Ginen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg digger Canal Digital-reklamen, den er så fin!!! Spesielt når han fyren i hvit boxer reiser seg for å slå av tven... Sukk! Skulle gjerne visst hvem som spilte den sangen som spilles i bakgrunnen, blir i så godt humør av den. Noen som vet?
Gjest Alou Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Er det den reklamen hvor pappaen ligger med hånda i boxern og lille guttepjokken med hånda i bleia?
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest prestekrage Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Du har denne: 1 Mew - comforting sounds (i allefall de som har orginalen- er Lars Kilevold som synger på denne. Mew sin er definitivt mye bedre) orginalen eller denne 2 Whistle&Hum - The dreamers Den med boxershortsen er nr 1 (Så bare ikke hele før jeg svarte)! Endret 27. juli 2007 av prestekrage
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Elsker den reklamen jeg også! Men den som går på tvnorge nå, der synder de noe som; "Hoping life could be like on tv". Og det er jo ikke denne sangen som heter Comforting Sounds! Noen som vet hva den skikkelige sangen heter?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 so much to show you, heter Lars Kilevold sin versjon av den (DET er tv-sangen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå