Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte på radioen før i dag (på norgesglasset). De snakka om en stor undersøkelse som hadde vært gjort gjennom en årrekke og med over 1000 mennesker var med.

Den gikk ut på å se hva som skjedde om mor drakk under prøving,

under graviditet... Det viste seg at MYE dårlig kunne vært gjort etter bare ett glass vin, og/eller et glass-et-eller-annet i ny og ne gjorde mer skade en mange faktisk tror. (F.eks. kan barnet få lærevansker. jeg fikk ikke med meg alt. Dere vet vel selv hva skaden kan bli)

Gjennomsnittet av undersøkelsen ble: Undersøkelsen viste en stor forskjell på de helt nykterne vs. av-og-til-super'ne, eller for å si det slik - en stor forskjell på barna dems..

Undersøkelsens budskap ble runda av med: Ikke drikk noe som helst fra den dagen du slutter på pillen!

Med dette mener jeg ikke å være prippen :P Jeg er såå ***** sugen på en fest og alt det der av og til selv, er gla jeg har holdt meg unna.

Jeg bare vet noen har lett for å tenke at et lite glass i ny og ne skader ikke.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Du skriver under prøving, men det kan da vel ikke gjøre noe å ta en drink når man har mensen?

Kommer ikke til å drikke i ukene mellom, men når man har mensen kan man ikke være gravid, så da kan man vel drikke som man vil?

Blir helt skremt her jeg :tristbla:

Skrevet (endret)

Ja, kan jo selfølgelig drikke visst det er mensen. Men kan jo f.eks være festeblødning også. Det er de som får mensen, men så er dem gravide alikevel. Så man må være sikker på hva blødningen er. Vanskelig? JA.. :forvirret:

Endret av Duracella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...