Gjest Gjest_fruen_* Skrevet 3. april 2008 #1 Del Skrevet 3. april 2008 hei i det siste året har jeg fått en tyntflytende blank veske i trusa når jeg har mensen. altså når jeg bruker tampong må jeg i tilegg ha truseinnlegg pga at det kommer en veske ut av skjeden. denne veska lukter litt. prøve å være meget nøye med rengjøring og slikt. men aner ikke hva det kommer av. skal oppsøke lege, men tenkte kanskje noen her inn hadde opplevd det samme, eller hva det kan være for noe. har forøvrig samboer og har hatt den samme i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2008 #2 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke det sånn som komer ut av "tissehullet" da? jeg vet jeg kan få lit slikt hvis jeg er kåt for at klitoris skal bli smurt også... det lukter litt sånn, men ikke noe bekymringsverdig jeg må også bruke truseinnlegg itillegg til tampong men hvis det bekymrer deg syns jeg du burde prate med en lege eller helsesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. april 2008 #3 Del Skrevet 3. april 2008 okay. tenkte å nevne det til legen neste gang. er jo snart 30 år og har ikke merket dette tidligere. mulig jeg bare har vert heldig eller noe. har jo nesten ikke hatt mensen før heller da. trodde først det kunne ha noe med for stor str på tampongen, men har ikke bedret seg etter at jeg prøvde å passe mere på det. noen ganger mye, noen ganger lite. vanskelig å vite. hm. jeg innbiller meg det kommer fra skjeden for etter flekken i truseinlegg er dmidt på. hm. detaljert her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå