Gå til innhold

ned i vekt NÅ!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gatebil_*
Skrevet

Nå skjønner jeg virkelig ingenting..

Jeg er student, vet at jeg har lagt på meg det siste året. Men holdt meg noenlunde normal i sommer.. Men nå i starten av nytt studieår har jeg virkelig blitt flink til å trene. Jeg trener hver eneste dag i uken. Sykler, løper eller går på rulleski. Hatt to uker med hard trening, siste uken har jeg hatt liten tid, og det har kun blitt en joggetur, og to-tre gå turer. Gikk på vekten i stad. Og den har ALDRI vist så mye.!!! :( Ti kilo mer enn på samme tid i fjor :( den viste hele 70 kg!!!! JEg som alltid har holdt meg under 65, og har en trivselsvekt på 60-63. Jeg er 168cm høy.

Nå føler jeg med direkte utilpass, jeg føler meg tykk og oppblåst. Og syns det her er urettferdig!!

Noen raske forslag??? Jeg føler meg som en ballong!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei "gatebil"!

Ikke mist motet. Du sier selv at du har gått opp det siste året, da vil det også være mest fornuftig å bruke litt tid på å få tilbake trivselvekta.

Hvis du rusher igang en rask slankekur nå, risikerer du at det går ut over muskelmassen, slik at du senker forbrenninga di fremover.

Fortsett den gode trenden din, med daglig trening og bevegelse. Spis ofte - i en travel studenttilværelse kan du fort risikere å hoppe over måltider, det er ikke smart.

Spis frokost, ha med deg litt nøtter og frukt til mellommåltider, spis knekkebrød og sunt pålegg til lunsj. Dropp kaffelatten midt på dagen, drikk heller te. ( I det hele tatt kan det være lurt å tenke over om du har lagt deg til noen nye, tilsynelatende uskyldige vaner, i det siste. Småspising under forelesninger, kaloririk drikke, etc)

Men det viktigste: Tren jevnlig videre, det er da fu får effekt. Jeg har gjort dette nå siden nyttår, og har gått ned nesten 5 kilo og 10 cm rundt livet. Vær tålmodig, da får du de varige resultatene!

Skrevet