Gjest fredrikstads jente 21 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er ei jente på 21år som begyner å bli lei hårfjærninga på legger og bikinilinje. Er det noen her inne som har noe erfaring med permanent hårfjerning. Jeg tenker da spesiellt på bikinilinjen. Det siste halve året har jeg gått helt barbert nedentil men er litt lei alt arbeidet. Er det noen som har fjærnet hår permanent der nede, fungerer det eller kommer det tilbake, er det veldig dyrt? Hilsen frk. Duskenfri.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har tatt laser på bikinilinja og er strålende fornøyd. Betalte 1500-, per gang (der du må regne med 3-5 behandlinger). Hvis jeg forstår deg rett ønsker du å fjrene alt av hår nedentil (?) I så fall bør du tenke nøye gjennom valget ditt, du er fortsatt ung og kan komme til å endre mening senere. Håret skal ikke komme tilbake, men noe dun/hår kan komme når du blir eldre (men det er mangfoldige år til at jeg ikke ser noen grunn til å la det være)
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har tatt laser på bikinilinja og er strålende fornøyd. Betalte 1500-, per gang (der du må regne med 3-5 behandlinger). Hvis jeg forstår deg rett ønsker du å fjrene alt av hår nedentil (?) I så fall bør du tenke nøye gjennom valget ditt, du er fortsatt ung og kan komme til å endre mening senere. Håret skal ikke komme tilbake, men noe dun/hår kan komme når du blir eldre (men det er mangfoldige år til at jeg ikke ser noen grunn til å la det være) hei du. hvor er det du har gjort det henn. er veldig interesert også til leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå