Ukjent Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 http://projectcamelot.org/norway.html herlig! nok en verdensende teori
Gjest Nedfall Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 ..det kunne blitt ett bra filmmanus for Deep Impact 2, ihvertfall. Hvis man justerer ned størrelsen på planet x en god del hakk da.
Gjest Bond Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hvis han er politiker... hmm.. lurer på hvem det skulle være
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Han kan jo være lokalpolitiker for alt vi vet...og han kan bare være en syk som innbiller seg at han er det og "hører stemmer" mens han er på planet X. Kanskje det er Margit Sandemo in disguise. Det var ikke undertegnet med noe navn der, så det kan være hvem som helst...uansett er det ikke bra for Norge og få slikt stempel på seg.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Men hva om det er sant? Om du har tatt en nøyere kikk på størrelsen planet x angivelig skal ha, ser du at den er på størrelse med jupiter. Siden dette angivelig skal være en "død stjerne", kan vi ha med en brun dverg å gjøre, dvs planet x er mye mer massiv, antagelig 20-50 ganger tyngre enn jupiter. Jorda ble engang truffet av en planet på størrelse med mars, og det sammenstøtet overlevde planeten vår knapt.. Hvis denne planeten dundrer inn i jorda er det fint liten vits i å stikke ned i en betongbunker, hele jorda kommer til å bli sprengt i fillebiter.
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Om du har tatt en nøyere kikk på størrelsen planet x angivelig skal ha, ser du at den er på størrelse med jupiter. Siden dette angivelig skal være en "død stjerne", kan vi ha med en brun dverg å gjøre, dvs planet x er mye mer massiv, antagelig 20-50 ganger tyngre enn jupiter. Jorda ble engang truffet av en planet på størrelse med mars, og det sammenstøtet overlevde planeten vår knapt.. Hvis denne planeten dundrer inn i jorda er det fint liten vits i å stikke ned i en betongbunker, hele jorda kommer til å bli sprengt i fillebiter. Det er ikke snakk om at den skal "dundre" inn i jorden. Det er snakk om at den går i nær bane rundt jorden. Dette vill få alvorlige konsekvenser. Det finnes tonnevis med bevis på dette her...
mysan Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke snakk om at den skal "dundre" inn i jorden. Det er snakk om at den går i nær bane rundt jorden. Dette vill få alvorlige konsekvenser. Det finnes tonnevis med bevis på dette her... Nå leste jeg ikke innlegget i linken, jeg har lesevegring overfor alt som har mer enn tjue setninger for tiden, men hvis det ikke handler om annet enn at en diger planet er på vei hit og vil lage kaos av gravitasjonen vår, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så umulig å tro på.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Så denne planeten som ingen har hørt om, bortsett fra de som driver med konspirasjonsteorisider på internett, er altså på vei mot jorden, gir fullstendig faen i gravitasjonen skapt av sola som ville dratt den inn i en bane, og kommer til å drepe alle som ikke er i en bunker? Shit, på tide å lage sin egen bunker folkens. Kjipt å leve når alle dyrene er utryddet og vi ikke har noe å spise lenger, men ju vinn såmm ænd ju lus såmm
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Politikeren er villig til å stå frem med navn, men henvender seg kun til projectcamelot.org - som anonymiserer vedkommende? Hadde det vært sant hadde det kanskje vært en anelse smartere å henvende seg til riksavisene, der h*n ville vært på forsidene i dagevis, og hvor h*n hadde vært garantert at utenlandske aviser også hadde plukket opp saken på rekordtid... Tror jeg ser det an litt før jeg begynner å grave bunker i hagen og hamstre hermetikk
Gjest Gjest_Tobias_* Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Hvis dere tror avisene ville trykke dette er dere fryktelig naive. Avisene vil jo ikke engang gi ordet til forskere som mener at solen kan være hovedårsaken til klimaendringene. Nå må folk snart begynne å vokne opp!!! Da en titt på denne filmen som heter "Endgame": http://www.abovetopsecret.com/forum/thread328301/pg1 Så kan dere se det i forhold til at det for ikke så lenge siden var ønsket at alle personers bevegelser på internett skulle lagres i et år. New World Order er snart gjennomført med en sånn sløv befolkning.
Gjest henrikr Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Tenkte jeg skulle forklare dette en gang for alle. Sånn at folk ikke stacker cola og grandis i 2012. PLANET-X (NIBIRU) En del utenlandske nettsteder har lagt ut påstander om at Jorden til sommeren vil bli rammet eller sterkt påvirket av et stort objekt som kommer inn fra Solsystemets ytre områder. Objektet kalles planet-X eller Nibiru. Planet-X spiller på to ting: X står for det ukjente, og påstandene er at objektet ikke er "offisielt" oppdaget. X står også for tallet 10 - i dag kjenner vi 9 planeter i vårt solsystem. Oppdages en ny planet, vil den bli nummer 10. Det er ingen tvil om at det finnes en lang rekke uoppdagede objekter i de ytre områdene av Solsystemet. De siste 10 årene er godt over 500 slike mørke, asteroidelignende objekter oppdaget med kraftige teleskoper. Disse objektene har imidlertid oppholdt seg svært langt fra Solen i milliarder av år og vil fortsatt gjøre det. Påstandene er en uherlig blanding av astrologi, konspirasjonsteorier og annet uvitenskapelig oppgulp. La oss se litt nærmere på enkelte påstander: - Planet-X skal ha kollidert med Jorden og skapt Månen. Denne påstanden er forsåvidt korrekt, men kollisjonen skjedde for 4,5 milliarder år siden - rett etter at planetene var blitt til. Objektet som traff Jorden var på størrelse med Mars og ble helt ødelagt, d.v.s. at det ikke finnes lenger (deler av det utgjør Månen). LINK: http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/...aane_0902.html - Objektet skal stupe inn fra mørket og plutselig bli synlig og passere nær Jorden i juni 2003. Skal objektet være usynlig for alle med bra kikkerter, må det minst ha vært på Neptuns avstand så sent som i november 2002. Det skal altså bevege seg 4,5 milliarder kilometer på 7 måneder. Alle objekter beveger seg kun som følge av tyngdekreftene. Således kan ingen objekter tilhørende vårt eget solsystem krysse jordbanen med mer enn 42 km/s. Lenger ut i Solsystemet er hastighetene MYE mindre. Med 42 km/s ville objektet ha brukt 3,4 år! Det er HELT umulig for et objekt tilhørende vårt solsystem å bevege seg slik som påstandene krever. - Påstandene om at disse store objektene skal ha kraftig magnetfelt som suger til seg gass og støv fra omgivelsene er bare tull. Effekten er fysisk umulig (husk at verdensrommet er nesten tomt rom) og ville uansett ikke gitt objekter av den størrelse og med de egenskapene som forlanges. De vil i særdeleshet ikke kunne forårsake voldsomme elektriske utladninger om de hadde passert nær Jorden. - Nærpassasjen skal kunne forårsake all mulig slags katastrofer på Jorden, deriblant endringer i rotasjonsaksen og magnetfeltet. Dette er igjen fysisk fullstendig umulig. Jordens magnetfelt endrer seg fra tid til annen og vi har kanskje begynt på en slik endring nå, men prosessen tar flere tusen år. Slutt å vær så forbannet overtroisk.
Gjest henrikr Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Hvis dere tror avisene ville trykke dette er dere fryktelig naive. Avisene vil jo ikke engang gi ordet til forskere som mener at solen kan være hovedårsaken til klimaendringene. Nå må folk snart begynne å vokne opp!!! Da en titt på denne filmen som heter "Endgame": http://www.abovetopsecret.com/forum/thread328301/pg1 Så kan dere se det i forhold til at det for ikke så lenge siden var ønsket at alle personers bevegelser på internett skulle lagres i et år. New World Order er snart gjennomført med en sånn sløv befolkning. Sorry, må bare si det. Du er så forbanna tett i pappen. Du er sånn person som tror på alt oppgulpet folk kommer med. Og sluker det. Her finner dere flere lignende hypotetiske planeter, som forskere mener de har sett men som plutselig nok bare "forsvant" http://www.astro.uio.no/ita/DNP/nineplanets/hypo.html At du i det hele tatt tror på dette, og det rett og slett er HELT umulig får meg til å riste på hodet. Dette er patetisk. Jeg beklager å si det. Folk er ute etter å tjene penger. Og du er en av de som sluker alt. Se linken over, så ser du faktisk alle planetene som folk har hypet opp, men som aldri har blitt bekreftet.
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Det jeg lurer på er hvor dypt bunkeren er hvis alle på kloden skulle bli drept.. Da må jo bunkeren være noe helvetes dypt og godt bygget at den ikke blir ødelagt
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Det er faktisk morsomt med de konspirasjonsteoretikere. Jeg hørte ikke så lenge siden en snakke langt om Icke, en som faktisk trodde ham helt 10000%.. hvordan vi er regjert av reptiler (sånne shapeshifters-aktige, at faktisk en dame hadde sett Bush senior å ha blitt en reptil) og hvordan de hvite stripene etter flyer i himmelen er faktisk giftgass som blir spredt rundt for å drepe uvitende... osv. Oehh..
Gjest milkyway Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vet ikke jeg, men typisk meg å sitte og lese om sånt på natta fordi jeg ikke får sove, også søker jeg opp videoer på youtube og skremmer meg selv i mørket! Interessant, det er det iallfall!
Gjest milkyway Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 Det er faktisk morsomt med de konspirasjonsteoretikere. Jeg hørte ikke så lenge siden en snakke langt om Icke, en som faktisk trodde ham helt 10000%.. hvordan vi er regjert av reptiler (sånne shapeshifters-aktige, at faktisk en dame hadde sett Bush senior å ha blitt en reptil) og hvordan de hvite stripene etter flyer i himmelen er faktisk giftgass som blir spredt rundt for å drepe uvitende... osv. Oehh.. Flystripene har jo blitt unektelig større nå, enn de var for f.eks 10 år siden! Også har vi de andre skyene, som "tar livet av" flystripene. Jeg har nå en altfor bred fantasi, så jeg sluker alt rått
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Flystripene har jo blitt unektelig større nå, enn de var for f.eks 10 år siden! Også har vi de andre skyene, som "tar livet av" flystripene. Jeg har nå en altfor bred fantasi, så jeg sluker alt rått Bon apetít
Gjest Stargazer Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Stol på at media og politikerne vil fortelle dere noe hvis dette skulle være riktig. :-DNår man ser på nettet virker det som om de forbereder seg på noe som skal komme. "Frølageret" på Svalbard, eller hvor det var, finansiert av Bill Gates, underjordiske baser bygges over hele USA, 600 FEMA camps står klare i USA og bare venter på en katastrofe, itillegg til klimaforandringer og ekstremvær IMO: Lover ikke godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå