Gå til innhold

Antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Gjest Susanne29
Skrevet

Nyskjerrig , - er 29 år , og hatt 4 sexpartnere. 2 onenighter og 2 av dem har jeg hatt mer med. Synes det er lite. Hvor mange sexpartnere har dere hatt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

24 år, kvinne, et langvarig forhold, en sexpartner. Forøvrig samme person ;)

Synes det er nok, iverfall så sant det ikke blir noe brudd. Da får jeg se hva som skjer videre.

• Liker 2
Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Kvinne 35 år. Sju stykker, alle, bortsett fra en i forhold. Første gang da jeg var femten, den siste har jeg hatt de siste tretten år.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Britt_*
Skrevet

Hold dere fast...

Kvinne 33, hadde kun hatt en sexpartner frem til jeg var 25, etter det har jeg hatt nærmere 120 stk... Siste måneden har jeg hatt 9 stk, mens det kan gå flere måneder uten at jeg har noen...

Gjest Gjest
Skrevet

Jente på 29 her, har hatt 16 partnere i senga (noen kjærester, noen faste elskere og en del ONS)

Gjest Gjest_væren75_*
Skrevet
Hold dere fast...

Kvinne 33, hadde kun hatt en sexpartner frem til jeg var 25, etter det har jeg hatt nærmere 120 stk... Siste måneden har jeg hatt 9 stk, mens det kan gå flere måneder uten at jeg har noen...

Kan jeg spørre deg om et saklig spørsmål ? Jeg mener ikke å fornærme deg , men er bare nysgjerrig på hva du syntes ...

Ok : Ser du på den sexuelle opplevelsen som annerledes nå etter at du har hatt 120 sexpartnere , enn før og i tilfelle hva er annerledes ?

Skrevet

Jeg er 21 år og har hatt 4 sexpartnere.

Skrevet
Hold dere fast...

Tragisk. :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en jente på 27.

Har hatt sex( da mener jeg samleie) med.. 9 gutter/menn.

Syns ikke det er mange. Har aldri hatt ONS før, dette er kun gutter/menn jeg har vært sammen med.

Har hatt forhold på over 2 år med to av de. De andre har vært med gutter/menn jeg har datet eller hatt noe på gang med.. også vært sammen med noen av de i 2-3 mnd.. men det regner jeg ikke som et forhold..

:popcorn:

Gjest Gjest_Høna_*
Skrevet

28 år, 2 samboerforhold, flere kjærester/"noe på gang med", en ONS. Tilsammen 8 sexpartnere (dersom "sexpartner" defineres som samleie).

Og jeg angrer på 5 av dem... Og jeg skulle også ønske at kjæresten min ikke hatt så mange. Jeg vet det er dårlig gjort av meg, men det er altså sånn jeg føler det. Og hver dag lærer å leve med.

Skrevet
Tragisk. :(

Problematisk at andre gjør ting annerledes enn deg selv?

• Liker 2
Gjest Mann 42
Skrevet
Hold dere fast...

Kan det ha noe for seg, da? Høres ikke ut som du er helt i balanse.

Skrevet
Kan det ha noe for seg, da? Høres ikke ut som du er helt i balanse.

:fnise:

Skrevet

La meg se, i den forrige tråden hadde jeg ... YIKES!

Jeg har ikke hatt flere siden den! :overrasket:

Nåja, det var nå bare vel en uke siden så *puh*

Skrevet
Nyskjerrig , - er 29 år , og hatt 4 sexpartnere. 2 onenighter og 2 av dem har jeg hatt mer med. Synes det er lite. Hvor mange sexpartnere har dere hatt ?

Kun 1! og jeg er 34 :overrasket: Men jeg har klina med noen fler, da :) traff min nåværende som 16 åring og siden har det vært oss, liksom. Har unger nå, også!

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

34 år. Mellom 30-40 stykker en plass. Teller ikke..

Skrevet

Hmm...... er 38 år.....tipper rundt en 30 stk har hatt 2 lange forhold....hadde en del ONS da jeg var ung, er mere bevisst i voksen alder!!!!

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...