart som deg, starter bakfra og beveger oss mot ryggen. Det er jo ikke mulig å nå frem forfra, og man skyver virkelig ikke papiret mot ..... ehem.... happyland.

Gjest Frivillig opplysningsarbeider
Skrevet

Jeg kan nevne den største ulempen med " forovertørking".

Endetarmsbakterier overført til det aller helligste.

Og det vil man vel ikke ha noe av? :filer:

Gjest Hegepege
Skrevet

Okai, dette var litt vittig, for dette har vi snakket om maaange ganger i familien.. Fra jeg var liten har jeg altså blitt lært opp til å begynne bak og tørke bakover, men etter hvert som jeg blitt litt eldre, dvs fra jeg var 12 år, så har jeg lagt meg til den forferdelige uvanen med å begyne bak og tørke frem, en KJEMPEUVANE... Merker nå at jeg kanskje burde skrevet dette som gjest *flaut* Men, sånn er det nå.. Det som plager meg mest er jo for det første at dette faktisk er litt ekkelt og veldig urenslig samtidig som det lett kan forekomme bakterier:( Men jeg klarer ikke gjøre det andre veien.. Huff:'(

Skrevet

Baktørker her og :goodbye:

Trodde de fleste var det jeg.....Hvordan får de det til, fremtørkerne :sjenert: ?

Skrevet

Først lurer jeg på hvordan fremtørkere skal skå hodet i doskåla? :fnise:  Jeg har vanskelig for å se at hodet mitt kommer ned mellom beina mine nok til det. Jeg er også en fremtørker. Jeg lærte meg å være baktørker av mamma, og dette er kanskje det beste for barn for da er man sikker på at de ikke får bakterier oppover. Men etter hvert foretrakk jeg å tørke fremover, fordi jeg føler det så klønete å tørke bak og at jeg ikke får tørket skikkelig. Jeg har min egen teknikk som gjør at jeg ikke tørker/drar oppover, noe som man lett kan sjekke når man har mensen :sjenert:

Skrevet

her kunne vel jeg også logget inn som gjest, men SHIT heller ;)

INGEN av delene er bra hvis man drar "Alt-I-1-og-samme-strøk"... :fy_fy:

det er bakterier forran som ikke trives bak, og visa versa...

man bør ta fra "midten" har jeg blitt lært..

->når man er bak trekker man bakover - når man er forran trekker man fremover<- og da fortsatt med "midten" som utganspunkt...

men :vetikke:

Skrevet (endret)

...

Endret av Fren
Skrevet (endret)

Baktørker :bukke:

Føler at dette er det mest renslige.. Kan ellers nevne at jeg er venstrehendt, men tørker meg alltid bak med høyre hånd! :briller: Sånn uten å gå i mer detalj..

Min kjære er visst en står-likegodt-på-badegulvet-foran-doen-i-en-

merkelig-heroinknekkstilling-med-rompa-rett-ut-bak-tørker, oppdaget jeg plutselig da jeg braste inn på badet uanmeldt en gang..

:skratte:

Så vi er jo alle så forskjellige! Kremt..

Endret pga sideforskyvning.

Kari, mod

Endret av Kari
Gjest Hegepege
Skrevet

Hehehe :ler:

Mange vittige innlegg her.. Men for å førklare litt nærmere så hvordan jeg som forovertørker "gjør det" :fise:

Altså jeg sitter ikke på noe annen måte enne dere bakovertørkere, eller, bøyer meg kanskje litt lengre forover da, men ingen hodet i gulvet og andre akrobatiske stillinger :fnise:

Men jeg klarer ikke tørke meg anderledes, er detsom er no dritt.. Når jeg da blir gravid så kan det jo komme MASSE bakterier bakover der..

Skrevet

Jeg gjør begge deler! Ved såkalt framtørking tørker jeg ikke fra rompa og frem, men fra urinåpningen og bakover, før jeg slipper papiret ned i do. Har jeg baiset baktørker jeg i tillegg, da arma mi dessverre ikke er lang nok til å nå helt bak dit uten å toutche musa hvis jeg stikker hånda ned foran. Jeg drar altså ALDRI papiret fra rompa til musa, men veksler mellom å føre hånd med papir inn mellom beina og inn bak ved rompa.

Jeg er muligens en raring, men det får så være ;)

Skrevet
Jeg gjør begge deler! Ved såkalt framtørking tørker jeg ikke fra rompa og frem, men fra urinåpningen og bakover, før jeg slipper papiret ned i do. Har jeg baiset baktørker jeg i tillegg, da arma mi dessverre ikke er lang nok til å nå helt bak dit uten å toutche musa hvis jeg stikker hånda ned foran. Jeg drar altså ALDRI papiret fra rompa til musa, men veksler mellom å føre hånd med papir inn mellom beina og inn bak ved rompa.

Jeg gjør det på samme måte! :ler:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

meg og :jepp:

Skrevet (endret)
Min kjære er visst en står-likegodt-på-badegulvet-foran-doen-i-en-

merkelig-heroinknekkstilling-med-rompa-rett-ut-bak-tørker, oppdaget jeg plutselig da jeg braste inn på badet uanmeldt en gang..

:skratte:

Så vi er jo alle så forskjellige! Kremt..

:hoho:

Endret i sitatet pga sideforskyvning.

Kari, mod

Endret av Kari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...