Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Under sofaen, i senga, på badet eller i gangen.
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Oppå hodet. Mer seriøst: nattbordet, vasken på badet?
Ginen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Neeeeeiii... De har vært borte ei uke, så håper jeg hadde lagt merke til de om de var på hodet.... Tror jeg har sett overalt. Hengt opp lapp på jobben, på/i nattbordet, i oppvasken, på badet, i skohylla, kjøleskapet, i pianokrakken, på stuebordet, i dusjen, i blomsterpottene, i kattesanden... *tørker svetten av pannen*
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Trodde de hadde forsvunnet nå jeg. De ligger ikke i en veske, sekk eller koffert som du brukte da, men ikke har brukt siden?
Ginen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Det kunne jo være, men jeg kjøpte meg ny veske for 2 uker siden og har bare brukt den siden. Skjønner ikkeno jeg. Men takk for gode forslag, thihi!
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Det kunne jo være, men jeg kjøpte meg ny veske for 2 uker siden og har bare brukt den siden. Skjønner ikkeno jeg. Men takk for gode forslag, thihi! I en jakkelomme?
Ginen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Fant de ikke der heller. Men jeg hadde ikke sett der, så det var lurt.
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Fant de ikke der heller. Men jeg hadde ikke sett der, så det var lurt. Har lagt mine egne briller på et lurt sted flere ganger, så jeg vet om de fleste.
Gjest Tigerjente Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har for øyeblikket mine briller trygt oppevart i en bil i Larvik. Selv er jeg i Bergen, og bilen kommer ikke hjem før om 3 ukerstid.. Har du sett i bilen?
Ginen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2007 Dine briller hørtes veldig godt oppbevarte ut! Du må være fornøyd med deg selv! Har bare kikket sånn full fart. Sambo. har bilen, så får ikke sett akkurat nå. Men blir nok nødt til det ja....
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Neeeeeiii... De har vært borte ei uke, så håper jeg hadde lagt merke til de om de var på hodet.... Tror jeg har sett overalt. Hengt opp lapp på jobben, på/i nattbordet, i oppvasken, på badet, i skohylla, kjøleskapet, i pianokrakken, på stuebordet, i dusjen, i blomsterpottene, i kattesanden... *tørker svetten av pannen* Du har nok vært innom mine lure steder i tillegg til flere andre. * bokhyllen * klesskapet * hattehyllen * kommoden * under sofaen
Solskinn Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Under vasken på kjøkkenet? Vi hadde ei forsvunnet rotte her om dagen, leita hele leiligheta rundt, endevendte på alt og flyttet alt fra gulv opp i høyden. Rotta var søkk borte(kjæledyret vårt altså), MEN den var under vasken på kjøkkenet, under metallplata der som er litt bøyd opp. Nå når jeg skal lete etter noe kommer dette til å være den første plassen jeg leter. Jeg er sikker på at det er der brillene dine også befinner seg.
Ginen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. juli 2007 Yeeeeeey!!! Jeg fant bilnøkkelen! Den har også vært borte en stund. Katten hadde gjemt en under pianoet. Men foreløpig ingen briller.
Gjest Tigerjente Skrevet 19. juli 2007 #17 Skrevet 19. juli 2007 Hehe, du har sikkert for stort fokus på å finne brillene at du ikke klarer å finne de. Derfor begynner du å finne andre ting i stedetfor.. Sånn er det ofte med meg.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 Erfaringsmessig, hvis jeg tenker meg godt om når jeg hadde en ting sist, så kommer jeg på hvor jeg kan ha gjort av den. Mistet en gang et par briller, de dukket opp etter et par år, kjæresten fikk dem med seg i en av eksene sine da han flyttet. Mistet også et par solbriller for 4 år siden under flytting. De dukket opp nest siste gang jeg var hos foreldrene mine under en stol. Da lette jeg etter noe annet. Har lett igjennom det rommet flere ganger for jeg trodde de var der, men har tydeligvis ikke sett under stolen. Dine briller er nok i kjøleskapet eller i fryseren. Er dette briller du bare bruker innimellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå