Gå til innhold

Drømmen om en voksende mage


aimee

Anbefalte innlegg

Siden dette er min første dagbok, kan det være greit med noen harde fakta først:

Jeg: 28 - Mannen: snart 28

Vært sammen i 4 år

Bosted: Oslo

Sluttet på pilla for 1 år siden, hoppet av i svingen siden det. Nå "skyter han skarpt" (som han liker å si :ler:), og vi er dermed i gang med prøverperioden. Ønsker ikke å tempe eller ta EL-tester ennå, drømmen er at det bare skal skje. Men jeg er utålmodig, så det spørs hvor lenge jeg holder ut, uten å telle dager... ;)

Forventer besøk av tanta 9 januar. Håper hun ikke kommer!

Velkommen til min prøverdagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for innlegg fra dere begge! Det er en spennende periode vi er inne i, gitt! Jeg trodde ikke at månedene kunne gåååå sååååå saaaakteeeee, men det kan de altså. Forventet mens er på lørdag. (juhu, nå ble jeg glad, trodde lenge det var den 9 januar!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aimee!!!

Er det den 5 januar du har IKM?? Blir spennende!!!!! :klem: Er ikke så lenge igjen å vente da før du får vite om det har skjedd noe denne mnd!!!! Skal krysse fingrene for deg!!!!! :tommelsmil: Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lykke til med prøvinga. Har selv IKM på søndag/mandag, så vi får bare krysse fingrene for at spiren sitter nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aimee!!!

Er det den 5 januar du har IKM?? Blir spennende!!!!! :klem: Er ikke så lenge igjen å vente da før du får vite om det har skjedd noe denne mnd!!!! Skal krysse fingrene for deg!!!!! :tommelsmil: Klem til deg

Ja, det er full nedtelling her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen til TR er forventet. Det er så typisk om jeg er forsinket og rekker å få forhåpninger. Kroppen merker jo at jeg er spent og tenker på dette heeele tiden.

Tenker på jula som har vært også. Jeg har drukket øl og vin og akevit og kost meg skikkelig. Jeg får håpe at jeg ikke har gitt en evt spire i magen en tøff start på livet.

Jeg føler meg dessverre ikke gravid. På den andre siden, har jeg heller ingen symptomer på at TR kommer, ingen PMS, ingen oppblåst mage. Men hadde jeg ikke merket om jeg faktisk hadde vært gravid? Dagene snegler seg av gårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer annet enn at jeg ikke fikk mensen, så det kan hende ... *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende! Forrige pp var jeg to dager forsinket, og rakk å få forhåpninger....det er ikke noe gøy, skuffelsen ble større. Men, man kan ikke styre hvordan man tenker heller.

Jeg håper virkelig dere har klart det denne gangen :klem: Jeg skal følge med deg de neste dagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat hatt besøk av min gravide bestevenninne, og det var så koselig! Kjente på magen hennes og snakket masse om alt som har med små nurk å gjøre. Jeg prøver å ikke tenke på at IKM er på lørdag allerede, men det er så vanskelig! På en måte har jeg lyst til å fortelle det til ALLE at vi har begynt å prøve, samtidig vil jeg helst holde tilbake. Det kan fort bli kjipt med alle spørsmålene som kommer, dersom vi ikke får det til så lett.

Dessverre tror jeg at mensen kommer, jeg har ømme og tunge pupper, og det murrer i underlilvet som det pleier å gjøre før mens. Men har ikke hatt noe PMS ennå da (thank you)!

Kjente meg veldig igjen i Mymio, det med å regne ut termindato på babyverden og frustrasjonen rundt all denne ventingen. Jeg har kjempelyst til å ta en test, men jeg vet jo at det ikke er noe vits i. Jeg vil helst vente så lenge som mulig før jeg bruker den opp.

Bare to dager igjen nå... To dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende! Forrige pp var jeg to dager forsinket, og rakk å få forhåpninger....det er ikke noe gøy, skuffelsen ble større. Men, man kan ikke styre hvordan man tenker heller.

Jeg håper virkelig dere har klart det denne gangen :klem: Jeg skal følge med deg de neste dagene....

Kjempespennende! Har ikke du en dagbok jeg kan kikke i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende! Har ikke du en dagbok jeg kan kikke i?

Jo, dagbok har jeg....har bare ikke link til den i signaturen min :)

Hos meg kjennes det ut som om EL er her...rare murringer i magen. Jeg har bestemt meg for å holde meg litt unna babyverden. Merker at jeg lett blir opphengt i det og stresset av hele situasjonen. Jeg krysser alt jeg har for at det blir positiv test for deg på lørdag, og ingen TR :klem:

Endret av Mymio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende, lykke til med prøvingen og håper tanta kommer ikke :)

:rope: jager den bort ....

:ler: takk for lykketanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...