Ulike Sokker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 vi hadde nylig sex på utkikkspunktet på toppen av fløyen.. (med utsikt over hele byen) midt på natta såklart, like etter familien på natt-tur hadde gått det jeg lurer på er, hvilke rare og/eller offentlige steder har dere hatt sex?
chardonnay Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Personlig synes jeg ikke dette er rare steder, men det er kanskje utenkelige steder for andre... Lekeplass, parkeringskjeller, vaskerommet på jobb, en bardisk, på en fjelltopp.... Listen blir nok lengre med årene
Gjest Gjest_Ulike Sokker_* Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor lurer du? greit med noen tips :rødme:
Duracella Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 På fjellet I en bilvaskehall På (rent!) do på kjøpesenter På skolen min På jobben hans På Skeidar bak noen reoler Oralsex på lengre busstur I en liten jakthytte I bil I fjøs
TheHairyToothfairy Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 I trappen opp til den terassegreien inne i en kirke.
Gjest Gjest_tille_* Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 jeg og samboeren min hadde sex i teltet hvor søsteren hans og hennes samboer lå. Jeg kom så det sang, men var helt stille Ellers så har vi hatt vårs på flere doer, og jeg sugde han på et utested, og det var masse mennesker rundt oss
Gjest *Mim* Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Plis ikke svar på stranda/ i vannet/ bassenget i syden.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Hittil ingen sære steder med sambo, men med eksen så var det i det minste et forsøk på å være litt mer kreativ.. I skogen.. I en smultringbu jeg jobbet i.. I stua med masse vinduer ut mot naboene..
Gjest milkyway Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Ble en del plasser da han så seg om etter ny plass, så vi tok det vi kunne finne. Toilettet på stamuteplassen (4 ganger) Korridoren på caledonien hotell i 12 etg Et eller annet lager på caledonien (men ble jaget av en nerd i dress) Do til kompis Sofa til kompis 10 min etterpå med annen kompis sovende en halvmeter fra Madrass rett foran inngangsdøra på et nachspiel i veikanten ved hovedveien rett der ved jeg bor Må man så må man
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 vi hadde nylig sex på utkikkspunktet på toppen av fløyen.. (med utsikt over hele byen) midt på natta såklart, like etter familien på natt-tur hadde gått det jeg lurer på er, hvilke rare og/eller offentlige steder har dere hatt sex? Hvilken by er det som har "fløyen" med liten f? Kan ikke være den i Bergen, hvertfall, for den skrives med stor F.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Bil Skogen Toalettet på 2 uteplasser Toalettet på ferge Badet når vi var på vors hos en kompis
Gjest Don Giovanni Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Hm....får ta det kronologisk etter hukommelsen: I senga til foreldrene hennes (veeeeeldig lenge siden) På en kirkegårdsbenk, med variasjonen henne liggende over en gravsten (også veldig lenge siden) Trekant i tomannstelt på bibelcamp(også veldig lenge siden) På en vaskemaskin (fellesvaskerom) Endel ganger med full kompis og/eller veninne sovende ved siden av oss (kanskje ikke de rareste steder men iallefall spesielle situasjoner) I lyngen på fjelltur Ulike varianter i/over/under/ved bil Rasteplass langs europavei midt på dagen Så ble jeg gift og holdt meg til senga noen år Så ble det ons og fremdels en eller annen seng Så ble jeg gift igjen og .......jepp..senga På terrasse med utsikt over byen (og utsikt over terrassen fra byen ) I en europeisk storby, bak en søyle i en gate m.m. (forspill) Alt jeg kommer på i farten
Snefrid Frost Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 Har fortalt det før, men sier det gjerne igjen: - Hadde sex i den utvendige glassheisen på Oslo Plaza en gang på 90-tallet. Holdt stoppknappen inne til vi var ferdige. Fikk en den kommentarer da vi endelig kom ut. - Sugde ham under bordet på en dårlig opplyst restaurant i Roma Kanskje jeg skulle prøve det igjen også? (tenke,tenke)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 - på badet til diverse kamerater - i en stall - i høyet - i sofaen på stua - på møterommet til helsesøster - i gangen på skolen - toalett på skolen - gymsalen - gymgarderobene - Gitt typen blowjob i bussen på klassetur - sex på busstoalettet etterpå. (trangt ja!) - sex i båtlugar med tre andre som sov like ved - på felles hotellrom - diverse offentlige toalett her og der sånn er det å være ung og kåt
DDuck Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Utpå/inni/over bilen På jobben På et utested en lørdagskveld I samme seng som det lå noen andre å sov (trodde jeg)' I badstu I en gyngestol I ei trapp Gitt en håndjager mens jeg satt på en spark imot han som sparket I veikanten mitt på lyse dagen på E6 Kommer ikke på mer nå jeg
Duracella Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 - på badet til diverse kamerater - i en stall - i høyet - i sofaen på stua - på møterommet til helsesøster - i gangen på skolen - toalett på skolen - gymsalen - gymgarderobene - Gitt typen blowjob i bussen på klassetur - sex på busstoalettet etterpå. (trangt ja!) - sex i båtlugar med tre andre som sov like ved - på felles hotellrom - diverse offentlige toalett her og der sånn er det å være ung og kåt Oi, jeg kan være 99% sikker på at de 3 dere som på lugar sammen med... at ikke alle 3 sov... Heheh:P Eller hva tror du eeegentlig selv?
siebaeo Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 Hvilken by er det som har "fløyen" med liten f? Kan ikke være den i Bergen, hvertfall, for den skrives med stor F. hehehe... her lukter det Bergenser som ikke har fått seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå