Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt vinter tørre hender. Har noen en god handkrem å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deucubal er min favoritt, men den rosa tuben fra Nivea (husker ikke hva den heter) er ganske god også.

Atrix er heller ikke så verst :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har også utrolig tørre hender (og resten av huden min) om vinteren, og jeg sverger til hemphåndkremen til bodyshop!

Skrevet

Nuxe sin Rêve de Miel

Lukter nydelig og ikke så sterkt, gjør hendene fløyelsmyke og setter ikke kliss igjen på tastatur eller annet.

Jeg har prøvd MANGE håndkremer, men denne er suverent best.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ahava Mineral håndkrem med dødehavssalt. I ein klasse for seg! Hendene blir så fine!

Skrevet

Jeg syns ACO sin håndkrem på apoteket er veldig god! Den gjør hendene supermyke og har en aldeles nydelig lukt:)

Skrevet

L'Occitane med shea butter, eventuelt Lacobase er det eneste som har klart å holde hendene mine myke denne vinteren (og det er første gang på 10 år!). Har prøvd det meste på dagligvarebutikken og de holdt ikke mål for min hud.

Skrevet (endret)

Anbefaler Hemp fra Body Shop. Denne er veldig fet og passer nok best om du har veldig tørre hender. Har også brukt L'Occitane, men den er litt for parfymert for meg...

Endret av Lille meg :)
Skrevet

Uten tvil : Allesandro Hand!Up Cream Rich

Fantastisk lukt og veldig god

Skrevet

Jeg også kan anbefale Hemp fra Body shop.

Gjest blåmobil
Skrevet
Jeg har også utrolig tørre hender (og resten av huden min) om vinteren, og jeg sverger til hemphåndkremen til bodyshop!

jeg med! Men de er nå støtt å stadig utsolgt for denne. Så har funnet en delt 1. plas vinner (som er uten lukt)

DECUBAL

den er veldig bra:)

Gjest Mayamor
Skrevet

Billig, litt kjedelig og helt grei: Spenol.

Skrevet

Jeg pleier å bruke body lotion jeg, stort sett Jason aloe vera hand and body lotion, eller Biotherm sin hvite og blå. Har prøvd endel håndkremer også, blant annet L'Occitane, Nivea i blå boks etc, men synes hendene holder seg jevnt mykere med body lotionen... Hvis jeg f eks vasker opp etter å ha smurt med noen av de fetere kremene blir hendene knusktørre og med ekstra tørre partier mellom fingrene, men med de lettere kremene virker det som hendene holder seg ok (må riktignok ofte smøre etter f eks oppvask/ i løpet av dagen, men det må jeg uansett, og slipper i hvert fall sår...). Har ikke mye kontakt med vann o.l i løpet av arbeidsdagen, så andre har vel andre behov enn meg :)

Gjest Gjest_Kathrine_*
Skrevet
Uten tvil : Allesandro Hand!Up Cream Rich

Fantastisk lukt og veldig god

Ja - helt fullstendig enig med deg .. den er bare superduper .. Men jeg har kun funnet den på Gardermoen .. hvor selger de den ellers?

Skrevet

Jeg liker den gode gamle Vaseline Intensive Care - Hand and Nail lotion best. Den gjør hendene veldig gode og myke og i tillegg styrker den neglene og gjør dem finere:) Fås kjøpt stort sett over alt og er ikke så dyr. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...