Gjest Gjest_amanda_* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 hei, ønsker tips til golukt å bruke i rommet som ikke lukter kunstig og er lett å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 30. oktober 2007 #2 Del Skrevet 30. oktober 2007 Røkelse? lukte telys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 30. oktober 2007 #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvorfor må du parfyrmere rommene? Jeg synes det er kvalmende å komme inn i rom med røkelse eller andre "luftrensere". Hvis du gjerne vil bruke noe kan du ta en skål vann med grønnsåpe. Da lukter det rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Yves Rocher selger noen husdufter som lukter blomster/planter/naturlig og som fordunster i løpet av en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 2. november 2007 #5 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor må du parfyrmere rommene? Jeg synes det er kvalmende å komme inn i rom med røkelse eller andre "luftrensere". Hvis du gjerne vil bruke noe kan du ta en skål vann med grønnsåpe. Da lukter det rent. Helt enig! Har til dags dato ikke luktet duftlys som lukter godt.. Ellers så synes jeg ordet romparfyme var barnslig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå