Tinelise Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 etter en merkelig diskusjon i går har jeg et like merkelig spørsmål til alle menn.. hvordan tørker dere dere etter dere har vært på do? jeg ser for meg at utstyret henger i veien så d er vanskelig å spre beina for å komme til? unnskyld meg for min uvitenhet, men jeg er ikke mann og nei.. d er ikke sånt jeg går og tenker på til vanlig, men jeg må innrømme jeg lurer fælt etter diskusjonen..
Gjest lillagubban Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 nå er ikke jeg mann, men jeg tørker meg bakenifra når jeg tørker meg fra bak, altså ikke mellom beina...
Cidric Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det går bakfra, ja. Eh. Jeg trodde egentlig ALLE gjorde det sånn, jeg...det hadde liksom ikke falt meg inn å prøve fra andre veien selv uten utstyr i veien. :klø: Er ikke det litt...jeg mener, lett for håndleddet å skrubbe nedi...?
mumlen Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Det går bakfra, ja. Eh. Jeg trodde egentlig ALLE gjorde det sånn, jeg...det hadde liksom ikke falt meg inn å prøve fra andre veien selv uten utstyr i veien. :klø: Er ikke det litt...jeg mener, lett for håndleddet å skrubbe nedi...? omg! har jeg aldri tenkt på! at hånda mi kan komme borti noe annet enn låret mitt når jeg tørker meg forfra! det skal jeg virkelig sporenstreks slutte med, noe så heeeeeeselig. grøss....
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Alle bør tørke seg bakfra, ikke bare menn. Kvinner som tørker seg forfra har mye større risiko for å få bakterier inn i skjeden. Dette trodde jeg da alle kvinner visste?
mumlen Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Alle bør tørke seg bakfra, ikke bare menn. Kvinner som tørker seg forfra har mye større risiko for å få bakterier inn i skjeden. Dette trodde jeg da alle kvinner visste? tror ikke det er så mange damer som "drar" bæsjen helt frem når de tørker seg forfra. man tørker der det er, og så slipper man opp. du kan jo prøve og tørke deg forfra en gang du synes du er helt ferdig med å tørke deg bakra, så skal du få en overaskelse tenker jeg!
Tinelise Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 hehe, ja jeg kom på dette faktum etter hvert.. at d jo også var fullt mulig bakfra. men da så jeg for meg at d var trasig å komme til bakenifra så jeg måtte selvsagt rett inn på do for å teste. og skal si jeg tok feil. der var d jo genialt å komme til føler jeg har gått glipp av noe viktig i livet
Gjest snazaroo Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Fantastisk morsom lesning altså
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 tror ikke det er så mange damer som "drar" bæsjen helt frem når de tørker seg forfra. man tørker der det er, og så slipper man opp. du kan jo prøve og tørke deg forfra en gang du synes du er helt ferdig med å tørke deg bakra, så skal du få en overaskelse tenker jeg! Hvis du spør en lege kommer du til å få til svar at du bør tørke deg bakfra. Det er mange som har fått urinveisinfeksjon av det motsatte.
Tinelise Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 okei.. jeg bare lurer. alle dere som tørker dere "bakfra".. har dere aldri urinveisinfeksjon? jeg tror nemlig ikke d har så mye å si. samme hvilken vei du tørker er jo åpningene like langt fra hverandre?? altså, like lett å få bakteriene fra d ene stedet til d andre?
Gjest milkyway Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 jammen fydda, dra all dritten fram til skjeden? en måtte jo dusje etter hvert toalettbesøk! Og hvis ikke en gadd, hadde oralsex vært et helvete for kjæresten!!
Gjest Veronica Mars Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 okei.. jeg bare lurer. alle dere som tørker dere "bakfra".. har dere aldri urinveisinfeksjon? jeg tror nemlig ikke d har så mye å si. samme hvilken vei du tørker er jo åpningene like langt fra hverandre?? altså, like lett å få bakteriene fra d ene stedet til d andre? Det har ikke så mye å si om du drar bakteriene bakover da, de kan ikke gjøre så mye skade der. Det er tarmbakteriene som kan gi både urinveisinfeksjoner og sopp om de kommer framover.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 (endret) okei.. jeg bare lurer. alle dere som tørker dere "bakfra".. har dere aldri urinveisinfeksjon? jeg tror nemlig ikke d har så mye å si. samme hvilken vei du tørker er jo åpningene like langt fra hverandre?? altså, like lett å få bakteriene fra d ene stedet til d andre? Tørker bakfra, har aldri urinveisinfeksjon. Selv om det er bakfratørking som er det hygienemessig lureste å gjøre, skjønner jeg ikke annet enn at forfratilgang må være fryktelig upraktisk i tillegg. Endret 11. desember 2007 av =tentacle=
Lana_86 Skrevet 11. desember 2007 #14 Skrevet 11. desember 2007 Viste ikke at det var vanlig å tørke seg forfra.. Høres uhygenisk ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 Poenget er at det skal så lite til for å få urinveisinfeksjon. Det er ikke snakk om store mengder avføring; et stykke papir som ser helt rent ut og så vidt kommer nær skjeden er nok. Når man tenker seg alle tilstandene man går på do i (beruset, syk, sliten osv), er det jo ikke utenkelig at man ved et uhell kommer nær skjeden en gang. Hvis man tørker bakfra synker risikoen for dette drastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå