Gjest gjest_Marit Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvor mange har du hatt sex med??? Jeg er jente,27 år gammel og har hatt ganske mange ......antallet ligger på 60 stykker til nå og fortsetter å stige......Jeg er absolutt ikke ei av de allerpeneste jentene som fins,men jeg har draget.... man lever bare 1 gang og man må jo nyte livet.....
Gjest Gjest-M- Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg dømmer ingen, men du må jammen ha stått på.... Selv har jeg vel hatt ca 20 sexpartnere, og er 40 år. Mange av dem kunne jeg gjerne strøket fra lista, mens andre er gode minner.
Gjest Truppi Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Og nå serverte du et ærlig hovedinnlegg selv også? Djiiiises. Jeg har hatt 7 menn. Jeg er 28 år. 1 av dem er jeg gift med, 1 av dem er min eks og 1 hans venn, 1 av dem er min tidligere fuckingfriend og 1 er hans venn og de 2 siste er litt sånn crazy engangstilfeller i min ungdomstid... Dønn ærlig her. Jeg er ikke særlig pen.
Inwe Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er 19, og har hatt 8 menn. 1 eks, 3 ons, 1 flørt, 1 togangstillfelle og 2 fuckfriends. Dønn ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er 22 år gammel og har hatt sex med 40. Jeg er helt ok-pen og er tynn med former på de rette stedene.. De fleste av disse guttene/menna hadde jeg sex med innen jeg fyllte 18. Fra jeg var ca 18 til idag har jeg hatt sex med 3 gutter.
Gjest Gjest-M- Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er 22 år gammel og har hatt sex med 40. Jeg er helt ok-pen og er tynn med former på de rette stedene.. De fleste av disse guttene/menna hadde jeg sex med innen jeg fyllte 18. Fra jeg var ca 18 til idag har jeg hatt sex med 3 gutter. Som sagt, jeg dømmer ingen, men jeg må likevel spørre hva slags forhold du har til sex....?
Mirepoix Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har hatt sex med en person, og er 19=) Er ikke kjærsten min, og angrer ingenting.. Har hatt halvveis sex med en annen, som ikke var like vellykka;)
Gjest Blaze Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 2 stk. min kjæreste gjennom 5 år og 1 ons. Er 20 år...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er 31 og har hatt sex med 29 stykker. Til dere som hever øynene til de som har hatt endel partnerer: Som jeg pleier å si, deler du antallet på antall år du har vært seksuell aktiv, så er det faktisk ikke så mye om man stort sett har vært singel store deler av ditt voksne liv. Vi jenter har like stor rett på et aktivt seksualliv som gutta!! Har du lyst, har du lov sier nå jeg.
Gjest Gjest_Baby_* Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Nesten 40 Stk.... Er selv 30 år og mistet dyden som 17 åring. Har hatt et samboerforhold, og to kjærester. Ca 10 onenightstands. Grunnen til ca antaller er at jeg alltid glemmer noen, når jeg teller opp. Hihi. Veldig få jeg angrer på..Men som med andre ting er det jo personer og situasjoner man ser i annet lys senere i livet. Jeg anser meg selv for å være pen:-) Men det har jo forsåvidt ikke noe å si når det gjelder antall sexpartnere, vi jenter kan jo sånn sett alltid få oss noe. Når det gjelder menn "plukket" opp på byen, fest, etc, så det ett fåtall. Har ikke lyst på sex når jeg er full. Men noen ferier har man jo vært på..hihi Et godt, åpent og trygt forhold til sex. Har aldri blitt uønsket gravid, eller hatt kjønnsykdommer. Det siste tror jeg er flaks, om jeg skal være helt ærlig.
Gjest lissi32 Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Flere enn jeg er stolt av. Vil samtidig minne om HPV virus som gjør at man kan utvikle underlivskreft. Viktig å bruke prevensjon når man har seg her og der. Man kan aldri vært trygg på at noen ikke har vorteviruset, det er ikke alltid synlig. Jeg er inne og tester meg rett som det er pga mange år som singel, og dessverre ikke like flink å bruke gummi på faste partnere... (som kan være faste for meg, men de har flere) Ingen garantier.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Er 29, har hatt sex med 20 stk..2 av de kjærester, resten ons eller knullevenner..
Gjest milkyway Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 22 år og har hatt sex med 4 folk. Forhåpentligvis blir det ikke fler helL!!
Gjest Pupsilure Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jeg er 24 og har hatt sex med 11 stk, fra jeg var 14 år. Syntes selv det er litt mye.... Tre seriøse forhold, resten ONS eller kun få ganger. Endret 16. februar 2008 av Pupsilure
Gjest lissi32 Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 Nå etter å hatt sex med samme fyren i to år så skjønner jeg ikke at jeg klarte ha ONS før. Men da hadde jeg jo ikke følelser for noen, det spiller vel sikkert inn. Nå vil jeg spy på tanken. Det ga meg egentlig veldig lite. Er mest den berømte bekreftelsen man har behov for, eller kos og nærhet kanskje. Blir litt feil for meg. Men som singel i mange år var det jo hva jeg fikk. Da tar man det.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #16 Skrevet 16. februar 2008 Vil samtidig minne om HPV virus som gjør at man kan utvikle underlivskreft. Viktig å bruke prevensjon når man har seg her og der. Det som er dumt er at selv om kondombruk reduserer risikoen for å få HPV ganske mye så er det godt mulig å få det selv om man beskytter seg. HPV kan nemlig smitte mellom de delene av underlivet som ikke dekkes av kondomen. Hvis man har hatt mange partnere MÅ man teste seg!!!
Gjest lissi32 Skrevet 16. februar 2008 #17 Skrevet 16. februar 2008 Det som er dumt er at selv om kondombruk reduserer risikoen for å få HPV ganske mye så er det godt mulig å få det selv om man beskytter seg. HPV kan nemlig smitte mellom de delene av underlivet som ikke dekkes av kondomen. Hvis man har hatt mange partnere MÅ man teste seg!!! Joda, slik smitter herpes simplex 2 også, MEN det vil være mye tryggere med kondom. Også pga klamydia som kan gjøre kvinner steril. Hadde jeg satt meg like inn i dette som 19 åring, som det jeg vet i dag, hadde jeg ikke turt hatt ubeskyttet sex.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #18 Skrevet 16. februar 2008 Er 21 og har hatt se med hmm 3 stykker bare.. Alle i forhold..
lillemy8808 Skrevet 16. februar 2008 #19 Skrevet 16. februar 2008 først vil jeg bare si at jeg ønsker at jeg hadde hatt mange flere. Men ting er blitt som de er blitt, og vel, jeg ville ikke byttet ut han jeg har nå for "mange flere". Om ting ryker her så har jeg alltid resten av livet å teste ut ting på. Og holder dette her resten av livet, vel, da burde jeg jo ikke takke nei! Jeg hadde min første da jeg var 18 år og.. hmm.. 1-2 måneder? Møtte på byen, jeg var jomfru, han var kåt og villig, og vi avtalte å møtes ei uke seinere, jeg skulle til ham. Ville vel egentlig bare prøve ut dette her kalt sex... ble jo som de fleste "første forsøkene", totalt mislykket, men noe må han ha greid (ikke var jeg våt nok eller noe sånt, så han burde ha tatt litt mer ansvar der, har jeg skjønt etterpå). Jeg blødde ihvertfall ikke neste gang jeg hadde sex, så jomfruhinna må ha blitt tatt ihvertfall. Blødde en del hos ham, men tror ikke han kom helt inn i meg. Andre gang var da var jeg 18 og et halvt. Møtte ham via internet, hvor jeg også flørtet og snakket om å møte 2 andre. Ble til at jeg besøke ham først, for han fristet egentlig mest. Litt mer følelser der, ikke bare "han ser deilig ut, han burde jeg prøvd ut sex med". Og vi er da sammen ennå . Kunne møtt begge de 2 andre selv om jeg har i forhold pga avstander og ingen som kjente hverandre, og begge ville faktisk. Sa det tente dem om jeg ville ha dem også osv.. gutter er gutter . Men jeg sa nei. Da han ene virket mer og mer desperat, og nestemann etterhvert avslørte noen rare sider også. Og vet ikke om jeg ville taklet "kun sex". Med sambo var det jo en smule forelskelse i tillegg fra starten. Begynte forresten å tenke på sex i en alder av 14.. og kunne ta på meg selv og fantasere mye.. oppdaget tidlig at jeg har ei greie for S&M.. og en kompis av meg på den tida hadde tydeligvis ei greie for det selv, og hadde av en eller annen grunn både tau og håndjern liggende (var jo da på ungdomsskole vi var venner.. altså 13-16 år gamle...tror ikke det er helt vanlig å ha sånt da?). Så ja, vi lekte jo litt da.. var tydelig han var forelsket i meg, og jeg var jo i han også. Men innrømme sånt er farlig! Så det ble aldri noe mer. Synd, for hadde det blitt noe mer så ville jeg helt klart vært med på det allerede da! I årene fra jeg sluttet på ungdomsskolen til jeg møtte han jeg bor med idag, så skjedde det vel rett og slett for mye i livet mitt til at jeg orket å tenke på slikt. Året jeg mista jomfrudommen kunne jeg vel egentlig fått meg mer, flere som var intressert jeg ikke akkurat avviste.. men så sleit jeg mye med migrene og mye fravær på skolen, da mister man litt kontakten.. Så det er nok ikke alltid man lever ut alt man tenker på! Skulle jeg starta som 14 åringer så kunne jeg vel fort høvlet over det som var.. men skjebnen ville det annerledes. Så da er det 2 stk som i det hele tatt har vært nær meg naken, og en "lekevenn" da om man vil..
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #20 Skrevet 16. februar 2008 Som sagt, jeg dømmer ingen, men jeg må likevel spørre hva slags forhold du har til sex....? jeg som skrev det du kommenterer her..: jeg har et bra forhold til sex. sex er digg, og jeg liker å ha det digg. hvuorfor ikke nyte det? man trenger ikke å være sammen med de man har sex med, og man trenger ikke å ha faste partnere for å ha sex. man trenger heller ikke å legge følelser i det. det er bare sex. og for å ha nevnt det også: jeg har ikke pådratt meg èn eneste sykdom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå