Gjest Mia88 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Som dere ser i topicen, får jeg en følelse av at jeg må tisse under samleiet, men tør aldri slippe meg løs for er redd dette er tiss. Men har hørt andre si man ikke skal holde det tilbake, for det er en orgasme (spruteorgasme?) ? Er dette rett, eller? og blir jeg å sprute hvis jeg slapper av og lar det komme?
SMann Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Som dere ser i topicen, får jeg en følelse av at jeg må tisse under samleiet, men tør aldri slippe meg løs for er redd dette er tiss. Men har hørt andre si man ikke skal holde det tilbake, for det er en orgasme (spruteorgasme?) ? Er dette rett, eller? og blir jeg å sprute hvis jeg slapper av og lar det komme? Klarer du å få frem denne følelsen på egenhånd? Prøv da i badekaret/eller dusjen. Det er dumt å legge bånd på deg og dermed går glipp av høydepunkter. Ellers har jeg ikke hørt om noen som tisser på seg samtidig som man får orgasme. Jeg har lest mange innlegg her om sprutorgasmer og det er langt vanligere enn jeg ville tro. Det positive for din del er at de aller fleste menn synes disse sprutorgasmene er bra (meg inkludert).
Gjest Marlene Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Dette kalles Squirt. Fant ut for ikke lenge siden at jeg også kunne gjøre dette da min kjære slikket meg, samtidig som han brukte fingrene å fant punktet mitt, da fikk jeg en følelse at jeg måtte tisse noe helt forferdelig, merket det ikke selv men kjæresten min sa at det sprutet ut av meg å på låret hans, akkurat som om det skulle vært tiss. Han ble jo veldig stolt når han fant ut at han kunne klare å få meg til å squirte. Bare slipp alle musklene i kroppen og klem som om du skulle tisset, så skal du se. Men dette er ikke lett.
Daiquiry Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg får også denne følelsen i visse stillinger, men jeg har aldri fått orgasme av det. Jeg kan sprute, men kun når jeg har drukket, for da har jeg lettere for å gi meg hen over...Men har som sagt aldri fått noen orgasmeopplevelse.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Og ærlig talt,- skjønner dere ikke at det er urin som kommer? Spurte en gynekolog forrige uke, og hun sa at det er urin. Men er blanda med andre stoffer. Herregud, de som "liksom" skal ha greie på det sier du skal trykke når du får følelsen.. Og man skal øve seg med full blære. Normalt å få "tissetreng" under og etter sex, men når man tømmer seg da,- hva kommer? jo urin
Gjest dude Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Og ærlig talt,- skjønner dere ikke at det er urin som kommer? Spurte en gynekolog forrige uke, og hun sa at det er urin. Men er blanda med andre stoffer. Herregud, de som "liksom" skal ha greie på det sier du skal trykke når du får følelsen.. Og man skal øve seg med full blære. Normalt å få "tissetreng" under og etter sex, men når man tømmer seg da,- hva kommer? jo urin Jeg tror gynekologen din burde gå tilbake til skolebenken. Det er fysisk umulig for jenter å urinere når de er opphisset, akkurat slik som for menn. http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation 1
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Og ærlig talt,- skjønner dere ikke at det er urin som kommer? Spurte en gynekolog forrige uke, og hun sa at det er urin. Men er blanda med andre stoffer. Herregud, de som "liksom" skal ha greie på det sier du skal trykke når du får følelsen.. Og man skal øve seg med full blære. Normalt å få "tissetreng" under og etter sex, men når man tømmer seg da,- hva kommer? jo urin hmm.... ehh...so what? jeg elsker det :-)
Gjest Hegepege Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jøsses, dette var godt å høre altså.. Første gangen dette hendte med meg var for snart 3 år siden, og det var så utrolig flaut for det kom ganske masse, men det så liksom ikke ut som tiss, eller luktet sånn! Dette var første gang jeg hadde sex med den nåværende kjæresten min og det var drit flaut Men kjæresten min ha sagt at han tror jeg kommer når dette skjer, for det er helt utrolig hvor deilig det er, det er liksom et ligg sånn ruglete punkt oppi der som gjør at dette kommer.. hehe.. Flott at det er noen som skriver om det
Gjest dude Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 det er liksom et ligg sånn ruglete punkt oppi der som gjør at dette kommer.. hehe.. G-punktet kalles det Prøv også å stimulere klitoris kraftig når du merker at det kommer, så skal du se at det kommer masse mer
Wildy Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Det som kommer hos meg er helt fargeløst og uten lukt eller smak. Og det er glatt og litt seigt som skjedesekret,nesten som glidemiddel, helt forskjellig fra urin. Men jeg får det ikke til om jeg ikke har tisset rett før sex, er det urin i blæra får jeg det ikke til i det hele tatt, det virker som det "klemmes" av. Selv om selve orgasmen er deilig får jeg ikke den intense følelsen som jeg får når det spruter, og det er dønn umulig å framkalle noe som engang ligner. Aller best er det om min kjære bruker en finger eller to i skjeden og "vinker" fram mot skjedeveggen, rett innenfor åpningen, samtidig som jeg bruker fingrene på klitoris og strammer skjeden
DAJMI Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Å! er det,det er. har bare trodd jeg holdt på å tise på meg. har fått orgasme (1) før, uten denne tisse følelsen da...hmm...så når det er den tisse følelsen så skal jeg "egentig" sprute... hm, greit å vite Endret 23. mars 2008 av DAJMI
Asclepius Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Hei! Beklager at jeg åpner opp en gammel tråd, men jeg søkte og fant ikke noe svar- og tenkte jeg like greit kunne poste her som å starte ett nytt topic. Jeg er sammen med en jente jeg er veldig glad i, og vi har ett veldig bra forhold. Når det kommer til sexen er det absolutt ingenting å klage på, vi har fantastisk bra sex. Hun er noen år yngre enn meg, og har ikke hatt mange sex-partnere og har derfor kanskje litt mindre erfaring enn meg (ikke at det er noe problem) Hun er også litt selvbevisst og hadde problemer før med å være naken- da vi ble sammen ville hun helst ha lyset av, dyne over osv. Selv er jeg ganske trygg når det kommer til sex, og jeg forstod jo fort at hun var litt usikker og selvbevisst på noen punkter. Vi snakket om det, og selv er jeg ganske trygg på slike ting. Hun føte seg etterhvert mer og mer komfortabel, og nå er det ikke noe problem overhodet. Hun har mer selvtillit og nyter sex mye bedre nå enn før. Nå har det plutselig dukket opp en annen ting. Når vi noen ganger har sex så får hun denne “jeg må tisse”-følelsen opp, og hun avbryter da samleiet i frykt for å tisse på seg selv. Vi har snakket om det og at det muligens er en orgasme på vei- selv vil jeg jo helst at hun skal ‘la det komme’, men hun er veldig motvillig siden hun er redd for å faktisk tisse. Jeg har veldig lyst å gi henne en orgasme og se henne komme, men vil jo ikke presse henne til å gjøre noe hun ikke vil.. (selv om hun gjerne vil ha orgasme selv sier hun) Så mitt innlegg koker vel ned til dette; med denne følselsen, er det alltid en sprut-orgasme som kommer, eller kan den være ‘tørr’? - hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #13 Skrevet 22. november 2012 Helt normalt:) Det omdiskuterte g-punktet ligger så nært urinrøret at ved stimuli så vil det for mange kunne kjennes ut som om man må tisse, men det bare føles slik ut, man tisser ikke. Det dere kan være obs på om det kommer noe væske ut, så er det mest sannsynlig den kvinnelige utløsningen, som er så godt som lukt-løs og blank. Kommer det faktisk urin(kjenner det på lukt og farge), så er det i så fall noe som er galt og hun bør besøke legen:) Anonym poster: d8f0090dab4ffe565619ad793a0cec76
Asclepius Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Ok, jeg skjønner. Men hun har veldig lite lyst å 'la det komme' om det kommer noe som helst væske ut, så derfor holder hun igjen (uavhengig av hva slags væske det er) Derfor lurte jeg på om denne følelsen alltid leder til væske-utskillelse- ikke lett for meg å vite som er mann;)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Prøv i dusjen? Anonym poster: 632c996643be7c661cec9d9875ec4542
Asclepius Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Det var en god idè! Vi har dessverre litt for liten dusj til å få plass til begge (studenter begge to) så hun får prøve på egenhånd og se hva som skjer:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Hmm... Får også den ''tissetrengt'' følelsen innimellom, men er sikker på at det er tiss... Siden jeg alltid må tømme blæra etter samleie. Såååeh.. jeg stoler ikke på dere! Anonym poster: 427dcdc3325059c582a1a93faf9c7af1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #18 Skrevet 22. november 2012 Jeg har også hatt denne tissefølelsen når det nærmer seg orgasme, og en dag lot jeg det bare stå til, ettersom alle sier at det ikke er urin. Men dette som kom ut hadde jo en svak gulaktig farge og luktet urin. Det må jo ha vært urin. Det var skikkelig kjipt... Anonym poster: e4724b77cef538cb0ccda4c4d1c1bbde
Asclepius Skrevet 22. november 2012 #19 Skrevet 22. november 2012 (endret) Hmm... Får også den ''tissetrengt'' følelsen innimellom, men er sikker på at det er tiss... Siden jeg alltid må tømme blæra etter samleie. Såååeh.. jeg stoler ikke på dere! Haha, du får prøve å tømme blæra på forhånd da;) Har også hørt at det skal være umulig å faktisk urinere mens man har sex- om det er sant vet jeg ikke.. Er det kanskje noen som har erfaring med denne følelsen som har latt det stå til? Endret 22. november 2012 av Asclepius
Asclepius Skrevet 22. november 2012 #20 Skrevet 22. november 2012 Jeg har også hatt denne tissefølelsen når det nærmer seg orgasme, og en dag lot jeg det bare stå til, ettersom alle sier at det ikke er urin. Men dette som kom ut hadde jo en svak gulaktig farge og luktet urin. Det må jo ha vært urin. Det var skikkelig kjipt... Anonym poster: e4724b77cef538cb0ccda4c4d1c1bbde Hadde du tømt blæra på forhånd da? Ja, skjønner at det var en kjedelig opplevelse, og det er jo ikke noe man vil gjøre mens man har sex :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå