Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir skikkelig flau ( som jente) av å se på disse to her... Det ser jo helt idiotisk ut, dersom man tenker på det som handling, og ikke ser det fra et erotisk perspektiv. Se for dere hvis det var menn som gjorde dette, og det var damer som stod som tilskuere....Djeeses, det viser bare hvor patetisk det egentlig er....lurer på om de damene der noen gang får følelsen av å være " sex objekt for mannen", eller føler seg brukt.. Men nå skal ikke jeg " moralisere", he he, men jeg ble bare så flau over å se på dette at jeg måtte bare..he he.. Er det flere?
kevlar Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 (endret) La være å se, så slipper du bli flau. Endret 4. mars 2008 av kevlar
Gjest StockDama Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 eh....jaja, mannfolka så ut til å kose seg hvertfall.
Gjest StockDama Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 La være å se, så slipper du bli flau. oi, svaret ditt forandra seg noe helt ekstremt XD
Gjest Pax Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Tja... Jeg har dansa sensuelt med venninner på dansegulvet bare for gøy, f.eks. Det der er da ikke så forskjellig? Bortsett fra at vi var ikke halvnakne og helte vann på puppene til hverandre, da.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Mannfolka så jo ville ut iallefall. Synes nesten det var verre å se på mannfolkene da At menn lar seg rive med lett er jo enkelt å se Men vi hadde sikkert sett like gale ut vi kvinner, om menn hadde danset slik for oss
kevlar Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 oi, svaret ditt forandra seg noe helt ekstremt XD Jeg får prøve å være skånsom mine første dager på bruket Men jeg står ved det som stod der, folk i råne/gatebilmiljø er stort sett brøleaper som foretrekker damer med lavere IQ enn BHstørrelse.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Men vi hadde sikkert sett like gale ut vi kvinner, om menn hadde danset slik for oss Uhum... NEI Ville sett omtrent like tåpelig ut. Enig i at det er mest pinlig med mannfolka som ser på...
Gjest StockDama Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg får prøve å være skånsom mine første dager på bruket Men jeg står ved det som stod der, folk i råne/gatebilmiljø er stort sett brøleaper som foretrekker damer med lavere IQ enn BHstørrelse. *humre* kan skjønne det =D velkommen forresten. Og nei, hadde jeg sett menn danse sånn hadde jeg bare blitt satt ut, ville sett ekstremt idiotiskt ut =D
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Ikke direkte pinlig, men slett ikke opphissende... Man skal liksom reagere og bli vill og gal når man ser sånt, men jeg synes det egentlig bare blir teit..:D
Gjest Ingrid BN Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Heldigvis dreier det seriøse bilmiljøet seg mer om biler enn jenter! Samboeren min er aktiv i bilmiljøet og er med på treff og lignende, men i den gjengen han vanker (i styret til en bilklubb) så er oppfatningen at det har blitt too much av "babes-fikseringen". Lettkledde damer på bilpanseret har jo eksistert i mange tiår, men de siste årene har det blitt utrolig mye fokus på pupper, babes, "wet t-shirts" osv. Synes det er litt kjipt for de seriøse aktørene i bilmiljøet. Sier litt når bilblader har 1 - 4 sider som er satt av til spørsmål rettet til en av de kjente "babsene" i Norge.. Da er ikke fokuset helt det samme som ellers. Men heldigvis har vi enda TV-programmer og bilblader som Autofil og lignende! =)
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Ja bilmessen blir liksom ikke helt den samme med disse babene som vasker hverandre isteden for bilene, og menn som står og sikler og ser på
Gjest koosejenta Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 må si jeg skjemmtes mer av å se på mannfolkene..de så ut som noen gale nerder..huff sjemmes av dem jeg..oppføre seg som lavpanna nehandertalere..blir flau av dem jeg...tafse på damen,hyler og skriker...skulle tro de aldri hadde sett damer før
Gjest Be_my_guest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Mannfolk?? Ser mange av dere refererer til mannfolk??? Ser bare en gjeng med guttunger jeg. Jyplinger som ikke er tørre bak øra. Vet dere ikke hva mannfolk er eller???
Gjest Stitch Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Men jeg står ved det som stod der, folk i råne/gatebilmiljø er stort sett brøleaper som foretrekker damer med lavere IQ enn BHstørrelse. Er det noe galt i å like damer med B-cup i IQ?
Gjest Badguynice Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Nå var det mange som syntes at dette var teit og dumt. Og at det ville vært absurd hvis det var menn som gjorde dette. Og jeg var jo litt enig. Disse jentene må ha et usannsynlig fordreid og flatterende selvbilde. Gutta på sin side er ikke annet enn patetiske der de siklet som en flokk med bikkjer. Men så husket jeg plutselig på Chippendales, og forsåvidt boybands generelt. Og plutselig så jeg for meg huiende og siklende kvinner av alle aldere. Hm. Er det mulig at kvinner ikke er noe bedre enn menn, og omvendt?
Gjest Gjest_ManneN_* Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 Omtrent like teit som å se på nerdete og feite jenter som hyler til chipendales.
Gjest StockDama Skrevet 15. mars 2008 #19 Skrevet 15. mars 2008 Nå var det mange som syntes at dette var teit og dumt. Og at det ville vært absurd hvis det var menn som gjorde dette. Og jeg var jo litt enig. Disse jentene må ha et usannsynlig fordreid og flatterende selvbilde. Gutta på sin side er ikke annet enn patetiske der de siklet som en flokk med bikkjer. Men så husket jeg plutselig på Chippendales, og forsåvidt boybands generelt. Og plutselig så jeg for meg huiende og siklende kvinner av alle aldere. Hm. Er det mulig at kvinner ikke er noe bedre enn menn, og omvendt? Begge deler er like teit =D Aldri hatt sansen for noen av delene.
Gjest Suppeline Skrevet 16. mars 2008 #20 Skrevet 16. mars 2008 La dem ha den "morroa" sier jeg bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå