miss me Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har litt vinter tørre hender. Har noen en god handkrem å anbefale?
Gjest gjesto Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Deucubal er min favoritt, men den rosa tuben fra Nivea (husker ikke hva den heter) er ganske god også. Atrix er heller ikke så verst
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har også utrolig tørre hender (og resten av huden min) om vinteren, og jeg sverger til hemphåndkremen til bodyshop!
Bex Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg foretrekker L'occitane sin. Den trekker raskt inn, og gir godt med fuktighet. http://uk.loccitane.com/FO/Catalog/Product...usg_bh_HandCare Pleier å kjøpe den på Gardermoen, men de har også egne butikker.
Kvist Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Nuxe sin Rêve de Miel Lukter nydelig og ikke så sterkt, gjør hendene fløyelsmyke og setter ikke kliss igjen på tastatur eller annet. Jeg har prøvd MANGE håndkremer, men denne er suverent best.
Gjest Raptuza Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Ahava Mineral håndkrem med dødehavssalt. I ein klasse for seg! Hendene blir så fine!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Jeg syns ACO sin håndkrem på apoteket er veldig god! Den gjør hendene supermyke og har en aldeles nydelig lukt:)
California Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 L'Occitane med shea butter, eventuelt Lacobase er det eneste som har klart å holde hendene mine myke denne vinteren (og det er første gang på 10 år!). Har prøvd det meste på dagligvarebutikken og de holdt ikke mål for min hud.
Lille meg :) Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Anbefaler Hemp fra Body Shop. Denne er veldig fet og passer nok best om du har veldig tørre hender. Har også brukt L'Occitane, men den er litt for parfymert for meg... Endret 24. januar 2008 av Lille meg :)
CosiFanTutta Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Uten tvil : Allesandro Hand!Up Cream Rich Fantastisk lukt og veldig god
Gjest blåmobil Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har også utrolig tørre hender (og resten av huden min) om vinteren, og jeg sverger til hemphåndkremen til bodyshop! jeg med! Men de er nå støtt å stadig utsolgt for denne. Så har funnet en delt 1. plas vinner (som er uten lukt) DECUBAL den er veldig bra:)
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #13 Skrevet 24. januar 2008 Jeg også kan anbefale Hemp fra Body shop.
Gjest Mayamor Skrevet 24. januar 2008 #14 Skrevet 24. januar 2008 Billig, litt kjedelig og helt grei: Spenol.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #15 Skrevet 24. januar 2008 Jeg pleier å bruke body lotion jeg, stort sett Jason aloe vera hand and body lotion, eller Biotherm sin hvite og blå. Har prøvd endel håndkremer også, blant annet L'Occitane, Nivea i blå boks etc, men synes hendene holder seg jevnt mykere med body lotionen... Hvis jeg f eks vasker opp etter å ha smurt med noen av de fetere kremene blir hendene knusktørre og med ekstra tørre partier mellom fingrene, men med de lettere kremene virker det som hendene holder seg ok (må riktignok ofte smøre etter f eks oppvask/ i løpet av dagen, men det må jeg uansett, og slipper i hvert fall sår...). Har ikke mye kontakt med vann o.l i løpet av arbeidsdagen, så andre har vel andre behov enn meg
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 Uten tvil : Allesandro Hand!Up Cream Rich Fantastisk lukt og veldig god Ja - helt fullstendig enig med deg .. den er bare superduper .. Men jeg har kun funnet den på Gardermoen .. hvor selger de den ellers?
Maijja Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker den gode gamle Vaseline Intensive Care - Hand and Nail lotion best. Den gjør hendene veldig gode og myke og i tillegg styrker den neglene og gjør dem finere:) Fås kjøpt stort sett over alt og er ikke så dyr. Anbefales.
CosiFanTutta Skrevet 26. januar 2008 #19 Skrevet 26. januar 2008 Alessandro Cream Rich selges i Esthetique Parfymerier eller på Esthetique Nettbutikk. Har mange Alessandro produkter og de er fantastiske. Har prøvet det meste. Tidligere favoritt var Dior Mains med rosa kork - også fin http://nettbutikk.esthetique.no/index.php?...mp;x=14&y=7
miss me Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 26. januar 2008 Takk for mange tilbakemeldingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå