Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hei! Legger inn dette under graviditet og spebarn,da jeg ikke helt vet hvor je skal henvende meg her.. Jeg har alltid hatt en kjempemerkelig syklus. Kan gå helt opp til 7mnd uten mensturasjon. D er helt normalt! Fikk en sønn for 9mnd siden, begynte på yasmin (ammer ik pga bryst inngrep!), men ble helt tullete i toppen av hormonene i de, så sluttet etter et par mnd. Jeg har regelmessig mens når jeg går på pilla,så hadde d to ganger i løpet av den tida. Så har jeg hatt mensen 1 el 2 ganger etter d.. ikke helt sikker. Vi har kjempesjelden sex for tida og hopper av i svingen når vi først har d.. Så for 3uker og 2 dgr siden, begynte jeg å småblø og tenkte at her kom mensen igjen. Ikke så mye blod,behøver egentlig ikke bruke noe truseinnlegg el noe, men kommer mest når jeg tørker meg. Lyst blodslim og litt mer og mørkere innimellom. Akkurat som en mens som aldri bryter ordentlig ut! HAr heller ikke vondt! Bare svak mensmurring innimellom. Jeg gruer meg alltid for å gå til lege og drøyer i d lengste så der har jeg enda ikke vært.. Alle mulig tanker har slått meg i d siste..cyster og graviditet! Fikk plutselig litt panikk for at jeg har blitt gravid igjen,men sjansen er minimal!! Er d noen her som har hatt erfaringer m div.blødninger og hva har event.årsak vært? Setter pris på svar
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har hatt det sånn 2 ganger, men jeg har nogenlunde regelmessig mens til vanlig da (25-32 dager) Grunnene hos meg var hvertfall: 1. gang, cyste utenfor livmoren, absolutt ikke å anbefale for å si det sånn Har aldri hatt så vondt noen gang, da den ikke ble oppdaget før den sprakk. 2. gang, graviditet utenfor livmoren, hvor fosteret ble absorbert og støtt ut. Heller ikke å anbefale, vondt og i tillegg kunne det gått skikkelig feil vei hvis ikke fosteret ble absorbert av livmoren. Konklusjonen er at det beste er enkelt og greit å komme seg til lege, og kreve innvendig ultralyd. Jeg fikk ikke det første gangen, og legene mente jeg bare hadde en forstyrrelse på syklusen min og menssmerter. Var hos 4 forskjellige leger før jeg ble sendt til nærmeste gynekolog i ambulanse når cysten sprakk :S
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har hatt det sånn 2 ganger, men jeg har nogenlunde regelmessig mens til vanlig da (25-32 dager) Grunnene hos meg var hvertfall: 1. gang, cyste utenfor livmoren, absolutt ikke å anbefale for å si det sånn Har aldri hatt så vondt noen gang, da den ikke ble oppdaget før den sprakk. 2. gang, graviditet utenfor livmoren, hvor fosteret ble absorbert og støtt ut. Heller ikke å anbefale, vondt og i tillegg kunne det gått skikkelig feil vei hvis ikke fosteret ble absorbert av livmoren. Konklusjonen er at det beste er enkelt og greit å komme seg til lege, og kreve innvendig ultralyd. Jeg fikk ikke det første gangen, og legene mente jeg bare hadde en forstyrrelse på syklusen min og menssmerter. Var hos 4 forskjellige leger før jeg ble sendt til nærmeste gynekolog i ambulanse når cysten sprakk :S Huff a meg... Hørtes kjempefælt ut begge tilfellene.. Ja,jeg får ta meg i nakken å komme meg avgårde til legen! Har forresten kjøpt test idag for å utelukke graviditet,men har ikke våget å tatt den enda! Lillemann er bare 9mnd nå og kan ikke forestille meg hvordan d ville blitt å være gravid allerede nå.... Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå