Chans Skrevet 16. oktober 2007 #1 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg trenger også kalendergavehjelp, og spør igjen ettersom ingen har svart:) Samboeren min er en kjekk ung mann i starten av 20-årene, og jeg trenger hjelp til å finne på ting for å fylle ut alle 24 lukene. Så langt har jeg både nokså dyre (opptil 200 kr.) og forholdsvis billige gaver, og jeg er åpen for forslag i alle prisklasser! Her er ting jeg allerede har skaffet eller bestemt meg for (Harry, hvis du leser dette, SLUTT å lese med én gang! Du vil da ikke ødelegge overraskelsen?): • Et par CD'er • En sånn billig sjokoladekalender • Et musikkblad/et julehefte • Tegnebok og fargestifter (det har faktisk slått an før!) • En flaske vin til en fredag eller lørdag jeg vet vi begge skal ut • Kanskje et sånt derre lodd? Flax-lodd eller noe? Godteri? • Pepperkakedeig og former (vi kan bake sammen en dag!) • DVD'er. Jeg har allerede kjøpt en julefilm jeg vet han liker, og tror julaftengaven kommer til å bli en litt dyr DVD-boks eller noe. Ytterligere forslag tas imot med takk! Endret 16. oktober 2007 av Chans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentemamma Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 En sexy liten truse til deg som han kan se deg i. Sjokoladesaus. Kan ha mye moro med den. Bilde av deg. Kinobillett. Deilig kaffesort. Hvis han drikker kaffe.. A/plan for 2008. Kalender. Gavekort med ti kyss. Massasjetime med/av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den unge fruen Skrevet 21. oktober 2007 #3 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du kan iblant gi toalettsaker som han kanskje trenger. Småflasker med shampoo, aftershave, dusjsåpe o.l Mannen min spiller gitar så han har fått gitarplekter o.l tidligere år. Vi ble enige i fjor om å gi gave annenhver dag fordi vi begge slet med å finne 24 gaver og at 48 gaver blir litt penger tilsammen. Dette hjelper litt med tanken på kalenderen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ga kun annenhver dag i fjor vi å, så må prøve å få til det i år også. Blir fort endel godteri, flaxlodd og diverse småting vi trengte. Massasjeolje fikk han en dag, og en dag fotbad, ting som ikker er så dyrt men som samtidig gir litt mer ved at man gjør noe for den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anisby Skrevet 22. oktober 2007 #5 Del Skrevet 22. oktober 2007 Syntes du har valgt ut en del dyre gaver jeg da.. Jeg for min del lager og en julekalender til kjæreseten min, men drar ikke gavene så høyt opp i pris da jeg vet at han blir like glad for småting. Det jeg putter i kalederen kan være: Sjokolade sokker boksershorts flax lodd røyk øl boks fancy lighter dusj såpe små flaser med feks jegermeister,baileys julehefte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. oktober 2007 #6 Del Skrevet 22. oktober 2007 I fjor ga jeg julepynt i kalenderen til samboeren. Han var akkurat flyttet ut hjemmefra, og hadde ikke noe pynt til treet, så han fikk det... Det var delevis en kalender til meg og, for det var juletrepynt som jeg synes var fin, men hysj-hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk for tips, alle sammen! Jentemamma: Jeg tror jeg heller satser på en typisk "koselig"-kalender enn en med typen sexy gaver, hvis du skjønner hva jeg mener... Ellers takk for tips! Kinobillett var slett ingen dårlig idé, vi er begge veldig glad i kinoturer, så det vil han bli glad for. Kalender og planlegger er også gode ideer, det skal jeg vurdere! Den unge fruen: Når det gjelder toalettsaker synes jeg egentlig det er en veldig god idé, men akkurat denne karen har ALT han trenger av sånt, tusen forskjellige fuktighetskremer og dyr frisørshampoo og -balsam og lignende. Fyren har flere produkter enn jeg, og er nok mest glad i å skaffe sånt selv... Ellers er det som sagt en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den unge fruen og Tussi!: Dette er første julen vår som samboere, og det er mulig at vi etterhvert kommer til å ha en sånn annenhver dag-kalender, men i år synes jeg det er koselig å ha en hver. Uansett lager jeg en kalender helt fra scratch, og det samme gjør han... Utformingen blir en overraskelse, derfor funker det ikke å dele en denne gangen:) Forresten er plektre i utgangspunktet en god idé, men av oss to er jeg den eneste som spiller gitar, så det har nok ikke han bruk for... Selv hadde jeg synes plektre med personlig preg hadde vært en kjempefin kalendergave, men bare så lenge de hadde riktig størrelse/tykkelse:) Anisby: Jeg er enig i at det kanskje er litt dyrt, men hele kalendergreia er så koselig at det synes jeg faktisk det er verdt:) Takk for mange gode tips! No Shorty: God idé, men vi pynter ikke noe serlig i vår leilighet, så det passer egentlig ikke så godt for oss... Jeg er ikke så glad i pynteting, men når jeg tenker meg om er kanskje han det? Kanskje jeg skal vurdere det likevel! Og det er slett ikke dumt å velge noe man har en smule lyst på selv også, haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2007 #9 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva med å velge litt veldedighet også? Kjøp Frelsesarmeens juleplate ( (vet hva du har sagt i en annen tråd)) Eller bladet = Oslo eller den type ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva med å velge litt veldedighet også? Kjøp Frelsesarmeens juleplate ( (vet hva du har sagt i en annen tråd)) Eller bladet = Oslo eller den type ting.. Haha:) Vel, noe Frelsesarmeen-plate er ikke noe han ville satt pris på (han ville nok snarere ha blitt fornærmet!), og ikke noe jeg ønsker å støtte... Men "=Oslo" var en god idé. Jeg har faktisk en fast kar jeg pleier å handle det hos, så da får jeg anledning til å stikke innom ham en ekstra gang og ønske ham god jul også. God idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå