Gjest lissi32 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Skulle det vært med Trond Espen Seim :gjeiper: :rødme:
Gjest lissi32 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vært ute og sett Varg Veum nå? Nei, han var på Senkveld. Jeg holdt på å skli ut av sofaen... Fy fan den mannen er RÅ!!
Nabodama Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Nei, han var på Senkveld. Jeg holdt på å skli ut av sofaen... Fy fan den mannen er RÅ!! Enig!!!
Alice Ayres Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Nei, han var på Senkveld. Jeg holdt på å skli ut av sofaen... Fy fan den mannen er RÅ!! Selv får jeg vannplaning av Clive Owen....mmmmm
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Synes frisyren hans var litt latterlig. Den var liksom stylet så "tilfeldig" rufsete at det ble komisk.
Gjest StockDama Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Bare ta han du, jeg blir ikke å krangle om han =p =D
Honey Bee Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg skulle gitt Sivert Høyem en natt han aldri ville glemme
IloveNY Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Selv får jeg vannplaning av Clive Owen....mmmmm han er ca 10 ganger kjekkere i virkeligheten!!! Jeg satt på en cafe i Soho, snudde meg og der satt søren meg Clive Owen! Jeg smelta der og da :rødme: men han er jo gift og har 2 barn elr no...
Yme Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker han dærre Brædd Depp! Når jeg så han i Pajrets åff 7 år i tibet så sklie jeg ikke bare ut av soffaen... Jeg sørfa!
Leo Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg begynner å bli skikkelig gammel forstår jeg og, selv etter å ha sett Senkveld, foretrekker jeg Bjørn Floberg... (Han har en selvsikkerhet i sin fremtreden som unge Seim kan se langt etter både i rollene sine og ellers enda...). (Seim er helt i min aldersgruppe og samboeren min er noen år yngre enn ham, bare så det er sagt. Jeg foretrekker altså ikke eldre menn til vanlig...). Endret 5. april 2008 av Leo
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 han er ca 10 ganger kjekkere i virkeligheten!!! Jeg satt på en cafe i Soho, snudde meg og der satt søren meg Clive Owen! Jeg smelta der og da :rødme: men han er jo gift og har 2 barn elr no... But a girl can still dream... og bli søkkvåt ved synet av ham....
Teriyaki Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Kommer egentlig ikke på noe jeg.. Har vært med kjæresten i 7,5 mnd, så er så nyforelsket at jeg tenner ikke på noe annet enn han for tiden :rødme:
Miamor Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Hihihi. Hadde tidligere en sånn greie for Robert Downey Jr. Tror faktisk det er så langt tilbake som Ally McBeal-tida. Siste er Wentworth Miller i Prisonbreak. Dødssexy! Sambo hadde sånn for Jennifer Love Hewitt og Courtney Cox. Vi ler litt av å "ha dem på lista vår"- det vil si mennesker vi finner sexy, men ikke har sjans på. Vi trøster oss med hverandre så lenge! Vi er veeeldig trygge på hverandre og ingen av oss blir sjalu av dette tullsnakket. Det er jo lov å fantasere litt, da. :rødme:
Jodi Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Skulle det vært en norsk mann, så måtte det blitt Anders Baasmo Christiansen Ellers hadde ikke en natt med f.eks. George Clooney eller Dominic Purcell vært å forakte....
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 har sett 2 av veumfilmene, og må bare si at hans "væremåte" i rollen sin, er bare helt digg!! Ufattelig sexy og tiltrekkende personlighet, han klarer å fremstå som sympatisk, selvsikker, beherskende, ect.. Det er bare så digg!! Gid, hadde bare det vært flere menn av denne typen...Han er sexy som f i filmene :rødme:
Yougogirl Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Og jeg kommer ikke unna Vin Diesel jeg... Han er bare så skikkelig bamsete!!
Billebill Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Gary Dourdan!! Stort mer sexy enn han blir det ikke! *sikle*
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Og jeg kommer ikke unna Vin Diesel jeg... Han er bare så skikkelig bamsete!! Synd at han er homofil og bor i Hollywood da
Yougogirl Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Synd at han er homofil og bor i Hollywood da Men drømmen kan du ikke ta fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå