Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvor jeg skal lete en gang!!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Under sofaen, i senga, på badet eller i gangen.

Skrevet

Oppå hodet. :ler:

Mer seriøst: nattbordet, vasken på badet?

Skrevet

Neeeeeiii... De har vært borte ei uke, så håper jeg hadde lagt merke til de om de var på hodet.... :ler:

Tror jeg har sett overalt. Hengt opp lapp på jobben, på/i nattbordet, i oppvasken, på badet, i skohylla, kjøleskapet, i pianokrakken, på stuebordet, i dusjen, i blomsterpottene, i kattesanden...

*tørker svetten av pannen*

Skrevet

Trodde de hadde forsvunnet nå jeg. :ler:

De ligger ikke i en veske, sekk eller koffert som du brukte da, men ikke har brukt siden?

Skrevet

Det kunne jo være, men jeg kjøpte meg ny veske for 2 uker siden og har bare brukt den siden. Skjønner ikkeno jeg. Men takk for gode forslag, thihi!

Skrevet
Det kunne jo være, men jeg kjøpte meg ny veske for 2 uker siden og har bare brukt den siden. Skjønner ikkeno jeg. Men takk for gode forslag, thihi!

I en jakkelomme?

Skrevet

Fant de ikke der heller. Men jeg hadde ikke sett der, så det var lurt.

Skrevet
Fant de ikke der heller. Men jeg hadde ikke sett der, så det var lurt.

Har lagt mine egne briller på et lurt sted flere ganger, så jeg vet om de fleste. :ler:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg har for øyeblikket mine briller trygt oppevart i en bil i Larvik.

Selv er jeg i Bergen, og bilen kommer ikke hjem før om 3 ukerstid..

Har du sett i bilen?

Skrevet

Dine briller hørtes veldig godt oppbevarte ut! Du må være fornøyd med deg selv! :ler:

Har bare kikket sånn full fart. Sambo. har bilen, så får ikke sett akkurat nå. Men blir nok nødt til det ja....

Skrevet
Neeeeeiii... De har vært borte ei uke, så håper jeg hadde lagt merke til de om de var på hodet.... :ler:

Tror jeg har sett overalt. Hengt opp lapp på jobben, på/i nattbordet, i oppvasken, på badet, i skohylla, kjøleskapet, i pianokrakken, på stuebordet, i dusjen, i blomsterpottene, i kattesanden...

*tørker svetten av pannen*

Du har nok vært innom mine lure steder i tillegg til flere andre.

* bokhyllen

* klesskapet

* hattehyllen

* kommoden

* under sofaen

Skrevet

Under vasken på kjøkkenet?

Vi hadde ei forsvunnet rotte her om dagen, leita hele leiligheta rundt, endevendte på alt og flyttet alt fra gulv opp i høyden. Rotta var søkk borte(kjæledyret vårt altså), MEN den var under vasken på kjøkkenet, under metallplata der som er litt bøyd opp.

Nå når jeg skal lete etter noe kommer dette til å være den første plassen jeg leter. Jeg er sikker på at det er der brillene dine også befinner seg.

Skrevet

Yeeeeeey!!! Jeg fant bilnøkkelen! Den har også vært borte en stund. Katten hadde gjemt en under pianoet. Men foreløpig ingen briller.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Hehe, du har sikkert for stort fokus på å finne brillene at du ikke klarer å finne de. Derfor begynner du å finne andre ting i stedetfor..

Sånn er det ofte med meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Erfaringsmessig, hvis jeg tenker meg godt om når jeg hadde en ting sist, så kommer jeg på hvor jeg kan ha gjort av den.

Mistet en gang et par briller, de dukket opp etter et par år, kjæresten fikk dem med seg i en av eksene sine da han flyttet.

Mistet også et par solbriller for 4 år siden under flytting. De dukket opp nest siste gang jeg var hos foreldrene mine under en stol. Da lette jeg etter noe annet. Har lett igjennom det rommet flere ganger for jeg trodde de var der, men har tydeligvis ikke sett under stolen.

Dine briller er nok i kjøleskapet eller i fryseren.

Er dette briller du bare bruker innimellom?

Skrevet

Har du sett i søppelbøtta på badet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...